Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:Ik vind het juist fijn dat iedereen hier steeds vraagt hoe het met me gaat.
Dat is wel het voordeel van Bokt. Als ik doorlopend mensen aan de deur zou krijgen die me ernstig aan zouden kijken en ik steeds weer opnieuw mijn verhaal moest doen, dan zou ik agressief worden.
Maar hier kan ik gewoon in 1x mijn verhaal doen en kan reageren wanneer ik kan/wil.
Vind de belangstelling hier echt heel fijn
En scheelt ook dat er hier zoveel mensen reageren die een soortgelijk iets hebben mee gemaakt!
LiVetime schreef:Ik ga volgende week naar de kapper om het kort te laten knippen. Ik stel het maar steeds uit om een afspraak te maken, omdat ik het niet kort wíl.
Was vanmiddag weer even op stal. Zelfstandig. Lekker met paard bezig geweest. Heerlijk was dat.
Staleigenaresse heeft direct vanmiddag een bed neergezet in een kamer op de begane grond. Dat is de komende maanden mijn kamer, waar ik kan rusten als ik wil of daar 's nachts wil slapen.
Zit een mega raam in waarbij ik direct uitzicht heb op de stal. Dus kan dan vanaf mijn bed mijn paard zien.
Wauw.. was echt sprakeloos. Ga daar absoluut veel gebruik van maken.
LiVetime schreef:Ik ga volgende week naar de kapper om het kort te laten knippen. Ik stel het maar steeds uit om een afspraak te maken, omdat ik het niet kort wíl.
Was vanmiddag weer even op stal. Zelfstandig. Lekker met paard bezig geweest. Heerlijk was dat.
Staleigenaresse heeft direct vanmiddag een bed neergezet in een kamer op de begane grond. Dat is de komende maanden mijn kamer, waar ik kan rusten als ik wil of daar 's nachts wil slapen.
Zit een mega raam in waarbij ik direct uitzicht heb op de stal. Dus kan dan vanaf mijn bed mijn paard zien.
Wauw.. was echt sprakeloos. Ga daar absoluut veel gebruik van maken.
LiVetime schreef:Ik was inderdaad sprakeloos. Het bos is er om de hoek, dus kan boswandelingen maken wanneer ik wil.
Er is geen plek waar ik liever ben dan daar. Ben daar normaal ook iedere dag wel aantal uren.
Heb inmiddels behoorlijke jeuk door tientallen blaasjes op m'n rug/schouders/nek doordat ze open knappen. Ja smerig verhaal. Hoofd jeukt ook behoorlijk. Lieve chemo