Ik heb ook net 2 foto's naast elkaar gezet. Op de linker was ik toen best trots, heeft ook lang bij mijn vader in de woonkamer gehangen
 Is door een fotograaf gemaakt. Maar de rechter is hoe ik er nu uit zie, gemaakt met mobiel.
 Is door een fotograaf gemaakt. Maar de rechter is hoe ik er nu uit zie, gemaakt met mobiel.http://i1078.photobucket.com/albums/w48 ... ed-1-2.jpg
Het verschil van 50 kilo
 Dikke copyright erdoorheen om jatters tegen te gaan, mijn hoofd hoeft niet voor reclame gebruikt te worden
 Dikke copyright erdoorheen om jatters tegen te gaan, mijn hoofd hoeft niet voor reclame gebruikt te worden  

Geplaatst: 09-11-12 14:09
               Geplaatst: 09-11-12 14:09				         

van binnen en van buiten
 van binnen en van buiten 

Roosch, bij iedereen gaat het er op een stukje van haar lichaam het snelste af, bij mij was dit in mijn gezicht. Misschien is het bij jou ook al op een plek te zien?
 Roosch, bij iedereen gaat het er op een stukje van haar lichaam het snelste af, bij mij was dit in mijn gezicht. Misschien is het bij jou ook al op een plek te zien? ben blij dat ik genoeg vel heb, anders had het niks meer geweest
 ben blij dat ik genoeg vel heb, anders had het niks meer geweest 

Jij ziet er perfect uit!
 Jij ziet er perfect uit!