Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn12 schreef:Ik denk dat ik ze ook ga proberen. Net een masterfail gemaakt bij een klant door het over keukens te hebben terwijl hij badkamers verkoopt. Kijk, ik ben niet dom maar soms denk ik niet zo goed na hahaha. Ik moet me echt beter concentreren. Die Ritalin troep is niet voor mij weggelegd. Heb je geen rebounds met die LTO3?

Dus toen kon ik weer even op adem komen en daarna ging het wel weer een beetje ( volgens hem
)
op het moment geen vriend en ook echt 0,0 kinderwens 
dus ik ga lekker slapen hoop ik!
Ben zelf ook zo, kom altijd en overal te laat, maak ik verslagen op de avond voor de dag dat het ingeleverd wordt, en leer repetities soms op de dag zelf nog effe
Maarja als lief onschuldig meisje sla ik me er toch ook altijd doorheen met hoge cijfers!
Maar ik zou niet weten wat ik in jou geval zou doen, ik kan het mezelf ook niet afleren, het blijft altijd wel een beetje in je zitten
En toen ineens bleek ik een aandoening te hebben die mijn kans op onvruchtbaarheid extreem verhoogd.
. (Ja, zelfs de mannen waar ik verliefd op word veroorzaken chaos of zijn chaos
, zo ben ik in Barcelona verliefd geworden op een Deen die toen nog studeerde in Londen maar op dat moment een talencursus deed in Barcelona en na Barcelona ineens in Peru ging wonen
). Ik houd te veel van feestjes (serieus, onze groep in Barcelona was de 2de Jersey Shore
, min de gevechten enzo ). En dan de andere kant, heimwee, waardoor ik telkens weer aanstrand in Nederland
. Paarden, waardoor ik enigszins vast zit, nouja zat, want ws ben ik straks paardloos. 
.
Nu m'n bed in, morgen naar de psycholoog, benieuwt of die al wat meer weet wat betreft mn ADD testjes.
maar ja, ik ben nu 19.. wat er niet is kan nog komen