Mandarijn12 schreef:Ik denk dat ik ze ook ga proberen. Net een masterfail gemaakt bij een klant door het over keukens te hebben terwijl hij badkamers verkoopt. Kijk, ik ben niet dom maar soms denk ik niet zo goed na hahaha. Ik moet me echt beter concentreren. Die Ritalin troep is niet voor mij weggelegd. Heb je geen rebounds met die LTO3?
sorry, maar mag ik 
hahaha, dat zou iets voor mijn kunnen zijn!
net weer rampzalige autorijles gehad. Volgens mij is mijn concentratie echt minder als ik een paar dagen concerta heb genomen en het dan weer eens niet neem. Gelukkig liet mijn rijinstructeur me maar gewoon een heel lang stuk snelweg rijden toen 'ie door had dat het niets zou worden vandaag
Dus toen kon ik weer even op adem komen en daarna ging het wel weer een beetje ( volgens hem
)
het commentaar dat ik met mijn rijlessen krijg is volgens mij altijd wel een redelijk betrouwbare afspiegeling van mijn mentale toestand op dat moment
ik ben 20 en ik houd me niet met kinderen bezig. Maar ik weet zeker dat ik een rampzalige moeder zou zijn wat toch wel serieus in mijn overweging wordt meegenomen mocht ik er ooit aan gaan denken
op het moment geen vriend en ook echt 0,0 kinderwens 
en ben superbenieuwd naar de resultaten van meerder lto3 gebruikers,mik blijf sceptisch en 36 eurie vind ik een beetje veelmgeld voor iets waar ik niet in geloof. Maar als de praktijk anders uitwijst..... dawordt het toch wel serieus het overwegen waard !