Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxemmely schreef:Met mij gaan het nu flink poedersuiker... Van het weekend er weer voor de zoveelste keer achter gekomen dat je niet op vriendschap kunt bouwen en vertrouwen... Maar ik blijf er in trappen.. Voel me heel erg alleen en heb ook nergens zin in.. Had allang 2 verslagen en 3 opdrachten voor school in moeten leveren en ben hier nog niet eens mee op de helft.. Dus voorlopig ga ik het niet voor elkaar krijgen ook om voldoende te staan.. Me rug doet flink zeer, waarschijnlijk weer te veel gedaan en ook te veel stress erbij.
Ik zie gewoon op dit moment door de bomen het bos niet meer.. heb nergens zin in, nergens motivatie voor en heb ik het gevoel dat dit voorlopig niet over gaat.
xxemmely schreef:Dankje Iolanthe! Douchen en huilen helpt vaak ook wel bij mij voor even. Vaak ook tegelijkertijd, echt heerlijk af en toe, gewoon in de douche zitten en gaan huilen. (klinkt heel raar weet het haha) En de rugpijn komt niet alleen door de stress, helaas, als het dat was was het misschien wel makkelijk geweest. Het is een combinatie van een scheve ruggengraat en gespannen spieren en stress. Wat die spanning nog eens verhoogd. Maarja, kwestie van mee leren levenVerder probeer ik zoveel mogelijk tussen paarden te zitten. Er is niks dat zo goed helpt tegen álles, als paarden! (: