Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:46

Ja maar woon begeleid en betaal ook andere dingen per maand :) , en dat is waanzin , boodschappen etc die heb ik bij mn ouders nirt nodig en betaal rr de volle mep voor

Cynn
Fotograaf

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:52

Tijd geleden dat ik er geweest ben, maar wil iedereen even een virtuele knuffel geven wie het nodig heeft.. :(:)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 17:58

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:32

Uit een ander topic mijn avontuur := , ben nogal een persoon die luchtig is en overal de humor wel van inziet :P , misschien dat ik het ook anders ervaar dan het is :

Eerste wat ik bij mijn ouders deed was slapen want het was een gekkenhuis vannacht op de afdeling , overal piepers en demente buurvrouw die aan het paniekeren en gillen was.Zit nu op laptop dus kan al uitgebreider reageren , ik kreeg mijn maandelijse periode dus met moeite mijn bed voor het eerst uit om 2 uur en met een shotje morfine naar de po. Afvegen doet ook nog zeer :') , om 7 uur kwamen ze infuus eraf halen ik sliep nog half toen ik gerommel voelde. Felle licht aan en ik was wakker , buurman nog even mee gekletst en rustig aan me aankleden en tas pakken lekker ontbeten :). Gister middag was ik nog compleet van de kaart op dit tijdstip :') , ging ook niet zoals het moest gister :P. Werdt rond 2en weggebracht rond half 5 weer bij gebracht , was even wat gedoe want geloof dat er een man miste die voor mijn operatie nodig was :') Dus voor de operatie lag ik in de OK te kletsen met 2 leuke dokters , was ook zo weg 2 keer diep in ademen door een kapje (nadat ze me volgens mij via infuus ook al wat gegeven hadden)en de wereld draaide en voor ik het weet was ik wakker %). Was even goed harry in de warry wist niet waar ik was en moest goed kijken _O- , gelukkig herkende ik de vrouw die mijn infuusnaald geprikt had :):) . En binnen no time lag ik weer op de kamer , en dat tochtje ben ik (compleet) kwijt := . Op de kamer van buurvrouw nog een extra deken gekregen :* lieve vrouw :D , en nog even gesoesd man was nog vrij ver van de wereld _O-. Lekker wazig verhaal maar zo ervaar ik het :') , de heenweg weet ik nog wel O:) . Werdt zo in mijn bed weggereden in de lift naar beneden , voorbereid door de dames daar maar de terugweg is oncompleet *zucht*. Nu lekker relaxen in bed want heb al geprobeerd te zitten maar wordt wat kortademig op een stoel , katten vinden het allemaal maar raar :P. Zo hehe heel verslag maar was allemaal zo oncompleet :)) , de morfine pomp was echt chill +:)+ (die van buurman deed het niet :(:) , en ik s'nachts om te slapen drukken en dan zag je hem bijna jaloers kijken := )

Nu kijken of ik zin in warm eten heb , mijn schouder doet nog pijn ook allleen maar mijn rechtse :7

I remember me van de terugweg wel dat een man mijn bed met een apparaat terug bracht , super vaag maar dat is het meeste wat ik weet...

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:38

Aan de vele smileys te zien, gaat het nu goed met je! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:41

Ja :') kan niet beter , pijn aan de ingrwwp heb ik maar verder ..

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:45

de ingrwwp?

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:50

ik denk dat ze ingreep bedoelt ;)

Fijn dat het zo goed gaat nu! :D

Bij mij gaat het op school ook steeds beter, staat niet meer onvoldoende, maar sta nu gewoon goed :D

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:53

ah! ok :D (ik ben niet blond hoor, voor de zekerheid :D )
Super dat je doorgezet hebt dan :) als nu alles geod gaat zie je het waarschijnlijk ook al beter zitten voor de rest van het jaar :)

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:58

Ben blij dat het zo goed gegaan is en je je zo super voelt nu takkie_muis!! Top!
En super dat je niet meer onvoldoende staat Klarinda, dat moet ik nog voor mekaar zien te krijgen haha.

Met mij gaan het nu flink poedersuiker... Van het weekend er weer voor de zoveelste keer achter gekomen dat je niet op vriendschap kunt bouwen en vertrouwen... Maar ik blijf er in trappen.. Voel me heel erg alleen en heb ook nergens zin in.. Had allang 2 verslagen en 3 opdrachten voor school in moeten leveren en ben hier nog niet eens mee op de helft.. Dus voorlopig ga ik het niet voor elkaar krijgen ook om voldoende te staan.. Me rug doet flink zeer, waarschijnlijk weer te veel gedaan en ook te veel stress erbij.
Ik zie gewoon op dit moment door de bomen het bos niet meer.. heb nergens zin in, nergens motivatie voor en heb ik het gevoel dat dit voorlopig niet over gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:13

Ty ladies! De pijn is zo weg en dan hopelijk herboren!

Goedzo Klarinda! Vasthouden he!

Emmely , stay positive en niks teveel doen hoor!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:15

Ja ik ga het proberen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:27

Is het je huiswerk of puur op school?

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 08:23

Ehm, me huiswerk :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:15

xxemmely schreef:
Met mij gaan het nu flink poedersuiker... Van het weekend er weer voor de zoveelste keer achter gekomen dat je niet op vriendschap kunt bouwen en vertrouwen... Maar ik blijf er in trappen.. Voel me heel erg alleen en heb ook nergens zin in.. Had allang 2 verslagen en 3 opdrachten voor school in moeten leveren en ben hier nog niet eens mee op de helft.. Dus voorlopig ga ik het niet voor elkaar krijgen ook om voldoende te staan.. Me rug doet flink zeer, waarschijnlijk weer te veel gedaan en ook te veel stress erbij.
Ik zie gewoon op dit moment door de bomen het bos niet meer.. heb nergens zin in, nergens motivatie voor en heb ik het gevoel dat dit voorlopig niet over gaat.

:(:) Ben het ook wel eens tegengekomen dat vriendinnen me lieten vallen, nooit leuk, hé. Maar je leven gaat door, je ontmoet vast en zeker mensen die je wel kunt vertrouwen, sluit je vooral niet af, want dan ga je je natuurlijk nog eenzamer voelen. Wat bij mij soms helpt: fruitpap eten, douchen, vroeg in bed kruipen met een warme deken en eens lekker uithuilen. Als je denkt dat je rugpijn van de stress is, dan kan het misschien helpen om een paar keer per dag daaraan te denken, en al je spieren te ontspannen, diep ademen... In ieder geval dikke knuf!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:34

Dankje Iolanthe! Douchen en huilen helpt vaak ook wel bij mij voor even. Vaak ook tegelijkertijd, echt heerlijk af en toe, gewoon in de douche zitten en gaan huilen. (klinkt heel raar weet het haha) En de rugpijn komt niet alleen door de stress, helaas, als het dat was was het misschien wel makkelijk geweest. Het is een combinatie van een scheve ruggengraat en gespannen spieren en stress. Wat die spanning nog eens verhoogd. Maarja, kwestie van mee leren leven :( Verder probeer ik zoveel mogelijk tussen paarden te zitten. Er is niks dat zo goed helpt tegen álles, als paarden! (:

Bedankt voor de lieve woorden!

En voor alle andere die het kunnen gebruiken, dikke knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:42

[quote="Klarinda"]Ehm, me huiswerk :')[/quote.]
Tuurlijk :') , ik had dat nooit dus ben er niet thuis in ..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:46

Afbeelding

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:31

xxemmely schreef:
Dankje Iolanthe! Douchen en huilen helpt vaak ook wel bij mij voor even. Vaak ook tegelijkertijd, echt heerlijk af en toe, gewoon in de douche zitten en gaan huilen. (klinkt heel raar weet het haha) En de rugpijn komt niet alleen door de stress, helaas, als het dat was was het misschien wel makkelijk geweest. Het is een combinatie van een scheve ruggengraat en gespannen spieren en stress. Wat die spanning nog eens verhoogd. Maarja, kwestie van mee leren leven :( Verder probeer ik zoveel mogelijk tussen paarden te zitten. Er is niks dat zo goed helpt tegen álles, als paarden! (:

:j Paarden helpen echt goed, helemaal mee eens :)
en douchen en huilen is niet zo raar, hoor, dat doe ik stiekem soms ook :D en niemand die het merkt, want je hoort het zelfs niet :)

Kentaro, die is goed! Weet je toevallig of je dat bordje ergens kunt kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:33

Het is heerlijk onder de douche even flink uithuilen , niemand die het hoort of merkt. Soms laat ik me even gaan :P

Ïk voel me prima , niet hele erge pijntjes ofzo wel wat aanwezig :) Dinsdag gesprek voor een huurhuisje en me begeleider wou graag mee op gesprek ach prima :P

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:36

Super :) Ik ga voor je duimen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:24

Het zal financieel alle dubbeltjes om moeten draaien worden maar ik wil heel graag , woon nu een jaar voor 'nood' (Vorig jaar zwangere zus in huis , heel veel spanning en het ging echt niet goed met me achteraf. Via de zorgboerderij begeleid kunnen wonen , kon weer adem halen en ontspannen en me weer ontpoppen tot wie ik ben.) begeleid en heb het er gewoon gehad , ik heb 3 huisgenoten met met verstand van 6 jarige en 1 gewonere zoals ik. Wil gewoon mijn eigen stekkie , de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil. Nu als ik ziek ben ofzo moet ik naar mijn ouders , kunnen ze me niet aan omdat ik furieus ben dan weer naar mijn ouders. Mijn hoop is hier op gevestigd en het zal super teleurstellend zijn als ik het niet kreeg...

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:24

Nou, hopelijk zal het lukken dan! Ik zou ook op mijn eigen vrijheid gesteld zijn :j Je komt er wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 22:44

Overmorgen *\o/* , heb blijkbaar geen zorgtoeslag dus dat aanvragen , huurtoeslag kom ik eventueel ook wel aan dacht ik uitgerekend te hebben. Hangt wat van gas water en electriciteit af. Begeleider wou graag mee , nou ja prima dat heeft ze overlegd met de eigenaren van de zorgboerderij.

Verder gaat het prima , ik heb perongeluk wat lopen trekken aan wat hechtingen zo wat losse draadjes :o . Verder bijna geen pijn en hopelijk deze week weer dagbesteding want verveel me dood :')

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 23:21

ik duim voor je mee takkie! Heb het verhaal van je zus toen ook gelezen :j.

hier gaat het nog bagger, ik ben benieuwd wat voor mens k volgend jaar ben