Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saintelette schreef:Welkom! Slim dat je nu er iets mee gaat doen. Ik ben 20 maar zit al sinds mijn 15e niet lekker in m'n vel.. Had ik er toen maar wt aan laten doen, dan zou ik er nu misschien geen, of minder last van hebben..
Ik heb me opgegeven bij een psycholoog, maar heb nog niks gehoord.. Morgen maar eens bellen, spannend!!
_Jorine schreef:Mijn huisarts zei vier jaar geleden (op mijn 16e) dat het zo goed was dat ik hulp zocht, dat het over 2 jaar zoveel beter zou gaan en dat ik zoveel verder zou zijn dan mijn leeftijdsgenoten. 2 jaar later/2 jaar geleden, op mijn 18e: ik werd opgenomen, kon niet meer naar school, kreeg een psychose
thaampjee schreef:_Jorine schreef:Mijn huisarts zei vier jaar geleden (op mijn 16e) dat het zo goed was dat ik hulp zocht, dat het over 2 jaar zoveel beter zou gaan en dat ik zoveel verder zou zijn dan mijn leeftijdsgenoten. 2 jaar later/2 jaar geleden, op mijn 18e: ik werd opgenomen, kon niet meer naar school, kreeg een psychose
Hmm nou dat klinkt helemaal niet fijn! Ik hoop toch echt dat het bij mij beter uitpakt, al ben ik bang van niet..
Mag ik vragen waarom je destijds bij de psycholoog terecht bent gekomen? Mag ook via pb![]()
Moest vanmiddag naar de huisarts, nieuwe medicatie gekregen, heb nu Clomipramine en Oxazepam. Iemand ervaringen hiermee?
Arethe, ben benieuwt wat je van de groepstherapie vind! Hopen dat het iets voor je is!
_Jorine schreef:Wat sneu voor je hond LammieEn belachelijk ook, mensen die vuurwerk naar dieren gooien... Kan me daar zo boos om maken!
lammie2701 schreef:pff...klim ik weer uit een dip...dondert mijn hond erin...
mijn hond is een heel onzekere en angstige hond...vooral voor vreemde mensen en ruimtes...maar voor vuurwerk was ze absoluut niet bang, tot gisteren dus...
bah!!! wat een rotjongens hier in de buurt...gisteren ff een strijker afsteken en deze op een paar meter van Baka af gooien... Baka schrok enorm en raakte helemaal in paniek...resultaat: van een hond die niet bang is voor vuurwerk naar een doodsbange hond voor vuurwerk en nog angstiger voor vreemde mensen...
nu schiet ze bij iedere knal in complete paniek en is dan niet te bereiken...
Arethe schreef:lammie2701 schreef:pff...klim ik weer uit een dip...dondert mijn hond erin...
mijn hond is een heel onzekere en angstige hond...vooral voor vreemde mensen en ruimtes...maar voor vuurwerk was ze absoluut niet bang, tot gisteren dus...
bah!!! wat een rotjongens hier in de buurt...gisteren ff een strijker afsteken en deze op een paar meter van Baka af gooien... Baka schrok enorm en raakte helemaal in paniek...resultaat: van een hond die niet bang is voor vuurwerk naar een doodsbange hond voor vuurwerk en nog angstiger voor vreemde mensen...
nu schiet ze bij iedere knal in complete paniek en is dan niet te bereiken...
Jeetje dat is echt vervelend.
Ik kan daar zo boos over worden, mensen die geen rekening houden met dieren als ze met vuurwerk bezig zijn!!
En dan te bedenken dat het echte geklooi met vuurwerk nog moet komen![]()
Heel veel sterkte ermee.