[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiek3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:51

Jeetje Mlies, dat je tattoo nu al zo vervormd is. Heeft de tatoeëerder nooit gezegd dat je ontwerp misschien iets te klein was? Ik vind wel dat als dat zo is hij er iets van had mogen zeggen. Is er nog een optie tot 'bijwerken' ondanks dat je van een o niet makkelijk een v maakt natuurlijk.

Tylermen, ik denk dat je zelf moet bepalen waar hij komt te staan. Kies een plek waar jij je prettig bij voelt. Hetzelfde geldt voor het lettertype natuurlijk. Jij bent degene die er mee rond gaat lopen. Het voorbeeldje wat ik gemaakt had is een sierlijke letter, maar niet te krullerig. Persoonlijk vind ik hem heel erg mooi en zou je natuurlijk de letters met elkaar kunnen verbinden zodat het geen losse letters zijn. Ook sierlijke krullen kun je weer aantekenen natuurlijk. Ik zou veel zoeken naar lettertypes of probeer zelf eens wat op papier te schrijven. En dan ideeën gaan schrappen tot je uit komt op iets moois. Kijk ook eens naar geschreven tattoo's van anderen ter inspiratie. Succes ermee!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:52

Niet te klein nee! Ik wilde die van mij klein, maar meneer zei dat dat op den duur echt niet mooi werd.. Dus toen toch maar wat groter gedaan, en ik ben er écht blij mee :D

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 00:19

@Tylermen; ik heb hem bijv op mijn ribben (tekst). Vind ik zelf een erg mooie plek.
Op je pols is het denk een 'te grote' tekst.. En tussen je schouderbladen?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 01:54

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 02:37

:wow: Die Erik! OMG wat slecht zeg. Die denkt ook gewoon echt dat hij kunstwerken neerzet :')

Maar ik moet eerlijk zeggen, die Karim kan het best aardig!! Zag er echt niet slecht uit.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 07:00

Die kunstenaar vind ik stiekem wel gaaf :oo
Maar die oude man :wow: Oh my.. Dat meisje zal janken als ze eindelijk door heeft wat er op haar been staat _O-

Toevallig ben ik gister nog met een thuis tatoeëerder aan de praat geraakt.. Via de webcam waren we even aan het kletsen en ik vroeg of ik dan wat van zijn werk kon zien.. Laat hij zijn eigen arm zien, goed he? Strak he? Ik kan er bij jou ook wel een zetten! Maar die webcam was zo vaag als wat :') Dus ik vroeg hem: Heb je geen online portfolio ofzo? Nee portfolio's doe ik niet aan. Nou dan weet ik al genoeg over dat het fout zit :Y) (niet dat ik überhaupt van plan was iets bij hem te laten zetten hoor :P Ik was gewoon nieuwsgierig)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:24

Gisteren vergeten foto's te maken :o maar anderhalf uur kunnen zitten want heb ruim een uur vast gestaan in de file,was 200 m voor mij een ongeluk gebeurd met een vrachtwagen,chaufeur werd uit de cabine geslingerd,heb dat gelukkig niet zien gebeuren maar wel een akelig gevoel aan over gehouden :\ heb een flinke spierbal nu :D best wel opgezet,paar daagjes lijden en over een paar weken weer terug...

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:44

ik heb de docu gezien.

wat die mensen op dat feestje bij elkaar doen, tja.. dat zie ik niet als beunhazen.
maar die simpele jongen, die dingen liet zien als een panter hoofd, wat hij wel geslaagd vond enzo, verschrikkelijk. die moeten ze echt uit zijn leiden verlossen. maar ook de mensen die naar hem toe gaan kan ik niet begrijpen, je ziet meteen dat hij totaaaaaal niet kan tekenen of iets. dus eigenlijk vind ik het nog weer gekker dat hij uberhaupt "werk" heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:44

Pelryo schreef:
korte docu over thuisprikkers
bizar wat er voorbij komt.

http://www.flabber.nl/linkdump/video/mi ... Nw1EizeasD

Omg, die Erik idd. Die denkt gewoon dat ie goed is :|
Die kunstenaar vind ik idd nog wel mooie plaatjes zetten maar je ziet dat de techniek anders is ofzo.

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:53

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:46

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:17

Wow, wat rare figuren.. als je dan wilt tatoeëren, ga dan ergens in de leer ofzo om het écht te leren, en ga ergens werken waar het gaat zoals het hoort. Mijn vriend heeft bij zo'n thuisprikker de letter J laten zetten.. ondanks dat ik dat wel lief van 'm vond, ben ik wel boos geworden dat ie het bij die gozer heeft gedaan.. hij wou zijn cover up ook daar laten doen.. maar GELUKKIG heb ik dat uit z'n kop kunnen praten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:22

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:09

Omg, die docu over thuisprikkers :oo "Ja, toen deed hij me schrikken dus die 8 is mislukt" eeeh wat :=
Kan ook echt niet geloven dat die ene vent vindt dat zijn kwaliteit even goed is als die van een shop. Dan is hij duidelijk niet naar een goede shop gegaan :+ Zijn eigen tattoos lijken ook nergens op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:16

Ach Yasmine, blijkbaar is 'goed' voor iedereen anders. Laatst kwam ik op facebook eentje tegen die was gewoon niet goed gezet, dat zei ik ook maar zij zelf zagen dat niet. Nja als zij er dan blij mee zijn, prima!

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:39

Weet iemand een shop waar ze nog met de hand tatoeëren ?
Op de aboriginal manier zeg maar .

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:48

Volgens mij laten de meeste mensen dat in het buitenland doen.. waar het vandaan komt zeg maar.
Tenminste, ik zou niet weten of er in Nederland zo'n shop zit.. Ik denk het niet, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker :P

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 16:00

Dan zou je naar het buitenland moeten uitwijken, volgens mij is er een shop in Belgie ook nog die het doet maar kan even geen naam zitten.

Ik weet iig iemand in Engeland die het doet, zij heeft ook mijn chestpiece gezet en is erg goed :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 16:53

:oo jeetje ik wist dat er dat soort beunhazen bestonden maar toch schrok ik van die docu.
Echt die ene erik...afschuwelijk!!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 17:15

Dat filmpje deed me trouwens aan Synyster Ink denken :') (kennen jullie hem nog?)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 17:21

Yasmine schreef:
Omg, die docu over thuisprikkers :oo "Ja, toen deed hij me schrikken dus die 8 is mislukt" eeeh wat :=
Kan ook echt niet geloven dat die ene vent vindt dat zijn kwaliteit even goed is als die van een shop. Dan is hij duidelijk niet naar een goede shop gegaan :+ Zijn eigen tattoos lijken ook nergens op.

Ja wat een idioot was dat, en dat meisje wiens been hij deed :')

Maar die kunstenaar maakte toffe dingen en die vriendengroep vond ik ook wel geestig. Die jongen met al die kleine nietszeggende tattoos :')

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:05

Dat ze zegt dat ze niet zomaar naar de eerste de beste gaat voor een tattoo. Bizar toch.
*gaat weer terug naar het stilletjes meelezen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:32

Die eerste vond ik ronduit schokkend .. die kunstenaar vond ik wel echt hele mooie dingen tekenen!! En het zetten zag er ook wel ok uit (niet helemaal gekeken). Die vrienden groep dacht ik ook "tja ... biertje erbij, nog een peukje :') Maar goed, opzich zo die ene met al die kleine dingetjes was wel grappig. Ze verminken tenminste geen andere mensen zoals die eerste (die ook nog eens veel slechter is haha). En dan zichzelf net zo goed als een shop vinden. Dat mens weet ook niet wat ze met haar been laat doen. Ga juist naar een vreemde toe die het wel kan! Zucht, sommige mensen :P

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:51

mlc schreef:
Dat ze zegt dat ze niet zomaar naar de eerste de beste gaat voor een tattoo. Bizar toch.

Ik vond in eerste instantie die Eric en die meid ook niet erg snugger over komen. :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:01

jolienrotti schreef:
mlc schreef:

Ik vond in eerste instantie die Eric en die meid ook niet erg snugger over komen. :+

Haha idd. Volgens mij ziet ze niet eens het verschil tussen een goeie tattoo en een slechte. Dus ze zal er vast heel blij mee zijn :+