Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die Erik! OMG wat slecht zeg. Die denkt ook gewoon echt dat hij kunstwerken neerzet
Oh my.. Dat meisje zal janken als ze eindelijk door heeft wat er op haar been staat 
Dus ik vroeg hem: Heb je geen online portfolio ofzo? Nee portfolio's doe ik niet aan. Nou dan weet ik al genoeg over dat het fout zit
(niet dat ik überhaupt van plan was iets bij hem te laten zetten hoor
Ik was gewoon nieuwsgierig)
maar anderhalf uur kunnen zitten want heb ruim een uur vast gestaan in de file,was 200 m voor mij een ongeluk gebeurd met een vrachtwagen,chaufeur werd uit de cabine geslingerd,heb dat gelukkig niet zien gebeuren maar wel een akelig gevoel aan over gehouden
heb een flinke spierbal nu
best wel opgezet,paar daagjes lijden en over een paar weken weer terug... Pelryo schreef:korte docu over thuisprikkers
bizar wat er voorbij komt.
http://www.flabber.nl/linkdump/video/mi ... Nw1EizeasD
Pelryo schreef:korte docu over thuisprikkers
bizar wat er voorbij komt.
http://www.flabber.nl/linkdump/video/mi ... Nw1EizeasD

jeetje ik wist dat er dat soort beunhazen bestonden maar toch schrok ik van die docu.
(kennen jullie hem nog?) Yasmine schreef:Omg, die docu over thuisprikkers"Ja, toen deed hij me schrikken dus die 8 is mislukt" eeeh wat
Kan ook echt niet geloven dat die ene vent vindt dat zijn kwaliteit even goed is als die van een shop. Dan is hij duidelijk niet naar een goede shop gegaanZijn eigen tattoos lijken ook nergens op.
Maar goed, opzich zo die ene met al die kleine dingetjes was wel grappig. Ze verminken tenminste geen andere mensen zoals die eerste (die ook nog eens veel slechter is haha). En dan zichzelf net zo goed als een shop vinden. Dat mens weet ook niet wat ze met haar been laat doen. Ga juist naar een vreemde toe die het wel kan! Zucht, sommige mensen
jolienrotti schreef:mlc schreef:Dat ze zegt dat ze niet zomaar naar de eerste de beste gaat voor een tattoo. Bizar toch.
*gaat weer terug naar het stilletjes meelezen*
Ik vond in eerste instantie die Eric en die meid ook niet erg snugger over komen.