[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:01

Ik kom ook even binnenvallen voor wat tips, als dat mag :')

Ik heb nu bruin haar. Niet donker, niet licht. gewoon bruin, ofzo. Gemiddelde lengte. Wel erg dik en vol, dus heb het in laagjes laten knippen, genoeg volume dus. (zie foto profiel, onduidelijk maar heb nu even geen andere..)
Nu DENK ik, dat ik graag donkerder haar wil. Gewoon een mooie, warme donkerbruine kleur, met high en lowlights. Maar ik heb nog nooit mn haar geverfd en ik zie er zooo tegenop om elke keer die uitgroei bij te gaan werken.. Sorry hoor maar daar ben ik echt te lui voor _O-

Dus ik weet niet wat ik nou precies wil. Ik wil wel wat ánders, in ieder geval. :') 17 jaar hetzelfde, ben het wel zat. Maarja, weet ook niet zo goed wat me nou wel en niet zal staan.. zucht.. MOEILIJK.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:05

Ik denk dat een donkere kleur je wel staat, gewoon doen :j
Als het zometeen weer zomer is dan is het er allang weer uit en heb je weer een lichter kleurtje :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:06

Ja.. Alleen ik heb in de winter wel een heeeele lichte huid. Die foto is in de zomer gemaakt, nou, in de winter ben ik bijna pigmentloos lijkt het soms wel _O-
Damn ik weet het niet en heb er ook geen reet verstand van :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:08

Ik heb een witte huid en sproeten, en zelfs bij mij stond zwart haar :')

Ik ga zondag me haar weer wat lichter blonderen :D Heb een verschrikkelijke uitgroei :')

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:11

AliesMeijer schreef:
Nou ik heb het pakje binnengekregen en ga het morgen uittesten! Ik laat het wel even weten ;) .
Het werkt iig inderdaad alleen maar op donkerder geverfd haar (donkerder dan je eigen haarkleur.

Ik ben benieuwd!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:10

Ik heb het net gedaan! Het is een stuk lichter geworden, maar nog lang niet mijn eigen kleur.
Er staat in de gebruiksaanwijzing ook dat je bij kleuren als zwart en rood de behandeling mogelijk ook nog een keer moet herhalen. Mijn haar zat ook tegen het zwarte aan en ik heb het al redelijk vaak geverfd, dus eigenlijk was dat ook wel te verwachten. (dit is hoe het was: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1086_n.jpg)

Ik wacht even af hoe het er morgen in daglicht uitziet en dan beslis ik of ik nog een pakje ga bestellen of dat het al licht genoeg is voor het verven met de kleur donkerblond van de castingcreme gloss. (deze viel bij mij toen ook al als lichtbruin uit)

Het stonk wel verschrikkelijk inderdaad! Maar ik heb het gevoel dat mijn haar niet beschadigd is. Toen het nat was voelde het wel stroef aan, maar nu het weer droog is voelt het net zo aan als ervoor.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:32

Dat spul haalt verf uit je haar, niet je eigen kleur.
Ik heb in spetember m'n haar daarmee laten oplichten, daarna geverfd en dag erna weer opnieuw geverfd omdat ik niet tevreden was. Niets geen beschadegingen aan m'n haar.
Net vorige week naar de kapster geweest en toen moesten de punten er wel af omdat ze dun waren geworden.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:28

Zou dat spul ook voor mij geschikt zijn? Ik heb mijn haar geblondeerd een aantal keren, het gaat nu weer wat tegen het gele aan.
Zou het de gele kleur onttrekken en het haar oplichten?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:20

Ik ben heeeel erg benieuwd! Dan overweeg ik het misschien toch om 2 pakjes te bestellen..

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:31

Lijkt mij niet Escada. Met blonderen haal je pigment uit je haar, en stop je het er niet in.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:32

Welke kleur ben je van jezelf escala?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:33

Roodbruin :)
Ik denk dat ik het wel gewoon bij highlights hou :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:05

Ik heb net een beetje verf bij mijn conditioner gedaan, het werd oranje. :+ was toch vrij zorgwekkend. Het is wel ietsje roder weer, maar ik kan het beter binnenkort weer bijverven, als ik daar zin in heb xd

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:51

Ik ga maandag weer naar de kapper :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:06

Wat ga je laten doen? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:48

Roder en korter :D

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:53

AliesMeijer schreef:
Ik heb het net gedaan! Het is een stuk lichter geworden, maar nog lang niet mijn eigen kleur.
Er staat in de gebruiksaanwijzing ook dat je bij kleuren als zwart en rood de behandeling mogelijk ook nog een keer moet herhalen. Mijn haar zat ook tegen het zwarte aan en ik heb het al redelijk vaak geverfd, dus eigenlijk was dat ook wel te verwachten. (dit is hoe het was: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1086_n.jpg)

Ik wacht even af hoe het er morgen in daglicht uitziet en dan beslis ik of ik nog een pakje ga bestellen of dat het al licht genoeg is voor het verven met de kleur donkerblond van de castingcreme gloss. (deze viel bij mij toen ook al als lichtbruin uit)

Het stonk wel verschrikkelijk inderdaad! Maar ik heb het gevoel dat mijn haar niet beschadigd is. Toen het nat was voelde het wel stroef aan, maar nu het weer droog is voelt het net zo aan als ervoor.

-O- Ik dacht vanochtend dat het wel licht genoeg was om de donkerblond er in te doen, dit heb ik gedaan en nu is het weer net zo donker als eerst..
Hier nog even een foto van vanochtend:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QNI78YRK-D.jpg

Nu heb ik weer 2 pakjes besteld.. Daar gaat mijn geld..

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:43

Ik zit nu in de verf ,ik heb donkerblond haar geknipt in lagen half lang en een lok ,plukjes in de verf met blond en lichtbruin.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:53

Het is wel een stuk lichter of niet AliesMeijer?

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:32

Het WAS een stuk lichter haha.
Waarschijnlijk zijn, doordat ik het meteen weer geverfd heb, de donkere pigmenten die er nog in zaten ook weer gaan uitzetten en nu is het dus weer donker..

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:28

Zo ik ga maandag dan echt naar de kapper! Weet nog steeds niet wat ik wil.. Maar ik ga daar maar
gewoon om advies vragen. Heb ook de Uniq One all in one hair treatment besteld, heb daar veel goede
verhalen over gehoord! :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:55

Jammer zeg van je haar! Misschien inderdaad door wat jij zegt Alies, zou ik nog niet eens zo raar vinden ook..

Binnenkort even naar de haar-import dan maar hier, die weten wel wat ik moet doen. Ik krijg weer uitgroei en wil gewoon weer blond hebben, heel misschien bruin maar dat weet ik niet.. Tegenwoordig heeft iedereen bruin haar en dan vind ik het al niet leuk meer.. :')

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:00

Iemand hier ervaring mee?

http://www.haarimport.nl/blondeer/elgon ... -13402.htm

Snap trouwens echt niet hoe ze op pakjes haarverf dit kunnen neerzetten.. Lichtere verf op donkere haarkleur pakt namelijk écht niet.. (Nee, gelukkig niet uitgeprobeerd, maar zag het weer op internet..)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:37

Gewoon een verkooptrucje :P

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:40

Kon het maar.. :')