Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Netjes gedaan zeg! Kun je het lopen voor jezelf niet leuker maken door bijvoorbeeld andere wegen te kiezen, of samen met iemand te lopen? Daarnaast is het gevoel achteraf natuurlijk sowieso heerlijk..
Nueve schreef:Bah... * even ego post * Mijn beide knieën doen nu al een paar trainingen achter elkaar zeer.. Mijn linker echt pijn en bij mijn rechter steeds iets wat verspringt tijdens het lopen.. Houd wel genoeg rust tussendoor en loop heel langzaam. Baal er flink van.. En mijn benen voelden vandaag enorm zwaar aan tijdens het lopen. Bah, het ging juist net lekker..
vuurneon schreef:Nueve schreef:Bah... * even ego post * Mijn beide knieën doen nu al een paar trainingen achter elkaar zeer.. Mijn linker echt pijn en bij mijn rechter steeds iets wat verspringt tijdens het lopen.. Houd wel genoeg rust tussendoor en loop heel langzaam. Baal er flink van.. En mijn benen voelden vandaag enorm zwaar aan tijdens het lopen. Bah, het ging juist net lekker..
![]()
Is start to run niet iets voor je? Dan krijg je 6 week lang profesionele training want het kan best zijn dat je verkeerd loopt en daardoor zo'n last hebt van je knieën.
https://starttorun.atletiekunie.nl/
Nueve schreef:Nope, helemaal niks (ja ooit een keer doordat ik was gevallen met skiën, meer niet). En aangezien ik toch wel wat jaartjes op atletiek heb gezeten (met ook hardlopen) en op basketball, zonder dus ergens last van te hebben, verbaast dit me wel..
Ik doe het inderdaad rustig aan maar ik had juist zin om lekker op te bouwen..
Nueve schreef:Hardlopersknie lijkt het niet op..
Bij beiden knieën zit het aan de binnenkant. Bij de linker lijkt het daar gewoon pijn te doen. Bij de rechter heb ik tijdens het lopen dat (ook aan de binnenkant) het voelt alsof er ineens een peesje o.i.d. ergens langs schiet. Het doet geen pijn, maar ik schrik er wel van en zak dan ook eventjes door mijn knie als het gebeurt. Voel het dan ook totaal niet aankomen.