Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze vind het erg leuk daaronder 
goedkoop dagje shoppen want ik heb nog niks gekocht, haha. Had braaf twee boterhammen meegenomen en mijn zusje heeft voor mijn neus een super lekker uitziende la place broodje naar binnen gewerkt en daar heb ik geen seconde moeite mee gehad! Mezelf wel getrakteerd op een versgeperst fruitmix sapje
Negerzoen schreef:Ik heb ook weer een lekkere dag vandaaggoedkoop dagje shoppen want ik heb nog niks gekocht, haha. Had braaf twee boterhammen meegenomen en mijn zusje heeft voor mijn neus een super lekker uitziende la place broodje naar binnen gewerkt en daar heb ik geen seconde moeite mee gehad! Mezelf wel getrakteerd op een versgeperst fruitmix sapje
ook door spastische darm want dan verteerd hij weer niets, maar vooral door al het eten wat ik savonds naar binnen werk
En op het moment dat ik een 'dip' heb bedenk ik me dat ik nu 20 ben en dat het nu toch echt moet gaan gebeuren. Hoe ouder je wordt, hoe lastiger het wordt. Nu heeft mijn lichaam nog redelijk wat energie nodig op een dag en dat wordt in de loop der jaren steeds minder. Daarnaast is mijn huid nu nog 'rekbaar' en wordt dat ook minder. Dus voor mij was het knop om en gaan met die banaan!
? Anoukie schreef:En hoe doe je het nu dan?