Onregelmatigheid kan dit ook veroorzaken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:DaniBanani schreef:Ja, ik ben nu wel ongesteld, dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben inderdaad.
Hoeft niet altijd zo te zijn.
Zeker met heftige krampen waar je zelfs wakker van word..
Vriendin was ook gewoon ongesteld toen ze zwanger was.
Je bent niet aangekomen, last van je borsten e.d?
Had 't kunnen weten.
maar nu ook volledig pijnloos.
. Kan AB/blaasontsteking je cyclus overhoop gooien? Ik ben regelmatiger dan een klok, direct na het stoppen met de pil al.
Dit was mijn eerste blaasontsteking ooit en mijn tweede AB-kuur ooit. Van de vorige weet ik niet eens meer of ik toen uberhaupt al wel eens ongesteld was geweest
Wacht inderdaad maar rustig af. Vervelende is alleen wel dat ik dus ook niet meer voel wanneer ik ongesteld moet worden. Ben wel eens wakker geworden terwijl het bloed me langs mijn benen liep. Was het een dag 'te vroeg' en dat had mijn lichaam me niet laten weten. Is niet altijd even fijn
Mars schreef:Haha, 6 maanden is bij mij nooit gelukt, maar het schopt wel een en ander in de war.
Je moet je voorstellen dat een menstruatie best wat vraagt van het lichaam. AB doodt tevens naast de slechte bacteriën ook een hoop goede bacteriën die je hard nodig hebt. Je lijf kan dan besluiten eerst de boel weer even op orde te krijgen voordat de menstruatie kan komen.
Uitstrijkjes zijn gedaan, eind volgende week bellen. Afhankelijk van de uitslag heb ik 2 november een afspraak om te plaatsen
Stond echt even voor het schap van 'ehhhhhhh wat gebruikte ik ook alweer allemaal'
Dus maar vanalles meegenomen, ook rekening houdend met dat ik in het begin na het plaatsen van de Mirena (dacht ik) geen tampons kan/mag gebruiken. 

*crap* Mayo schreef:Wat is de eerste tijd eigenlijk? Hoelang mag dat niet?
Pff ik hoop toch ernstig dat ik snel niet meer ongesteld word. Ik ben het al in geen tig jaar meer geweest door het doorslikken van de pil. Enig nadeeltje van het nu laten plaatsen van de Mirena
Heb ook de huppeldepup Feminax alvast gehaald. Wel een lage dosering Naproxen? Staat dat in verhouding met een 400mg Ibuprofen of 500mg paracetamol?