Afgerond met een 9!!!!
woohooooo!! Ben zo trotsss!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fantabulouss schreef:'t is maar goed dat ik nog ff thuis ben gebleven!! ....net m'n cijfer van m'n afstudeerscriptie gekregen!
Afgerond met een 9!!!!woohooooo!! Ben zo trotsss!!!
Vriendlief moest vroeg weg en ik was toch wakker, dus ben mooi voor het werk gegaan.
Fantabulouss schreef:'t is maar goed dat ik nog ff thuis ben gebleven!! ....net m'n cijfer van m'n afstudeerscriptie gekregen!
Afgerond met een 9!!!!woohooooo!! Ben zo trotsss!!!
Wat was je onderwerp?

. Ik heb gister weer een rondje van 6 km gelopen maar bij 17 min onderweg kreeg ik erge steken in mn zij toen ben ik gaan wandelen, weer rennen, weer lopen, weer rennen. Ik baal een beetje want de eerste 17 min gingen zo lekker, ik had mn record kunnen verbeteren op dit rondje maar is nu niet gelukt
het was ook een erg leuk onderzoek om te doen!
ging best goed! had wel een beetje prutbenen toen ik terug was, was in het bos gaan lopen, maar moest nogal wat plassen zien te ontwijken die de hele breedte van het pad ongeveer innamen
alleen zie wel op tegen les 19 omdat daar ineens 10 minuten lopen in zit.. (3min meer als in les 18...)
Liefst binnen een kwartier van dan heb ik een 10 
_Naomi_ schreef:Ik moet dus woensdag de 3.4 kilometer rennenLiefst binnen een kwartier van dan heb ik een 10
Maar hebben mensen tips voor mij? Want mijn conditie is lichtelijk gezakt, omdat ik met voetbal tijd stil heb gestaan, maargoed, daar zit ook weer een verhaal achter.
. Ben kei tevreden
. 
Had eigenlijk een rustdag ingepland vandaag, dus eigenlijk klopt het ook wel dat het daarom waarschijnlijk niet helemaal lukte, maar ik moest echt even wat frustraties eruit hebben