Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emma_s_girl schreef:@[naam]
Oxycodon is een morfinepreparaat en werkt niet ontstekingsremmend. Wel verslavend als je het langer gebruikt, net als lorazepam en andere pillen waarvan de naam op -pam eindigt. Dus niet te lang gebruiken.
Paracetamol is vaak inderdaad niet voldoende, maar er ligt nog een hele wereld tussen paracetamol en oxycodon. Heeft jouw huisarts die voorgeschreven?
xjamilla schreef:@Emma_s_girl
Dat klinkt allemaal erg vervelend!
Ik heb in overleg met de kliniek besloten om voorlopig nog geen operatie te doen. Het scheurtje in de meniscus zit op een gunstige plek. Dus kan in principe nog zelf herstellen ( zat aan de buitenkant en dat is blijkbaar heel goed doorbloed. En met een jonge leeftijd kan dit nog herstellen)
of ik verder kan zonder kruisband (wat er nu wel op lijkt) weten we over een paard maanden definitief. Ga eerst proberen zo te ravalideren.
Heb vandaag mijn 2de brace gekregen en is echt een wereld van verschil! Loop eindelijk weer enigszins normaal haha. Uiteindelijk blijf ik toch aan een brace vast zitten maar dat vind ik persoonlijk niet erg.
xjamilla schreef:[naam] schreef:Voor de rest van je leven een brace?
Jup. Is wel verstandig als ik toch door het leven ga met maar een kruisband.
Maar dat is dan niet z'n massale als die ik nou heb haha. Die zijn iets kleiner en heb je zo veel verschillende variante op.