Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetsox schreef:Lig er aan wat je bedoeld met behandelen. Ik krijg gewoon flink op mijn donder van de manueel en zeg hoe ik dingen aan moet pakken. En wat ik verkeerd doet.
ZowieZo schreef:...
Toen zijn we via de, nieuwe, huisarts door verwezen naar de Sint Maartenskliniek in Nijmegen, nou ja, daar hadden we een beetje zelf voor gekozen omdat we een fijn artikel hadden gelezen over Hans Cats (geen idee of iemand van jullie bekend is met dit grappige en aardige mannetje). En daar was het al snel duidelijk, hij wou me nog nakijken maar zei vervolgens "ach laat ook maar, ik geloof je zo heus wel, het is helemaal duidelijk.". En dan krijg je natuurlijk het leuke verhaaltje te horen over "er mee leren leven". Maar gelukkig hoefde je dat niet alleen! En wat was het heerlijk om eindelijk eens echt serieus genomen te worden, die man kon ook gewoon alles aanvullen wat betreft pijn en gevoel. Ik heb vorige week een in-take gesprek gehad voor een revalidatieprogramma van 8 weken, die na de zomervakantie van start zal gaan.
JonneN schreef:ZowieZo schreef:...
Toen zijn we via de, nieuwe, huisarts door verwezen naar de Sint Maartenskliniek in Nijmegen, nou ja, daar hadden we een beetje zelf voor gekozen omdat we een fijn artikel hadden gelezen over Hans Cats (geen idee of iemand van jullie bekend is met dit grappige en aardige mannetje). En daar was het al snel duidelijk, hij wou me nog nakijken maar zei vervolgens "ach laat ook maar, ik geloof je zo heus wel, het is helemaal duidelijk.". En dan krijg je natuurlijk het leuke verhaaltje te horen over "er mee leren leven". Maar gelukkig hoefde je dat niet alleen! En wat was het heerlijk om eindelijk eens echt serieus genomen te worden, die man kon ook gewoon alles aanvullen wat betreft pijn en gevoel. Ik heb vorige week een in-take gesprek gehad voor een revalidatieprogramma van 8 weken, die na de zomervakantie van start zal gaan.
Welkom. En veel succes met alles, ook met je revalidatie. Ik ben ook patiënte van dr. Cats en heb hetzelfde programma doorlopen als jij gaat volgen. Als je meer wilt weten mag je me altijd PBen!
cherell0 schreef:Zowie , ik zie dat je 16 bent .
Dan kan ik je 1 mooi idee mee geven , het is wetenschappelijk bewezen dat hoe ouder je word hoe beter je pijn kan dragen .
En dat merk ik zelf ook , de pijn word steeds erger maar toch kan ik het net zo goed dragen .
Net of je uithoudings vermogen meer word zeg maar .
Iig. Veel succes met de revalidatie cursus , ik hoop dat je er veel aan hebt .