Instructeur had trouwens last van een spiertje. Die lag met een zuur gezicht op de trilplaat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet veel maar moet weer minder. Gister heb ik natuurlijk weer 18 km heen en 18 terug gefietst. Hierna fijn de krantenwijk nog gedaan. Savonds fijn hardgelopen en wilde eigenlijk nog krachttraining doen, maar inplaats van dat gwn onze paddock schoon gemaakt waar mest van een half jaar lang in lag van twee paarden. Alles omgespit. Leek me krachttraining genoeg! Vandaag weer gefietst, paardgereden en net even snel wat kracht gedaan. Moet eens echt een matje aanschaffen want doet zn zeer mn mn  botjes op de vloer! Morgen ook weer even fietsen, paardrijden en kracht!                                                         

Moet er echt even heen, bleehh..
 wist niet dat het zo vermoeiend was. Op hoog tempo dan, haha.

heb momenteel over 3 dagen verdeeld 11 uur geslapen.. als ik daar al aan kom 
 Op het MBO dan he 

Mag ik mee in de koffer? 
 Lijkt me echt een super gaaf land! Veel plezier!
 Ik plan mijn activiteiten ook om het sporten heen 
 Sporten is voor mij mijn 'ontspannings uurtje', of beter gezegd 'het (anderhalf)uurtje voor mezelf' 

ik ben volgens de weegschaal in de sportschool alweer een kilo kwijt! 
  Morgen ochtend maar eens op mn eigen weegschaal staan om te kijken of dat wel klopt, hihi. Anders gaat het opeens heel vlot!
 Lunches ook zwaardere gewichten gepakt, eerste 2 sets met 5 kg (was tot nu toe steeds 3) en de laatste set met 7 kg dumbells.
  Leek me onderhand wel verstandig aangezien ik tot nu toe eigenlijk maar wat doe  

Goedzo!
 )                                                         Airborn schreef:![]()
![]()
ik ben volgens de weegschaal in de sportschool alweer een kilo kwijt!
Morgen ochtend maar eens op mn eigen weegschaal staan om te kijken of dat wel klopt, hihi. Anders gaat het opeens heel vlot!
Merk wel dat ik wel echt spier aanzet, want hoewel mn taille wel wat smaller word, blijven mn bovenbenen even dik... (iig, mn broeken zitten daar niets losser) Mn kuiten krijgen gelukkig wel meer vorm! Maar zou fijn zijn als mn bovenbenen ook mee deden, want dan kan ik straks met broekenshoppen iets makkelijker een passende broek vinden
missfitness, dat je de split er op wil snap ik, maar erhm waarom wil je die ader er graag op?
 Hoe duidelijker hoe beter! En nu vinden jullie mij vast heel raar haha..                                                         

Denk dat ik oa mn lunges en squats zwaarder moet gaan doen, en die ook als piramide training, ipv de 3x12 reps die ik tot nu toe doe.

Doordat mn armen nog vrij vet zijn die je het op de foto gewoon niet goed 
  Maar dat komt vanzelf als ik zo door ga