Zertab schreef:Ik ben de confrontatie aangegaan...ik weeg 53.3...veelste veel dus...
Dit is ongelofelijke aandachttrekkerij. Hier moet je eigelijk helemaal niet op reageren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik woon alleen wel boven een supermarkt met vrij ruime openingstijden, dus dat is soms nog wel eens lastig
 Ik woon alleen wel boven een supermarkt met vrij ruime openingstijden, dus dat is soms nog wel eens lastig 
 Gewoon volhouden en je doel voor ogen houden!
 Gewoon volhouden en je doel voor ogen houden!                                                          

met 30+ kaas en 1 plakje ham. Uiteraard op bruin brood. Smaakte erg goed
 met 30+ kaas en 1 plakje ham. Uiteraard op bruin brood. Smaakte erg goed  

. En best mager, toch?
. En best mager, toch?                                                         

Maargoed, misschien verschilt dit per persoon?
 Maargoed, misschien verschilt dit per persoon?

Ik ga via http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ in ieder geval mijn eetpatroon en gewicht nou bijhouden! Moet eerlijk zeggen dat sinds je hier geen lijstjes meer mag plaatsen, mijn motivatie ook wat weg ging
 Ik ga via http://eetmeter.voedingscentrum.nl/ in ieder geval mijn eetpatroon en gewicht nou bijhouden! Moet eerlijk zeggen dat sinds je hier geen lijstjes meer mag plaatsen, mijn motivatie ook wat weg ging  Dus hoop met die site en met de info die ik van mijn tante mee heb gekregen, het helemaal goed te gaan doen weer
 Dus hoop met die site en met de info die ik van mijn tante mee heb gekregen, het helemaal goed te gaan doen weer 
 Je hoeft toch niemand mee te krijgen met hardlopen perse? Muziekje op en gaan.
 Je hoeft toch niemand mee te krijgen met hardlopen perse? Muziekje op en gaan.