Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UpToDance schreef:Hallo ladies!
Ik zit met een probleempje. Ik heb na allemaal goede recensies gelezen te hebben over de extensions van Luxury for Princesses hier een set van 160 gram besteld. Nou kreeg ik ze en ze waren al heel erg dun aan de onderkant en dus allemaal gespleten haarpunten. Het zag er echt niet uit dus ik heb er een stukje laten afhalen door mijn kapster. Ik heb ze toen gewassen en 2 keer in gehad, maar het was nog steeds heel dun en dus erg lelijk als ik het in had(mijn eigen haar is trouwens echt niet dik).
Na een maand wou ik ze weer een keer in doen en ik dacht ik krul ze even, dan zie je die lelijke dooie punten niet meer. Toen kwam ik er dus achter dat aan de bovenkant de haren zijn afgebroken. Ik heb contact gehad met luxury for princesses en foto's gemaild. Ze zeggen dat het haar niet is afgebroken en dat het eigenlijk zo hoort omdat ze eerst korter haar er in zetten of zo?![]()
Dus ik ben erg benieuwd wie dit ook heeft...ik heb al eerder extensions gehad en heb dit nooit gehad.
Oja, ik krijg een vouchercode van €35,- omdat ik niet tevreden ben, dus dan kan ik weer nieuwe extensions bij hun gaan kopen en dan hopen dat ik wel tevreden ben. Ik heb trouwens deze extensions net 2 maanden en heb ze 4 keer in gehad. Ik wil hier dus echt niet mee akkoord gaan..heb geen €100,- betaald voor een vlassig bosje haar wat los laat aan alle kanten. En dan moet ik nu dus maar weer een nieuwe set kopen met €35,- korting![]()
Oja, ik heb de extensions trouwens keurig verzorgd met een goede shampoo en conditioner zonder siliconen en een heat protector gebruikt voor het krullen. Ik heb ze voorzichtig gekamd met mijn extensions borstel voor het wassen en toen ze droog waren weer. Dus daar kan het niet aan liggen?!!
Graag hoor ik jullie ervaringen en mening!!!!
Hier wat foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Edit: stomme foto's
UpToDance schreef:Bedankt voor je reactie!!!!
Fijn om te lezen dat ze bij jou wel mooi zijn..dat betekend dus dat ik echt een slechte set heb en dat het dus niet normaal is..
Hier de foto's opnieuw geupload, je zou ze nu wel moeten zien!!
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5(dunne onderkant)
Dit zijn trouwens allemaal verschillende plukjes..
doemaar schreef:Indian gold heb ik eens een zeer mooie kwaliteit van gehad maar de laatste keer was het bij mij ook waardeloos een droge bos na 1 x wassen