Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:14

@ Sarcasm, helaas heb ik dit ook wel eens gehad. Schrok me rot, hele pluk haar van me eigen mee..

Het is en blijft niet 100 % goed voor je eigen haar, dusja.. ookal roepen kapsters het is niet schadelijk.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 23:50

@uptodance

Zo dat ik behoorlijk balen! Zeker omdat je voor dat bedrag toch wel degelijke extensions verwacht. Ik heb mijn extensions van LfP nu al bijna 2jaar, draag ze voornamelijk met uitgaan en als ik net even dat extra's wil met mijn haar (ik ga bijna ieder weekend wel opstap dus heb ze al behoorlijk veel gedragen) en mijn extensions zien er nogsteeds erg mooi uit en ben niet altijd even voorzichtig met kammen..

Ik kan alleen je foto's niet zien maar dat kan ook aan mijn ipad liggen..

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 00:21

Bedankt voor je reactie!!!! :)
Fijn om te lezen dat ze bij jou wel mooi zijn..dat betekend dus dat ik echt een slechte set heb en dat het dus niet normaal is..

Hier de foto's opnieuw geupload, je zou ze nu wel moeten zien!!

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5(dunne onderkant)

Dit zijn trouwens allemaal verschillende plukjes..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:06

Sarcasm, dat heb ik ook gehad! Gelijk de eerste keer al kwamen mijn eigen haren mee. Had ook duidelijk een stuk of drie kale plekjes, daarom neem ik nu geen waxjes meer.

Bij clip ins is het overigens normaal dat er een korte rand van ongeveer 3-4 cm aan de bovenkant zit, hebben al mijn clips volgens mij ook gehad.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:29

Hoi meiden,
Ik kom een beetje binnenstormen, maar heeft iemand hier ervaring met een flip in hair extension? :D
Ik heb zelf click extensions, maar omdat ik ontzetten dun haar heb, werkt dit niet helemaal voor mij!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:34

Ik heb dit eerder nooit gehad, daarom vind ik het zo raar.
Heb een mailtje gestuurd naar Indian Gold en die zeggen dat het kan komen door te dunne plukjes eigen haar waaraan de extensions bevestigd zijn, zo is de extension te zwaar en breekt het eigen haar af.

Of ze zijn te dicht op de hoofdhuid geplaatst..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:00

Zou bij mij toen allebei gebeurd kunnen zijn, geen idee. Was sowieso niet tevreden over indian gold dus hoef het eigenlijk ook niet meer.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:38

Hoe komt het dat je niet tevreden was dan?
Voor mij is het ideaal omdat ik krullen en dik haar heb.

Wat heb jij nu dan?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:50

Nu niks :D

Ik heb ze een keer als micro rings gehad, vond ze erg droog. Heel af en toe droogden ze eens mooi op na het wassen maar andere keren totaal niet terwijl ik dan precies hetzelfde deed. Nu heb ik er nog clip ins van maar vind die ook niet geweldig. Mooi als ik ze krul maar wanneer ze weer recht zijn vind ik het eigenlijk niet beter dan mijn ebay extensions. Als dit echt altijd de kwaliteit is vraag ik me serieus af waar al die goede reacties vandaan komen.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 21:08

Indian gold heb ik eens een zeer mooie kwaliteit van gehad maar de laatste keer was het bij mij ook waardeloos een droge bos na 1 x wassen

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:42

UpToDance schreef:
Hallo ladies!

Ik zit met een probleempje. Ik heb na allemaal goede recensies gelezen te hebben over de extensions van Luxury for Princesses hier een set van 160 gram besteld. Nou kreeg ik ze en ze waren al heel erg dun aan de onderkant en dus allemaal gespleten haarpunten. Het zag er echt niet uit dus ik heb er een stukje laten afhalen door mijn kapster. Ik heb ze toen gewassen en 2 keer in gehad, maar het was nog steeds heel dun en dus erg lelijk als ik het in had(mijn eigen haar is trouwens echt niet dik ;)).

Na een maand wou ik ze weer een keer in doen en ik dacht ik krul ze even, dan zie je die lelijke dooie punten niet meer. Toen kwam ik er dus achter dat aan de bovenkant de haren zijn afgebroken. Ik heb contact gehad met luxury for princesses en foto's gemaild. Ze zeggen dat het haar niet is afgebroken en dat het eigenlijk zo hoort omdat ze eerst korter haar er in zetten of zo? >;)

Dus ik ben erg benieuwd wie dit ook heeft...ik heb al eerder extensions gehad en heb dit nooit gehad.
Oja, ik krijg een vouchercode van €35,- omdat ik niet tevreden ben, dus dan kan ik weer nieuwe extensions bij hun gaan kopen en dan hopen dat ik wel tevreden ben. Ik heb trouwens deze extensions net 2 maanden en heb ze 4 keer in gehad. Ik wil hier dus echt niet mee akkoord gaan..heb geen €100,- betaald voor een vlassig bosje haar wat los laat aan alle kanten. En dan moet ik nu dus maar weer een nieuwe set kopen met €35,- korting :evaw: :evaw:

Oja, ik heb de extensions trouwens keurig verzorgd met een goede shampoo en conditioner zonder siliconen en een heat protector gebruikt voor het krullen. Ik heb ze voorzichtig gekamd met mijn extensions borstel voor het wassen en toen ze droog waren weer. Dus daar kan het niet aan liggen?!!

Graag hoor ik jullie ervaringen en mening!!!! :)
Hier wat foto's:

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Edit: stomme foto's -O-

Ik heb ook Luxury's en ik ondervind het zelfde probleem met stro achtige onderkant van de punten. Heb er een stukje af laten knippen. Maar helaas na krullen gewoon weer dit probleem, terwijl ik heat protector gebruik en argan olie.
En ook ondervind ik dat de punten enorm dun zijn, daarom ga ik straks voor de 220 gram en hoop dat dit beter is.

Ik heb overigens de 180 gram. Mocht ik weer tegen de zelfde problemen aanlopen, dan is het de laatste keer dat ik bestel.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:43

UpToDance schreef:
Bedankt voor je reactie!!!! :)
Fijn om te lezen dat ze bij jou wel mooi zijn..dat betekend dus dat ik echt een slechte set heb en dat het dus niet normaal is..

Hier de foto's opnieuw geupload, je zou ze nu wel moeten zien!!

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5(dunne onderkant)

Dit zijn trouwens allemaal verschillende plukjes..

Dat de haren korter zijn bij de aanzet, heb ik ook, schijnt normaal te zijn.

Jou punten zijn nog mooi! Zal morgen eens een foto maken van mijn extensions

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:45

doemaar schreef:
Indian gold heb ik eens een zeer mooie kwaliteit van gehad maar de laatste keer was het bij mij ook waardeloos een droge bos na 1 x wassen

Vriendin van mij draagt al jaren extensions en droeg ook Indian Gold en ook na een paar keer wassen of stijlen, gewoon een droog bos haar, waar je dus niks meer mee kunt

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:07

Ben ik dus toch niet de enige die t niet geweldig vindt.. Moet ik nog steeds op zoek naar hét extensionmerk :')

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 00:06

Hier nog steeds Indian gold. I tips..

Voor de weet ik veel hoeveelste maand en nog steeds super mooi! Al een keer terug gezet, binnenkort derde keer terug zetten!

Voor mij niets anders dan Indian gold!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:52

Waarom zijn die van jou wel steeds goed nog :')
Ik ga tegenwoordig met kaal haar door het leven :+ Met uitzondering van af en toe peperdure Indian gold clip ins..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:03

Ik ben super tevreden met Indian Gold haar! Misschien omdat ik de curly heb dat het me minder opvalt als het droog word?

Gefeliciteerd undufined!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:45

Ik heb de Indian gold steile!

Sharon: Happy birthday! :*!!

Geen idee! Nog steeds dezelfde van toen toen ofja toen ik weer blond ging! Inmiddels wel kort geknipt was dat lange zat maar voor de volume wel heel fijn!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:41

Dankjullie :D

Ben jaloers ik wil ook mooie extensions haha. Die clips zijn trouwens wel heel mooi als ik ze goed krul :)
Heb ook nog i tips liggen, Linsey kom misschien wel een keer langs mag je ze er weer inzetten :') Zet je nog bij Fleur?
En helemaal offtopic: heb je een eigen paard???? :wow: Zag zoiets bijkomen op fb haha.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:55

Ja hoor!! Zet ze er zo voor je weer in! Haha :))

Ja zoiets! :+:

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 00:33

Sorry dat ik zo even kom binnen stormen..

IK HEB EEN SPOED PROBLEEM!
Vandaag lekker op stal bezig geweest en ik sta een vriendin te vertellen dat ze behoorlijk staat te klooien met het op doen van een deken. Terwijl zij de deken met een grote zwaai over het paard gooit, krijg ik een enorme kopstoot van één van de gespen!
BOEM! Een ei boven mijn wenkbrauw.
Nou zit de kans er dik in dat dit een mooie bont gekleurde bult gaat worden (aangezien het er nu al uit ziet als een onderhuidse ping pong bal)!
En natuurlijk heb ik zaterdag een feest waar make-up niet tegen op kan.
Oplossing: clip-in pony!

Heeft er dus iemand ervaring met de clip-in pony's van bohamian.
Zijn deze van goede kwaliteit? makkelijk in gebruik? Glijden niet uit? Snelle levertijd? Enz. Enz.
Graag hoor ik zo snel mogelijk een reactie van iemand!
_/-\o_

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 00:39

je heb ook clip in van balmain mooi haar is het en glijden er niet uit

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 00:48

Bedankt voor de snelle reactie!
Ze hebben de pony's op saveonhaircare.nl
De reacties hier op zijn best goed. Het is gewoon zo +{^$~!,
Dat de plek precies boven mijn wenkbrauw zit, want iedereen ziet het!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 02:01

Ik heb hier een clip in pony liggen via ebay, maar ik vind de overgang boven op je hoofd wel heel erg zichtbaar.
Geen idee of dit bij alle is?
Maar is wel een puntje om over te denken.

Maar vroeger kreeg ik boter op me bult gesmeerd en trok het weg, misschien is dat nog een tip voor je

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 07:13

Ga ik proberen!!
De bult is het probleem niet.. De kleur die hij dtraks krijgt wel haha