Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 08:35

Donkerblauw schreef:
Niet je nagellak schudden, en wat langer wachten tussen het opdoen van twee laagjes nagellak of Topcoat. :)

thnx!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:44

NOTD:
Afbeelding

Met behulp van de French manicure pen van Essence en Have an Ice day van Catrice. Voor het eerst gedaan vandaag. Moet nog wel oefenen op strakke lijnen met die pen, vooral met links op rechts. Maar niemand ziet het natuurlijk van zo dichtbij als ik.

hobbyboerin

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:19

mooi zeg is het moeilijker of makkelijker met zo'n pen

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 23:12

Het is preciezer dan met een kwastje en wat eenvoudiger te doseren, vind ik. Het zal, denk ik, alleen niet werken als je al nagellak op hebt. Vooral omdat je eerst even wat druk moet zetten om de vloeistof uit de pen te krijgen. Maar dat ga ik nog wel eens proberen. :)

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:22

De pennen gaan er meestal wel wat sneller af naar mijn weten gebruik zelf liefde gewoon nagelak

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:26

arans schreef:
Wat doen jullie als je gelakt hebt en dan iets moet doen( koken/wc/slapen) want bij mij ziet het er dan helemaal niet mooi uit, ookal droog ik het zeg maar 2 uur..

Klinkt gek ik weet het maar met echt koud water erover laten stromen als het droog is zeg maar weerkt niet bij allen merken maar bij somigen hard het zo goed uit

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:00

Ik heb nu cobaltblauw met felle shocking pink crack op teen en gewone nagels.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:33

yaylavb schreef:
De pennen gaan er meestal wel wat sneller af naar mijn weten gebruik zelf liefde gewoon nagelak

Heb het er nu sinds vrijdag opzitten, tussendoor in de weer geweest met plantjes en potgrond, paarden gepoetst en nu iets tipwear, maar valt me echt niet tegen. Doe meestal maximaal 3 dagen met gelakte nagels, dus geen verschil. :)

Die watertip kende ik trouwens ook, maar niets werkt zo goed als een goede sneldrogende topcoat. Wil echt niet meer anders!

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:45

Okay ik doe meestal toch wat langer met me nagels en doe er ook alles mee
Topcoat is idd heel belangrijk boe het alle 2 topcoat roe ik er soms na 2/3 dagen nog een keer over blijft het beter zitten
Ik hen nu op me pink een paardje zitten en zit er al zekker 1. 1/2 week op en niet beschadigd ofzo

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:51

Ik heb eigenlijk altijd maar 2 nagels die beschadigen: mijn wijsvingers. Die nagels zijn ook minder lang dan de rest. Zal dus wel iets verkeerd doen. Kijken wat er gebeurt als ik thuis niet meer poets ofzo. :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:53

Hoi hoi ik hoop dat mijn berichtje goed staat :)

Ik heb echt ont-zet-tend broze nagels (en paarden verzorgen doet daar niet altijd even goed aan :P ), maar ik vind lange nagels echt heel mooi!
Ik heb ontdekt dat mijn nagels beter groeien als ik ze lak (want dan zit er een beschermend laagje over), en twee jaar geleden kocht ik allerlei nagellak van Catrice. Ik had toen een fenomenaal goede topcoat; het was doorzichtige nagellak uit de French Manicure lijn, en ze deed je nagels echt enorm glimmen! Het leek alsof er zo'n dikke, doorzichtig schijnende gellaag overligt <3

Het fijne was dat die lak makkelijk een week bleef zitten, dus ik deed een basecoat, een wit lijntje en dan zo'n gel-achtige laag er over. Aangezien ze zo lang bleef hadden mijn nagels ook meer tijd om aan te sterken, want al die nagellakremovers en brokkelende nagellak doen mijn nagels echt geen goed -O-

Vorig jaar was mijn flesje op, en wou ik nieuwe kopen maar blijkt dat die lijn van Catrice niet meer bestaat... Iemand nagellak gevonden die evenwaardig is? Heb intussen al andere doorzichtige van Catrice geprobeerd, duurdere van Rimmel en 'gellook topcoat' van Essence maar vond ik echt niet in de buurt komen van die die ik gewend was ;(

Intussen heb ik nog 1 reserveflesje op overschot, dat ik heilig bewaar en niet meer durf te gebruiken, het wordt een speciale-gelegenheden-flesje!!

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:09

Dreamybol schreef:
Ik heb eigenlijk altijd maar 2 nagels die beschadigen: mijn wijsvingers. Die nagels zijn ook minder lang dan de rest. Zal dus wel iets verkeerd doen. Kijken wat er gebeurt als ik thuis niet meer poets ofzo. :+

Bij mij me duimen en wijsvingers het snels
Even over wat je waarschijnlijk verkeerd :(:) doet(niet slecht bedoelt )of vergeet een goede harderner eronder te doen
Ik heb redeljk lange nagels (tip is zekker 1,1/2 ,2 cm lang of langer )ik doe er alles mee

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:27

Zit eronder, is idd wel beter geworden daardoor. Maar ben ook gewoon lomp. En als ik het niet doe dat hapt mijn kat de lak er wel af... :\

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:30

Okay ik ben ook niet de handigste de mijne breken ookwel eens hoor haha
Je kat? Die Vn mij rent weg voor de geur

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:56

Kat houdt van luchtjes. Likt parfum en bodylotion van mijn huid en hapt dus in (liefst vers-)gelakte nagels... Beest is gek. :\ :+

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 17:00

Okay vreemd haha is het wel een vrouwtje toch haha anders is ie homo haha

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:56

Goh, ik als nagellak-addict heb dit topic nu pas ontedekt :+ !

*Bhriseis, ik heb van de week een (dure) topcoat van Essie gekocht (12,95). Prima spul! De lak hard er snel mee uit en hij geeft een mooie (gel-achtige) glans :) .

Mijn nagels groeien best snel, maar ik heb ze al 2 jaar redelijk kort.
Vooral met de donkere nagellakken vind ik kort mooier dan lang, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak ;) .

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus ik weet ook niet of het al genoemd is, maar kennen jullie de nagellak van P2 color victim?
Super spul; smeert prettig, houdt lang, is er in héél veel kleuren en het kost maar 1,49 per flesje +:)+ !
Er is een kleurtje die mijn absolute favoriet is, een bruin-nude achtige (*1). Ik ben nu geloof ik aan het zesde flesje toe ;') .
Ook mijn dochter en mijn vriendinnen smeren die regelmatig :+ .

Afbeelding
Deze van L'Oreal (*7) heb ik nu op mijn vingers (met de topcoat van Essie er overheen)

Afbeelding
"Blue Hawaii" Mission sommer look P2 (*4) voor op m'n voeten :) .

Afbeelding
vlnr:
*1 (my all time favorit!) "rich and royal", P2
*2 "can't get enough", P2
*3 "night out", P2
*4 "Blue Hawaii", mission sommer look, P2
*5 Nr. 43, Rival de Loup (knal pink, een van mijn lievelings zomer kleurtjes en die past ook perfekt bij mijn Dirndl *D !)
*6 Nr. 65W, Manhattan
*7 Nr. 607, L'Oreal (beetje blauw/paars)
*8 Nr. 298, Misslyn

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:50

Die blauw is wel mooi waar haal je die?

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:05

P2 is in Duitsland te koop toch? Maar eens even kijken, bedankt voor de tip! Jou nagels hebben echt een mooie lengte, niet te kort en niet te lang. Streef ik ook naar maar ik moet ze nog even laten doorgroeien.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:44

Ik vind p2 dus echt rot spul. Blijft niet zitten en is qua lakken heel vegerig. Ik heb de roze en oranje kleur. Heb ik echt bij geen enkele andere lak (hoe goedkoop/duur licht/donker hij ook is)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:19

Dankje Sterre! Ik ga die van Essie zeker aanschaffen :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:20

Komende week bij de Trekpleister aanbiedingen nagellak, 2 catrice voor 4 euro, 2 essence voor 2 euro en 2 maybelline (geloof ik) voor 10 euro. :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 06:46

*yaylavb, bedoel je die kleur die ik er nu op heb? Die is in een smal flesje van L'Oreal, is zo'n zomerspecial. Die kan je volgens mij wel overal krijgen.
Hij is niet zo goedkoop als Catrice, Essence etc. Koste volgens mij iets van 4,95, dus is nog wel te doen ;) .

*PrinCes, ik vind dat de P2 wel lekker smeert en goed houd, maar ben het wel met je eens dat 'ie niet zo goed dekt als sommige anderen. Met de P2 lak ik altijd in 3 laagjes voordat 'ie mooi dekt, terwijl bij de meeste andere 2 x voldoende is.
Overgens dekte die "Blue Hawaii" (uit de mission sommer look-collectie) wel goed in 2 x.

* Dewii, ik heb het geluk dat ik van mezelf een lang "nagelbed" heb, ook al vijl ik mijn nagels kort (zie foto), lijkt het toch of ze een bepaalde lengte hebben :+ .

Afbeelding

Gebeurt het jullie ook wel eens: sta je in een winkel, kijk je weer eens alle kleurtjes door (je weet maar nooit, het kan natuurlijk altijd zijn dat er volledig onverwacht nét dat ene kleurtje binnen is gekomen waar je al eeuwig naar op zoek bent O:) ) en goh, zo'n toeval: je vindt ook wat *D !
Dan kom je blij thuis en zegt enthousiast tegen dochterlief (ook nagellak addict) "kijk schat, nieuw kleurtje ontdekt" is het van "die heb je al mam!!" -O- ...
:')

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 09:36

Hahaha nee dat heb ik nog niet gehad! Mijn ouders zeggen dan wel altijd: 'Dewi, maar je hebr al tig bijv. Roze lakjes!' 'ja maar mam pap, deze is net iets anders.'...Mijn nagelbed is ook redelijk lang gelukkig, dat scheelt wel echt.

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 11:49

sterre jha die vind het een mooi kleurtje valt nog mee heb weleens duurde nagelak gehad maar was oliebol
haha ja gebeurt hier ook :o