Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Oh jeetje TS, dat is niet niks!ik begrijp dat je daar flink van geschrokken bent, het overschaduwd het goede nieuws wel een beetje (erg). Wel heel fijn dat je geen uitzaaiingen hebt, dat scheelt al een hoop.
Mocht je tijdens deze periode voor- tijdens- en na de operatie hulp nodig hebben, in de zin van booschapjes ofzo, of eens extra komen schoonmaken of een schouder, je pb't me maar. Ik woon praktisch in Amsterdam (ben er 5 á 6 dagen per week) en ik zou het een eer vinden om wat vokr je te kunnen betekenen.
Heel veel sterke met het verwerken van dit nieuws, ik hoop dat je ondanks alles toch even wat eten naar binnen kan werken en dat je toch even kan ontspannen vanavond want dat is ook belangrijk..
Kido schreef:Oef gelukkig geen uitzaaiingen en de rest is gewoon zo kalote....
Maar een ding wij zijn er voor je!!!
Heeel veeel sterkte met dit te verwerken!!
_Bitje_ schreef:Hier even een stille meelezer die nu ook echt even moet reageren;
jeetje TS, wat maak jij iets door zeg! Ik zal voor je duimen de komende periode , echt heel veel sterkte toe gewenst namens mij!
yvonnedv schreef:Horse_lover9 schreef:Eerst maar het goede nieuws: geen uitzaaiingen gevonden en haar ga ik waarschijnlijk niet verliezen met dit type chemo.
De hoeveelheid complicaties die je kunt krijgen is ook niet om over naar huis te schrijven en minder dan 1% heeft.. hoe zeg je dat netjes.. teveel complicaties......................
Dus ik begrijp hier uit dat je meer als 99% kans op genezing hebt? Heel positief dus, tuurlijk wordt het een hele heftige tijd maar met jouw instelling ben ik ervan overtuigd dat je het aankunt.
Undefined schreef:Jeeeetje wat heftig zeg. Maar toch is er maar 1 ding van je laatste post wat ik steeds in mijn hoofd hoor: geen uitzaaiingen![]()
Hoe zwaar alles ook is, ik geloof écht dat je hier weer bovenop komt en er sterk uitkomt.
Maar vooral die operatie klinkt erg heftig, zeker dat je straks gewoon geen slokdarm meer zult hebben. Het enige wat ik kan zeggen is sterkte en hou de moed erin!