[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:46

Ik heb 2 weken geleden een helix laten zetten,, weet iemand hoelang die korstjes er ongeveer om zitten? elke dag haal ik ze wel netjes weg enz en maak ik het schoon..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:28

met wat maak je het schoon? Hoe maak je het schoon?
Ik zou de korstjes alleen voorzichtig tijdens het douchen weghalen trouwens.. en bij een helix kan het lang duren voordat hij daarmee stopt.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:56

Nou ik ga met een wattenstaafje er langs en heb van die man een zeepje mee gekregen om het schoon te houden. Moest 2x per dag en dat doe ik ook wel netjes

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:02

Verdorie, mn bovenste piercing in mn oor begint ook boos te doen.. Morgen even de dokter bellen voor een antibioticakuurtje..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:08

Ga je daar serieus een AB kuurtje voor halen? Ik zou daar niet zo makkelijk over doen, dat is echt troep. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:09

Idd, gewoon ontsmetten en pas als het echt te erg wordt aan de AB. Is echt niet zo'n gezond spulletje hoor!

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:21

Pas als het te erg wordt? Hebben jullie gezien hoe mn oor eruit zag/ziet? :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:21

Ja, maar voor zoiets ga je toch geen antibiotica halen? Dat zou niet eens in me opkomen. Ontsmetten en je lichaam heelt het vanzelf weer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:23

Fiffill schreef:
Ga je daar serieus een AB kuurtje voor halen? Ik zou daar niet zo makkelijk over doen, dat is echt troep. :=

zou me nog meer verbazen als de dokter t uberhaupt geeft, ik heb echt al zóveel gehad en nog nóóit antibiotica gehaald, mn lichaam fixt t zelf wel :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:24

Beetje goede dokter geeft dat idd niet mee. Ik had een botontsteking (!) in mijn kaak en dan krijg je ook echt niet zomaar iets mee hoor :n

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:25

Ik ontsmet al met chloorhexidine. Maar het doet sinds vandaag weer pijn, piercer zij toen ik hem eruit liet halen dat ik een AB kuurtje wel kon gebruiken omdat ik ziek werd van de pijn. Bel morgen de dokter wel, kijk wel wat ie zegt :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:29

Ik zou die chloorhexidine lekker opzij gooien :j nu je non stop daarmee schoonmaakt kan je oor het "zelf" niet meer aan, ik zou lekker 1x per dag zachtjes unicura gaan doen, ben ook van mening dat je nooit in 5 dagen tijd 2x je kraakbeen had moeten piercen, kraakbeen staat erom bekend dat het soms wel anderhalf jaar kan duren, ik denk zelf dat het zo is gaan zwellen omdat je bovenste nog niet "uitgezwollen" (is dat een woord? :') ) was.

Dit is natuurlijk geheel persoonlijk wat je ermee doet maar zo moest ik eens van de piercer 6x per dag spoelen met ook iets dat zo'n vage naam had, ja dikke doei :')

Piercer moeten zeggen dat je het moet verzorgen maar mijn oude piercer moest wel lachen en gaf me wel gelijk, als je valt, dan leg je het toch ook niet helemaal in de watten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:30

ROCHELLEx schreef:
Pas als het te erg wordt? Hebben jullie gezien hoe mn oor eruit zag/ziet? :')

...........true :') maar dan nog.... :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:31

Ik ben sowieso niet van al die middeltjes, vaak doet dat meer kwaad dan goed, zoals DQ al zegt dan kan je eigen lichaam het niet meer zelf doen. En die is toch degene die het moet oplossen, dus je kunt het beste het wat meer laten rusten en je lichaam z'n gang laten gaan! AB maakt ook meer kapot dan je lief is namelijk.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:37

Ik maak mn piercing zelf sws 2x daags schoon met unicura. Maar het maakt zo lekker schoon, en hij zegt toch niks voor niks dat ik het daarmee schoon moet maken??...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:38

joh, je moet eens weten wat ik allemaal met mijn oren heb gehad _O- dit ongelukje bijvoorbeeld:

Afbeelding
oor was paars _O-

Afbeelding
*normaal oor*

ohw en nog een lekkere, ik had iedere maand een "gezwelletje" op mijn oor _O-

http://imageshack.us/photo/my-images/541/bahd.jpg/

ik heb nu dus niet meer t 5de gaatje, moest uit van moeders :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:39

ROCHELLEx schreef:
Ik maak mn piercing zelf sws 2x daags schoon met unicura. Maar het maakt zo lekker schoon, en hij zegt toch niks voor niks dat ik het daarmee schoon moet maken??...

:$ :$ :$

Zoals ik al zei, t is wat je zelf prettig vind, ik heb 12 gaten in mijn oren, 2 tongpiercings gehad (1 over) 2x navelpiercing (1 over) microdermals, 2x tepelpiercings, labret etc en alles vrijwel nooit verzorgd. :') op t afspoelen onder de douche na, ik vind dat mijn lichaam t prima zelf kan, en zie dat iedere keer weer gelukkig :D

net wat ik al zei als je maar blijft wassen wassen wassen en je stopt ermee kan je piercing "zichzelf" niet meer verzorgen. en dat niet alleen, je zit er iedere keer aan wat irritatie opleverd..

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:42

Ik weet nou niet meer wat ik moet doen hoor haha.
Ga morgen wel even langs de shop weer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:43

ROCHELLEx schreef:

waar jij je goed bij voelt :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:44

Hier idem dito, ik gebruikte dan wel zeezout voor m'n tongpiercing de eerste paar dagen. Je lichaam kan ook wondjes laten helen, waarom zou dat met een piercing dan niet kunnen? Met rust laten is vaak het beste, je kunt er wel wat op doen, maar als je er te vaak mee gaat prutten wordt het alleen erger.
Als ik jou was zou ik die chloorhexidine sowieso even laten voor wat het is, dat is sowieso vrij bijtend spul en dat is natuurlijk niet zo heel geschikt voor een wondje.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:46

Ik ben ook een slechte piercingverzorger moet ik eerlijk toegeven.. :o probeer het wel elke dag te doen maar dat lukt me echt niet := Hij doet 't prima, nergens last van.
Moet zeggen dat ik met m'n tattoo een stuk secuurder was met schoonmaken en smeren :)

Zou idd even langs de shop gaan, als hij zegt dat je beter even naar de dokter kan gaan zou ik dat doen. Misschien krijg je dan toch wel een AB kuurtje als het echt zo erg ontstoken is. Niet fijn hoor, dat je er ook ziek van wordt :(:) Heb je ook koorts?
Sterkte hoor!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:46

xDramaQueen schreef:
alles vrijwel nooit verzorgd. :') op t afspoelen onder de douche na, ik vind dat mijn lichaam t prima zelf kan, en zie dat iedere keer weer gelukkig :D

net wat ik al zei als je maar blijft wassen wassen wassen en je stopt ermee kan je piercing "zichzelf" niet meer verzorgen. en dat niet alleen, je zit er iedere keer aan wat irritatie opleverd..

Precies, zo doe ik het ook.. Tong wel met zeezout oplossing gedaan, maar ook niet lang. Vond het veel te vies smaken :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:49

Tong heb ik met een lekkere roggel schoongespoelt :j

okee nee sorry dat was echt vies :')

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:49

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:50

Ik heb overgegeven bij m'n eerste, binnen de eerste week _O- (autorijziek ;) )