Weet er iemand of Applause, Applause van de Essence Circus LE nog verkrijgbaar is? Of is er een vergelijkbaar lakje van een ander merk? It's so pretty!
Werkt de droogspray van essence heeft iemand hier ervaring mee?
Drunksheep
Geplaatst: 14-12-11 15:29
Jodie_ schreef:
Weet er iemand of Applause, Applause van de Essence Circus LE nog verkrijgbaar is? Of is er een vergelijkbaar lakje van een ander merk? It's so pretty!
Bij ons lag die net nog in de Kruidvat
Connie
Geplaatst: 14-12-11 15:29
Shaggysophie schreef:
Ahh dan gaan we zo toch even de kruidvat een bezoekje brengen! Heb ik hem al die tijd over het hoofd gezien denk ik. Ziet hij er in het flesje zo anders uit ofzo?
Skessa_
Geplaatst: 14-12-11 15:30
In december 2011 zijn de producten van essence nieuwe trend editie “circus circus” de echte sterren van de arena!
Ffhdtjhfyjg
Geplaatst: 14-12-11 15:31
xConnie schreef:
Shaggysophie schreef:
Het werkt maar is wel een ontzettende smeerboel.
Hoe bedoel je een smeerboel?
Anoniem
Skessa_ schreef:
Mooi Anc! Had alleen in mn hoofd dat ie holo was
Nee, geen holo, maar wel een super mooie glitter
Vanillia
Jodie_ schreef:
Tot 'ie weer van je nagels af moet, wat een drama is dat zeg
Half 3, maar nog steeds geen postbode, mooi is dat
Wat een prachtige nagellak kleurtjes zijn er weer voorbij gekomen! Begint hier alweer helemaal te kriebelen om nieuwe te kopen, haha. Morgen maar even de stad in.
Vorige week heb ik ook 3 nieuwe potjes gekocht. Allemaal glitter nagellak voor de kerst!
Zijn die nagelwielen nergens in een winkel te krijgen? Met Ebay ben ik namelijk niet bekend..
Skessa_
Geplaatst: 14-12-11 15:41
Jawel hoor, alleen waar je ze voor inet per stuk voor koopt, koop je ze op Ebay per 10
Duurder als wanneer ik ze ergens anders koop? Je hebt toch voor Ebay Paypal of creditcard nodig? Die heb ik sowieso niet. Maar goed, dan kijk ik even verder waar ik ze nog meer kan krijgen.
Krijg ze echt niet goed gefotografeerd met m'n telefoon en heb voor m'n spiegelreflex alleen een telelens hier dus dat gaat 'm ook niet worden Moet zeggen dat Elle's Spell van Barielle echt een gave kleur is, maar hij droogt beduidend langzamer dan de rest en heb zelfs op mn nail wheel al 3 lagen nodig gehad om 'm dekkend te krijgen..
Heeft iemand Ruby Pumps al eens over zwart heen gelayerd? Volgens mij wordt dat echt prachtig? Ik ben nu bezig met de laag RP over Branding Iron en dat is echt onwijs mooi !
Volgens mij krijg je dan een iets rodere glitter variant van Lubu Heels als je RP over een zwart lakje doet? Ben wel benieuwd, maak je zo nog een foto Yv?