Ik ben voor mijn eerste sauna-ervaring ook veilig naar Sanadome geweest haha. Moet zeggen nu ik de entreeprijs zie, dat Sanadome dat echt niet waard is.
Ik zou vandaag naar Devarana gaan, maar hadden net een weekendje weg met familie achter de rug in een absurd mooi en luxe landhuis mét sauna, dus maar even uitgesteld
Is er hier al iemand in het hotel in Bussloo geweest?
Ik kreeg als badenkaarthouder een leuke aanbieding, vriendlief en ik gaan volgende week twee daagjes sauna doen met overnachting. Heb er zin in! Even lekker relaxen, met de feestdagen voor de deur.
Ik zou vandaag naar Devarana gaan, maar hadden net een weekendje weg met familie achter de rug in een absurd mooi en luxe landhuis mét sauna, dus maar even uitgesteld
Ff oftopic, maar waar was dat? Klinkt goed
Anoniem
Geplaatst: 05-12-12 19:19
Thermen Tilburg viel ontzettend tegen. dik half uur wachten op iemand die de kaart komt brengen, krijg je kaart, kunnen we nog een keer 25 minuten wachten.
Massage viel tegen, wij hadden beide tegelijk een hotstone massage. Stenen waren na 5 minuten echt niet meer warm en die had ik dan 20 minuten op m'n rug liggen. De laatste 5-8 minuten liep de masseuse van mijn vriend gewoon weg
Verder was alles redelijk klein, niet echt een dagje uit ofzo.. Jammer.
Ik zit regelmatig helaas in een rolstoel, die ik daar zo kan lenen. Ook vind ik het fijn dat ik alles al ken en precies de dingen weet, geen onverwachte zeg maar vanwege mijn lichaam, en zo naar huis kan. Ik kan er wel genieten.
Alleen tot nu toe elke keer is er nog wel iets mis gegaan. Eten is 0,0.. duur en bar slecht.. dan nog bij de kassa waar een hoop mis gaat.. Behandelingen te kort of slecht.. Alleen de sauna's zijn op zich wel fijn
Als mn pas op is de andere sauna's in omgeving maar eens proberen Zoals veluwse bron
Marije_jiplover
Geplaatst: 10-12-12 19:12
Eten slecht in Bussloo? Die mening deel ik totaal niet. Het is wel heel prijzig, maar ik vind het altijd prima. En in elke sauna is het eten belachelijk duur. Ik ga komende donderdag het hotel bij Bussloo uitproberen, eens zien hoe het daar is.
Ik had een vrijkaartje voor sauna De Veluwse Bron. Wat een joekel van een sauna is dat zeg. De helft van de tijd was ik verdwaald. Leuk voor zo een keertje, maar ik ga liever naar een kleinere sauna.
Swah
Geplaatst: 17-12-12 10:29
Ik heb 2 vrijkaartjes gekregen voor de Zwaluwhoeve en aangezien ik toevallig met een vriendin daar in de buurt in een hotel zit volgend weekend ga ik toch maar eens (op vrijdag dan). En als het niks is zijn we zo weer weg! Voor free wil ik het wel eens proberen. En in het hotel hebben we ook zwembad, stoombad, sauna en jaccuzi's, en een massage geboekt, dus we kunnen het hele weekend los!
Ninaka
Geplaatst: 17-12-12 13:39
Ik ga vrijdag naar het Elysium.....eindelijk....ben alleen benieuwd hoe druk het zal zijn. Meestal is het wel goed te doen op vrijdag, maar nu zo voor kerst en de kerstvakantie, zou het zo maar eens extra druk kunnen zijn.
Nou ja, we zien wel, in ieder geval zorgen we ervoor dat we goed op tijd zijn en genieten doen we toch wel.
Ik dacht dat het juist in de vakantie heel druk is? Ik ga donderdag naar de waterlelie. In groningen terwijl ik bij Schiphol woon, haha! Maar ik heb het via ticketveiling. Entree en fish foot spa voor 2 personen voor een leuk bedrag.
Wie zijn er allemaal naar de waterlelie geweest? En hoe was het?
Mm ik ga vanmiddag 2 entreekaarten ophalen voor Bussloo, voor 27 euro :3 Dan is het nog leuk!
Firedancer
Geplaatst: 17-12-12 18:46
Ben vandaag naar de Zwaluwhoeve geweest, voor het eerst. Gratis kaarten gekregen.
Was maar goed ook, want binnen anderhalf uur waren we weer weg! Wat een ongelofelijke fabriek, echt onwijs druk en heel onpersoonlijk, een ingewikkeld complex en het eten was slecht.
Ik ben nog nooit ergens voortijdig weggegaan, maar je kon er bijna over de hoofden lopen. Ook veel volk wat het bijzonder normaal vond om uitgebreide gesprekken te voeren in sauna's en rustbaden (terwijl er met grote letters stilte aub op de muren stond!).
Eens maar nooit meer...
Corelli
Geplaatst: 17-12-12 20:12
Nachtlampje schreef:
Mm ik ga vanmiddag 2 entreekaarten ophalen voor Bussloo, voor 27 euro :3 Dan is het nog leuk!