Leuk, zit er zelf ook naar te kijken, ben er alleen nog niet helemaal uit over welke kleur ik graag wil. Bij blond....
Iemand aanraders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianneuhh schreef:Yaj, het gaat hier over dip dye!
Leuk, zit er zelf ook naar te kijken, ben er alleen nog niet helemaal uit over welke kleur ik graag wil. Bij blond....
Iemand aanraders?
Ann_Pam schreef:Yasmine schreef:Wauw Jildau, wat heb je een geweldig mooie pony zo! Highlights zien er ook erg natuurlijk uit. Prachtige meid ben jij
Mijn haar is nu ongeveer 10cm korter geknipt maar ik vind het model maar saai. Het is ongeveer allemaal dezelfde lengte met een rechte pony, want ik wou geen laagjes. Nu wil ik het graag zo laten knippen, maar dat is wel heel kortMaar er zit wel meer (en een mooier) model in.
[img]http://static.wetpaint.me/glee/ROOT/photos/460_340/307GLEEEp307Sc240042869646205854899101-2278177855996598756.jpg
Ik ben ook van lang haar naar dit kapsel gegaan, eerst een iets langere bob, maar ondertussen is hij al zo kort! En ik ben er super blij mee, vind het een heerlijk kapsel (: ik zeg, doen!
casperzazoe schreef:minouesmee schreef:Weten jullie misschien een goede semi permanente haarspoeling (blond)? Blauw pakten nog wel op me haar na 6 lagen, maar ik ben bang dat groen erg gaat verkleuren. (dip dye)
whut? 6x moeten blonderen
liefmeisje21 schreef:ik verfde enige jaren geleden mijn haar altijd rood, van die felle kleur rood.
Ik ben toen overgestapt op donkerbruin omdat rood altijd zo snel vervaagd.
Het blijft ongeveer 2 weken mooi en daarna vervaagd het weer heel snel.
Omdat ik er toch weer sterk aan zit te denken om het te verven wil ik eerst
even kijken of iemand de gouden tip voor mij heeft zodat het langer blijft zitten
Pops schreef:Damelza schreef:ik vind blauw of groen ook echt niks. Zo chemisch. Moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik.
Ook mijn idee.
Maar het is ook gewoon mijn ding niet, zou me helemaal niet staan ook