@ Thirty, Wat een lieve maar vooral prachtige pups zeg
, en wbt je hoofdpijn zoals Tatjana al zei echt je vk even bellen. Better safe than sorry meid
, zwangerschaps vergiftiging is idd niet leuk, maar met het gevoel rond lopen dat je hoofd uiteen kan knappen lijkt me ook geen pretje. Zelf heb ik het niet gehad maar bij mij hielden ze het wel heel vaak in de gaten moest wel tig keer bloed afstaan, urines inleveren allemaal voor de veilige check-up. Ik vond de ruggenprik geen pijn doen, terwijl ik er als de dood voor was maar bij mij werd ie geplaatst terwijl ik tussendoor ook ff weeën zat weg te puffen, en mijn lief zijn hand helemaal fijn kneep. Ze geven geen verdoving tijdens een ruggenprik plaatsen, maar weet niet hoe de regels daarvan zijn in de USA?@ Wbt pijnbestrijding, Ik heb enkel een ruggenprik gehad nadat ik het niet meer uit hield (in eerste instantie wilde ik geen enkele pijnbestrijding, sterker nog ik was als de dood voor een prik in mijn rug
). Want ik maakte me van tevoren al helemaal gek omdat ik verhaaltjes gelezen had dat ruggen prikken ook verkeerd gezet kunnen worden en dan moet je het er alsnog maar mee doen, ze mogen dan niet nogmaals proberen een ruggenprik te plaatsen. Godszijdank was de ruggenprik bij mij in een keer goed gezet, maar bij mijn kamergenoot die die 12 mei s'middags mama geworden was was de ruggenprik dus wel verkeerd gezet, ze vertelde dat ze zowat door de grond heen geboord werd. En wbt keizersnee daar heb ik geen ervaring mee, maar lijkt mij ook niet zo'n pretje overigens. Mijn gyno wist van tevoren voor wel 99% dat ik het niet in mijn eentje zo mijn beeb eruit kon persen, hij stond er dus mega versteld van dat ik met wel 4x persen mijn beeb er op eigen krachten eruit heb weten te krijgen. Maar Jayden heeft mij ook wel een beetje geholpen door zelf ook meer en meer te zakken
, en dus werd het een makkie voor me hihi.. Rug en buik weeën zijn idd echt geen pretjes daar had ik dus ook last van, maar bij mij waren ze al begonnen op dinsdagavond 11 mei en bleven doorgaan totdat ik die woensdag 12 mei omstreeks uurtje of 13.30 naar een ruggenprik snakte.@ Caroliene, Achteraf heb ik ook niks van de ruggenprik gevoeld. Wel voelde ik ook de weeën er in lichte mate door de pijnbestrijding heen, maar echt die ruggenprik was een mega opluchting zeg. Kon mooi zelf even bij tanken, weet niet of ik het bij een volgende weer een ruggenprik zou willen want ik wilde het liefst ook zonder pijnbestrijding bevallen. Net als odetteke ook al zei riep ik continu dat pijn er nou eenmaal bij hoort als je een kind op de wereld wilt zetten.
@ Bo0tjee, Hoe gaat het met jou en de beeb? En is je lief alweer wat bijgedraaid? Hoop dat ie weer lief voor jou en de beeb is, en weet je al waar ie afgelopen weekend uitgehangen had?
@ Mistiq, He gedsie meid heel veel sterkte maar betekend dan nu dat je beeb binnen nu en 24uur (of was het 48uur) geboren zal gaan worden? Want dat is toch zo als je vliezen gebroken zijn dan moet je beeb binnen zoveel uur geboren zijn (was het nou 24 of 48uur
). Als dat zo is dan duurt het niet heel lang meer dat er weer een nieuwe beeb geboren word in dit topic, zet hem op meid
@ Latna, Super joh dat het allemaal zo goed gaat en vooral de borstvoeding ook super loopt, lekker genieten ervan hoor
Hier gaat het helemaal lekker straks Jayden brengen naar de oppas en zelf naar een sollicitatiegesprek in A.dam, hoop dat ik op tijd klaar ben en Jayden nog voor 12.30 kan ophalen weer aangezien de oppas om 12.30 gaat lopen naar school toe om haar opvang kinderen op te halen
, anders moet ik tot 13.30 wachten. Op zich niet zo erg maar dan ligt Jayden later op bed voor zijn middagdutje. En wat is het koud buiten zeg
. Mijn lief had gisterochtend ook nog eens pech met zijn werk auto een of andere gek die 2 banden aan gort gesneden heeft
.Verder gaat het met Jayden heel goed die ligt nu nog te slapen terwijl ik al vanaf 07.30 wakker ben! Zo maar naar boven lopen en hem wassen/aankleden, en bijtijds richting de oppas en hopend voor mezelf dat ik geen file heb of ga krijgen
hihihi
mijn ringen vallen van mijn hand, mijn laarzen moeten strakker aangesnoerd worden en ik hoor van iedereen dat mijn gezicht wel heel veel smaller is geworden.
(nu wil ik nog meer! gisteren werd verteld 2 van de cursus leden waren al bevallen! 1 week te vroeg en 3 week te vroeg. ben jaloers!!!!!!
de tandarst vind ik verschrikkelijk.. en dat weten ze
ik huil zweet uit iedere potien en als ze me pijn doen ben ik niet te houden
echt verschrikkelijk vind ik het!!!!!! en dan mijn vriend doet alles zonder verdoving
snap niet dat hij dat kan!
hoop dat ik er ook zo over denk straks! 
ik was aan het bevallen
niets
met aardappels en rooie kool

direct chocolade letters meegenomen bij de winkel
warme broodjes met ham en rund salade