Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), het staafje dat ik bij me had was veels te kort en er moest een lang labretje in. Heb gezegd dat ik 'm voorlopig wel even achterstevoren laat zitten en als de ontsteking weg is ik wel verder kijk..
Gelukkig heb ik er nooit een ontsteking door gekregen en melk drinken heb ik maar een keer geprobeerd na de operatie, daarna heb ik dat maar een tijdje niet gedaan. Was niet heel fijn, als dat slijm achterin mijn mond

Ik snap de reden wel.. Maar ik denk dat het vooral lastig is dat je wat meer slijm/speeksel in je mond krijgt met slikken en zo. Tenminste daar herken ik mezelf wel een beetje in. Ik heb gewoon alles gedaan wat ik anders ook deed (behalve dan alcohol en roken doe ik toch al niet) want als je probeert je mond te ontlasten en er een steriele omgeving van te maken dan ben je denk ik verder van huis want dan is je mond niks meer gewend.. mayniac_val schreef:Myryana, na kiezen trekken mag je gewoon zuivel drinken hoor. Ik heb acht kiezen laten trekken, twee keer tandvlees open laten snijden ivm een ontsteking en ik ben een kaakoperatie ondergaan, alleen bij de laatste is mij zuivel afgeraden vanwege slijmproductie.
of bij het schoonmaken?