Burnout / Overspannen deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FelineNanet

Re: Burnout / Overspannen deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:00

Hartritmestoornissen kan ik inderdaad ook aan mijn lijstje toevoegen joepie! :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:03

Hoi allemaal, mag ik me ook melden? :) Ik ben Tessa, 22 jaar, en heb drie weken geleden na een zogeheten nervous breakdown door de huisarts de stempel 'overspannen' gekregen. Ik ben een perfectionist met een (te) hoge lat in alles en daar ben ik na de laatste druppel in geknakt. Na een terrorweek van alleen maar huilen, dikke paniek en geen sociaal contact aankunnen ben ik naar de huisarts gestapt en een plan de campagne gestart. Inmiddels gaat het al wat beter, maar nog wel een lange weg te gaan.

Ik heb als 'huiswerk opdracht' gekregen om op te schrijven waar m'n grenzen liggen binnen m'n stressveroorzakers. Ik merk dat ik dat echt ontzettend lastig vind!

Ik ga even het topic doorspitten zodat ik ook van jullie op de hoogte ben! En vragen stellen staat uiteraard vrij :)

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:16

Ik heb ook twee jaar af en aan bij cardioloog gelopen ivm vreselijke hartkloppingen enz maar daar van kastje naar de muur gestuurd. ik merk erg dat sinds ik thuis zit het een heel stuk minder is/zo goed als weg.

Negerzoen; ook ik ben een perfectionist en verwacht dat van mijn omgeving / partner ook en dat is ook mijn probleem geworden en daarnaast blijf ik te lang in mijn emotie hangen. erg moeilijk