MightyJoe schreef:nee dat niet. Dat hoeft van mij niet. Hij heeft toen ik hem kocht eerst een paar maanden op een stal gestaan die ik ideaal vond alleen moesten mijn ouders mij telkens brengen in de winter want toen wou k niet met de fiets door de sneeuw. Op deze stal stond hij in de winter van sochtends tot 's avonds buiten in wat voor weer dan ook. Maar mijn ouders wouden mij niet meer brengen en dus moest hij daar van hun weg. hij is naar een pension stal gegaan wat 100 meter van mijn huis is. Hier staan ze in de zomer 6 uurtjes per dag buiten en als het regent gaan ze neit naar buiten want trappen ze het lang kapot etc. En nu staat hij al een paar dagen op stal vanwege het weer. En heb de grootste ruzie met mijn ouders erover want ze snappen niet dat het niet normaal is. Dan zeggen ze manege pony's staan toch ook op stal?? Maar als het echt niet lukt denk ik dat ik hem moet verkopen.. Ik kan hem echt niet op stal houden. het is echt een buitenpaardje. En ook nog een luchtzuiger op stal
Dat is echt superbalen.. Is er geen andere stal in de buurt?