Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:41

Ik houd echt van wattenstaafjes! Maar ook gewoon om uitgeschoten mascara en zo weg te halen :))

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:42

Zonder wattenstaafjes kan ik me maar beter niet vertonen op straat :P

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:43

Ik denk dat onze wattenstaafjes te pluizig zijn... Misschien maar eens op 'wattenstaafjes' onderzoek! Want ik heb de handigheid van de dingetjes nog niet gemerkt :n

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:56

Ik heb altijd die van kruidvat of AH..! en ik verslind zo'n pakje staafjes in 2 a 3 weken :P gebruik er iedere dag wel 4 ofzo

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:01

Ik profiteer mee op de voorraad van mijn ouder :d maar ga denk ik eens zelf een doosje kopen, misschien zijn die minder pluizig!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:26

Las op de vorige pagina de 'discussie' over wenkbrauwen verven.
Zit er zelf ook aan te denken, maar die stomme donkere krengen groeien harder dan het gras geloof ik, dus ben bang dat ze (lichter) verven geen zin heeft.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:31

Even uit ander topic. dit is vandaag geverfd!

Marije__ schreef:
Wat ik vind.. het mag wel wat lichter worden! Als het goed is zijn ze dat morgen/overmorgen ook wel. Verder.. mn ogen springen er nu wel wat meer uit (niet echt een duidelijke foto daarvoor) Maar jullie zien nu tenminste dat ik wenkbrauwen heb haha! Moet ze nu alleen nog epileren := en heb dat nog nooit gedaan :')
Afbeelding

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:03

Ik gebruik echt nooit wattenstaafjes voor mń make-up :') Ben ik zo netjes of zijn jullie zulke prutsers? :P :))

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:57

Haha, ik gebruik ook nooit wattenstaafjes hoor. Ik heb niet eens make-up remover om erop te doen, dus het zou bij mij geen nut hebben. Maar heb het ook niet echt nodig, alleen voor m'n gel eyeliner dan maar ik heb dé oplossing gevonden. Een gebogen kwastje :')

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:48

Ik kan nier zonder wattenstaafjes, al is het maar om mij oren af te drogen na het douchen.

Overigens las ik hier eerder dat een aantal van jullie met make-up op slapen, dat is echt niet goed voor je huid.....

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:50

Cleo12 schreef:
Ik kan nier zonder wattenstaafjes, al is het maar om mij oren af te drogen na het douchen.

Overigens las ik hier eerder dat een aantal van jullie met make-up op slapen, dat is echt niet goed voor je huid.....

ach, chocola is ook niet goed voor je huid :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:51

Het komt weleens voor ja, ik moet wel zeggen dat ik de laatste maand echt heel erg braaf ben met m'n gezicht :D Ik let er nu echt op, ik wil niet voortijdig oud lijken :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:51

Dat wattenstaafje werkt idd heel goed maar als je al oogschaduw op hebt kan dat niet hoe doen jullie t dan?

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:01

Ach, ik denk dat ik de droom 'iets lichtere wenkbrauwen' maar laat varen! :+
Ik slaap nooit met make-up op, maar dat is meer omdat ik anders onstoken oogjes krijg... Ik gebruik trouwens water en olijfolie om mijn make-up er af te halen.... Dat werkt het fijnste vind ik! Al die make-up removers zijn zo ruw XD

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:33

Citaat:
ach, chocola is ook niet goed voor je huid

Maar daar wordt je wel blij van en van rimpels niet. Hoewel roken volgens mij nog slechter is voor je huid....

Olijfolie als remover, wel lekker goedkoop (teminste, ligt er aan welke je gebruikt....). Misschien een idee als de mijne op is.

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:07

Het is idd heel goedkoop... (en ik lift mee op de voorraad van mijn ouders :P)
Het is wel aan te raden om daarna je gezicht te wassen... Aangezien het best vet is (maar dat licht eraan hoeveel je op je watje doet natuurlijk)...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:19

Hey allemaal!

Mag ik me hier ook melden? Ben de laatste weken helemaal weer bezig met oogmake up en heb in een paar dagen tijd mijn voorraad flink uitgebreid :+ (tja, als je iets doet, moet je het goed doen ;) )

Vroegah altijd veel geëxperimenteerd met van die dozen met allerlei kleurtjes bij elkaar (en dan het liefste zo'n doos met ook blush, lippenstiftjes enz enz)

De laatste jaren heel weinig ermee gedaan, beetje poeder op mijn wenkbrouwen en een bruin randje oogschaduw/randje onder mijn ogen.

Sinds een paar weken gebruik ik behalve de dagcreme van Chanel, ook een oogcreme, serum en reiniging van Chanel. Superfijn spul! Mijn huid wordt zichtbaar egaler en gezonder en zo komt de make up ook gelijk beter uit.

Qua foundation gebruik ik Ellen Faas (bij ons te koop bij de Parfumeriezaak). Héél fijn spul, geeft geen maskereffect en voelt niet droog aan.
Sinds een week of 3 ben ik met oogschaduw bezig, had alleen een vloeibare van Ellen Faas en een oud doosje van de hema met bruin en wit.

Nu heb ik het volgende (veel bugdet ;) :+)
Afbeelding
Met van links naar rechts/boven naar beneden:
4 kleuren groen Hema
4 kleuren bruin/beige cremeoogschaduw Hema
2 kleuren paars Essence
Smokey eyes Etos
Catrice Mono
Paars smokey Eyes Catrice of Essence
Catrice Quad bruin/beige
Duo Hema bruin/wit shimmery
Bruin smokey eyes Catrice of Essence
En uiteraard het 88 warm Palette! (ben er nog niet helemaal over uit of ik die heeel erg fijn vind. Vind het pigment wat tegenvallen.

Afbeelding
Essence
Catrice
5x Hema los gekocht
4x Hema klein setje (maar niet echt handige kwastjes)

Ook sta ik op de wachtlijst voor het Urban Decay Naked Palette, maar dat zal nog wel even duren voordat ik die binnen heb ;) :D

Eerste keer echt iets geprobeerd met de kleurtjes. Kreeg de kleuren niet goed op de foto, het was irl iets minder naturel/licht.
Maar echt heel donker houd ik ook niet van. Ben dus echt van de nude look, evt richting smokey maar dan vnl met bruintinten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:59

Cleo12 schreef:

Meh, huid is iets genetisch ook. Het zit niet onze familie om rimpels te krijgen, dus ik maak me niet zo druk.
Michelle77 schreef:
Ook sta ik op de wachtlijst voor het Urban Decay Naked Palette, maar dat zal nog wel even duren voordat ik die binnen heb ;) :D

Eerste keer echt iets geprobeerd met de kleurtjes. Kreeg de kleuren niet goed op de foto, het was irl iets minder naturel/licht.
Maar echt heel donker houd ik ook niet van. Ben dus echt van de nude look, evt richting smokey maar dan vnl met bruintinten.

Hoezo moet je op de wachtlijst? Je kunt hem toch gewoon online bestellen?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:08

Heb zitten zoeken, maar kon zo 1 2 3 geen webshop vinden waar ik 'm kon laten verzenden naar NL (En dat het ook nog een beetje acceptabel bedrag blijft ;) )
Maaaaar voor tips hou ik me aanbevolen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:48

Waar heb je m nu dan besteld?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:49

Bij Amazon kun je die shizzle bestellen, volgens mij staat de dollar gunstig ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:51

MarcoBorsato schreef:
Bij Amazon kun je die shizzle bestellen, volgens mij staat de dollar gunstig ook

Dollar staat gunstig idd :j :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:02

MarcoBorsato schreef:
Waar heb je m nu dan besteld?

V&D Rotterdam/Sephora (maar wachtlijst is echt giga.... dus ergens anders lijkt me niet verkeerd ;) )

Ja ze hebben 'm daar!
Met Brush $48
Al staat op het plaatje ook de potion?
Afbeelding

Met prime potion en brush (al staat er op het plaatje niet de brush maar het oogpotlood) $ 66
Afbeelding

Ik kan hier niets bestellen? Het kan niet verzonden worden naar mijn adres krijg ik als mededeling?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:19

Oh verzekeringsgedoe, ik google verder voor je

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:20

MarcoBorsato schreef:
Oh verzekeringsgedoe, ik google verder voor je

thanx!
Zit zelf ook verder te zoeken :)