Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:voorkomen is beter dan genezen, die les was dus niet nodig geweest want dit is gewoon echt dom... iedereen wéét dit almaar nog niet genoeg mensen blijkt dus..
hrappur schreef:umm.. ik val even binnen... met een vraag...
ik heb een dermal anchor.. op men borst been.. en hij begint best wel een beetje uit te groeien.. en dit na 2 jaar !.. ik heb niet echt een idee wat ik moet doen, maar er begint huid zich rond de piercing weg te trekken.. valt ie er van zelf uit ? of loop ik straks met een gapend gaatje ?
Jildau schreef:Ik lees hier af en toe mee maar heb even een vraagje. Is het met zo'n dermal de bedoeling dat hij eruit groeit? Of gebeurt dat maar soms. Lees dat zoveel hier en dan vraag ik me af of je van tevoren weet dat hij eruit gaat of dat het juist niet de bedoeling is maar wel af en toe gebeurt.
Jildau schreef:Ik lees hier af en toe mee maar heb even een vraagje. Is het met zo'n dermal de bedoeling dat hij eruit groeit? Of gebeurt dat maar soms. Lees dat zoveel hier en dan vraag ik me af of je van tevoren weet dat hij eruit gaat of dat het juist niet de bedoeling is maar wel af en toe gebeurt.
Cerilene_ schreef:Kun je er dan weer een nieuwe in laten zetten op exact dezelfde plaats eigenlijk?
Als ik van tevoren zou weten dat er een redelijke kans is dat het maar voor even is, en ik er zeker littekens aan over zou houden, waar ook geen nieuwe precies overheen kan, zou ik het niet snel doen.
Jammer, want ik vind ze zo mooi, die dermal anchors enzo.
Jildau schreef:Okee dus bij sommigen blijven ze wel zitten? Lees hier bijna alleen maar over dat ze uitgroeien en dat lijkt me zo zonde..
Ik vind een dermal bij je sleutelbeen of tussen je tieten mooi.Weet niet hoe dat heet? Dat lijkt me nog wel wat.