[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 00:39

Best naar een piercer gaan om hem uit te laten halen, dan heb je meer kans op een "mooi" litteken. :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:16

xDramaQueen schreef:
voorkomen is beter dan genezen, die les was dus niet nodig geweest want dit is gewoon echt dom... iedereen wéét dit al :+ maar nog niet genoeg mensen blijkt dus..

Ik weet het DQ, ik heb haar ook 100x gezegd (ervoor en daarna) dat als ze het nog een keer wou laten doen, ze toch ECHT naar een gewone piercer moet gaan!! Zegt ze dat ze de naald eng vind..

Nou ja, ik heb het verhaal gewoon gepost als een extra waarschuwing, omdat er nog steeds legio mensen zijn die denken dat het bij hen wel kan.
hrappur schreef:
umm.. ik val even binnen... met een vraag...
ik heb een dermal anchor.. op men borst been.. en hij begint best wel een beetje uit te groeien.. en dit na 2 jaar !.. ik heb niet echt een idee wat ik moet doen, maar er begint huid zich rond de piercing weg te trekken.. valt ie er van zelf uit ? of loop ik straks met een gapend gaatje ?

Naar de piercer of de HA gaan (of eerst de piercer en dan de HA). Niet zelf mee prutsen.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:51

Shahazai.. ik kijk wel uit .. hahaha ik ga er niet zelf aan pielen.. maar vroeg me een beetje af of ie er niet gewoon binnen kort uit valt..

wellicht is naar de huisarts of piercers idd wel een goed idee..

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:35

Als je het zo ver laat komen dat hij eruit valt, zit je straks met een redelijk litteken. Als je op tijd naar de HA of piercer gaat, is dat te minimaliseren. Ook verminderd dat de kans dat je hem er op een gegeven moment per ongeluk "afrukt", omdat ie al vrij los zit dan.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:46

Ik lees hier af en toe mee maar heb even een vraagje. Is het met zo'n dermal de bedoeling dat hij eruit groeit? Of gebeurt dat maar soms. Lees dat zoveel hier en dan vraag ik me af of je van tevoren weet dat hij eruit gaat of dat het juist niet de bedoeling is maar wel af en toe gebeurt. :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:53

Haha nee het is bij geen enkele piercing de 'bedoeling' dat ie eruit groeit. Maar bij dermals en oppervlakkige piercings gebeurd het sowieso, bij de een dan weer sneller dan bij de ander.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:54

Jildau schreef:
Ik lees hier af en toe mee maar heb even een vraagje. Is het met zo'n dermal de bedoeling dat hij eruit groeit? Of gebeurt dat maar soms. Lees dat zoveel hier en dan vraag ik me af of je van tevoren weet dat hij eruit gaat of dat het juist niet de bedoeling is maar wel af en toe gebeurt. :D

Haha, tuurlijk is het niet de bedoeling dat hij eruit groeit! :P Maar bij sommige stoot het lichaam de piercing na enige tijd af, helaas ;(

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:57

Kun je er dan weer een nieuwe in laten zetten op exact dezelfde plaats eigenlijk?
Als ik van tevoren zou weten dat er een redelijke kans is dat het maar voor even is, en ik er zeker littekens aan over zou houden, waar ook geen nieuwe precies overheen kan, zou ik het niet snel doen.
Jammer, want ik vind ze zo mooi, die dermal anchors enzo.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:45

Jildau schreef:

Ik heb toendertijd bewust voor een dermal gekozen omdat die minder uitgroeigevoelig zouden zijn. Valt mij ook op dat hij er bij 'zoveel' mensen uitgroeit. Ik heb nooit problemen ermee gehad en heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ie eruit is ;( (bewust voor gekozen hoor ;) )
Maar nee, het is zeker niet de bedoeling dat ie eruit groeit :P

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:22

Jeetje, ik heb even op google gekeken naar plaatjes van scarification, maar ik vind het echt verminking van je lichaam :oo

Ik heb mijn tragus ook laten schieten (beide kanten, eentje is er nu uit wegens ontsteking en heb ze meerdere keren laten schieten), maar ik doe het ook never nooit weer hoor, een oorpiercing laten schieten waar ze eigenlijk moeten piercen :n Maar ik zeg het eerlijk, op dat moment had ik geen geld voor het piercen en wilde zó graag weer een tragus, dat ik hem heb laten schieten (later ook de andere kant). Hij doet het goed, nergens last van (hij zit er ook een mooi tijdje in, denk 4 maanden nu?).

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:23

Geldgebrek vind ik altijd zo'n k*tsmoes he.. := Sorry, maar dan wacht je toch ff..? :P

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:25

Oh ik wil weer een nieuwe piercing. Denk dat vriendlief niet blij zal worden, maar ik wil een eskimo :P Roep ik eigk ook al jaren om.. :o Maar ik heb schijt aan hem, hij doet het er maar mee. Hij heeft een tongpiercing en dat vind ik ranzig :P

Moeilijk moeilijk. Christina of eskimo...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:48

Eskimo is wel heul vet :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:54

Cerilene_ schreef:
Kun je er dan weer een nieuwe in laten zetten op exact dezelfde plaats eigenlijk?
Als ik van tevoren zou weten dat er een redelijke kans is dat het maar voor even is, en ik er zeker littekens aan over zou houden, waar ook geen nieuwe precies overheen kan, zou ik het niet snel doen.
Jammer, want ik vind ze zo mooi, die dermal anchors enzo.

Hangt van je litteken af of dat kan of niet.
Met een dermal moet je wat geluk hebben, mijn oudste zijn half april al weer twee jaar oud en zitten nog steeds mooi :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:57

mayniac_val schreef:
Eskimo is wel heul vet :D

Ja daarom.. Alleen hij lijkt me wel lastig met eten, drinken enzo.. En ik ken echt niemand die zo'n ding heeft, dus ik kan ook niet om ervaring of tips vragen :P
Is er hier toevallig iemand die er een heeft..? :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:58

Ayasha had er een volgens mij!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:59

Okee dus bij sommigen blijven ze wel zitten? Lees hier bijna alleen maar over dat ze uitgroeien en dat lijkt me zo zonde..

Ik vind een dermal bij je sleutelbeen of tussen je tieten mooi. :P Weet niet hoe dat heet? Dat lijkt me nog wel wat.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:13

Eskimo is gaaf Magnum :j

Nou, ik heb mijn tweede en derde oorbelletjes eruit gehaald rechts.
Ze waren alweer ontstoken, heb ze nu al twee jaar en mijn oorbellen waren nikkelvrij..

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:15

Jildau schreef:
Okee dus bij sommigen blijven ze wel zitten? Lees hier bijna alleen maar over dat ze uitgroeien en dat lijkt me zo zonde..

Ik vind een dermal bij je sleutelbeen of tussen je tieten mooi. :P Weet niet hoe dat heet? Dat lijkt me nog wel wat.

Neehoor, mijne is niet uitgegroeid. Ik had hem op mijn linkertiet.
Een dermal heet overal dermal. Dus niet anders als je hem bijvoorbeeld op je sleutelbeenderen hebt dan als je hem tussen je tieten hebt :P

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:15

mayniac_val schreef:
Ayasha had er een volgens mij!

Owjaa! :oo Ik zie het in der profiel!

Zo mooi <3

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:29

Ayasha: Hoe beviel/bevalt (?) jouw eskimo? :) Is het geen onhandig onding..? :P

Klopt het trouwens dat dit spiderbites zijn?
Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:30

Die heeft mooie lippen! Daar vind ik die piercings echt zonde.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:33

Jildau schreef:
Die heeft mooie lippen! Daar vind ik die piercings echt zonde.

Ja hé! Dat viel me ook al op! Maar opzich zijn het wel subtiele piercings, geen megagrote ballclosure ringen ofzo..

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:35

Spiderbites zijn 2 boven geloof ik. Zeg Maar monroe aan elke kant.
Edit: ohnee, dat is Angelbites. Je hebt gelijk, dat zijn spiderbites :)
Laatst bijgewerkt door __denise op 11-04-11 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:37

__denise schreef:
Spiderbites zijn 2 boven geloof ik. Zeg Maar monroe aan elke kant.

Ow op internet kom ik bij 75% van de resultaten nl tegen dat het dit moet zijn. Weet wel dat snakebites aan elke kant één is, onder.
Laatst bijgewerkt door Magnummm op 11-04-11 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt