Bojangles schreef:Thanx allemaal!
Ben ook benieuwd naar jouw resultaat!
Waar heb jij dit laten doen joyce ?
Ik ben zelf ook aan het rondkijken om weer extensions te nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VonDutch schreef:Ik ga maandag weer nieuwe laten zetten, heb ik eigenlijk een vraagje.
Denken jullie dat het geheel een meer 'blonder' effect en een mooi effect zal geven
als ik mijn eigen kleur (bruin) extensions erin laat zetten met een aantal blonde er door heen?
Netzoals 'highlights' want dat heb ik er nu dus inzitten.
Bojangles schreef:VonDutch schreef:Ik ga maandag weer nieuwe laten zetten, heb ik eigenlijk een vraagje.
Denken jullie dat het geheel een meer 'blonder' effect en een mooi effect zal geven
als ik mijn eigen kleur (bruin) extensions erin laat zetten met een aantal blonde er door heen?
Netzoals 'highlights' want dat heb ik er nu dus inzitten.
Heb jezelf dus ook al highlights?
Ik heb altijd coupe-soleil, bij mij zitten er dus ook 4 verschillende tinten extensions in
_Lot_ schreef:Wat een nachtmerrie, op vakantie met extensions!
Door het zoute water en de snorkelbril is mijn haar compleet gaan klitten en vervilten.
Heb 6 uur lang huilend bij de kapper gezeten, daar konden ze ook niks meer voor me doen.
Uit eindelijk met grof geweld het beetje voor beetje los getrokken.
Resultaat was wel dat alle haren afbraken en de extensions zo goed als verdwenen waren.
Nu alles er uit gehaald en zaterdag weer 100 nieuwe balmain er in!
_Lot_ schreef:Wat een nachtmerrie, op vakantie met extensions!
Door het zoute water en de snorkelbril is mijn haar compleet gaan klitten en vervilten.
Heb 6 uur lang huilend bij de kapper gezeten, daar konden ze ook niks meer voor me doen.
Uit eindelijk met grof geweld het beetje voor beetje los getrokken.
Resultaat was wel dat alle haren afbraken en de extensions zo goed als verdwenen waren.
Nu alles er uit gehaald en zaterdag weer 100 nieuwe balmain er in!
duChambre schreef:@jackgirl: ja ik denk het wel. Wat stom dat ik niet op "clip in" kon komen
Iemand ervaring mee of zijn jullie allemaal die-hard extension-drager?
_Kimmm schreef:Dan heb je waarschijnlijk niet je haar in een staart of vlecht gehouden met zwemmen stom stom.
Kheb namelijk ook gesnorkeld, elke dag in de zoute zee gelegen 9 dagen lang, en had geen verveelting oid.
Zelfs niet dat ze in de knoop zaten en heb zelfs ook 2 keer zonder staart of vlecht gezwommen.
Wel dat je haar erg droog ervan werd en stug. Maar flink veel met cremespoeling gewassen en maskertje erin deed zoveel wonderen.
Zonde zeg!