Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:
O: 2 tarwe bh met kipfilet + mandarijn + flesje topvit
T: -
L: 3 tarwe bh met kipfilet + appel
T: mandarijn
A: 3kwart Turkse pizza (met gehakt, komkommer, uit en een heel klein beetje knoflooksaus) + bakje magere vruchtenyoghurt
T: ? nog geen idee, ben dan op de manege
Wuis schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 plakjes bruinbrood, geroosterd, met halvarine
T: paar rauwe worteltjes
L: 2 plakjes bruinbrood met rookvlees
T: 2 tomaten
A: 2 kippepootjes uit de oven (stoomzak), wat aardappeltjes uit de oven en spinazie + bakje magere yoghurt met heel klein beetje muesli
T: 1 kiwi
Ik ben al ongeveer 1.5 uur klaar m et eten maar ik voel me nu zó ontzettend vol, vies gewoon (voel me heel dik).
Volgende keer maar minder eten!Hoewel ik voor mijn gevoel niet absurd veel heb gehad.
Toch maar geen toetje de volgende keer, als ik weer 'zoveel' heb gegeten (maar vind dat wel lekker, zo'n fris bakje magere yoghurt als afsluiter).
Carlijnnn schreef:Wuis schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 plakjes bruinbrood, geroosterd, met halvarine
T: paar rauwe worteltjes
L: 2 plakjes bruinbrood met rookvlees
T: 2 tomaten
A: 2 kippepootjes uit de oven (stoomzak), wat aardappeltjes uit de oven en spinazie + bakje magere yoghurt met heel klein beetje muesli
T: 1 kiwi
Ik ben al ongeveer 1.5 uur klaar m et eten maar ik voel me nu zó ontzettend vol, vies gewoon (voel me heel dik).
Volgende keer maar minder eten!Hoewel ik voor mijn gevoel niet absurd veel heb gehad.
Toch maar geen toetje de volgende keer, als ik weer 'zoveel' heb gegeten (maar vind dat wel lekker, zo'n fris bakje magere yoghurt als afsluiter).
ik heb precies hetzelfde,
gegeten, nog wat kwarkyoghert,
nu bom vol, echt niet fijn