. Fijne schoen. Ga hem morgen gelijk inwijden
. Verder nog een leuk runningshirt van Nike en een hoofdband meegenomen.Heb alweer zin in morgen, van mij mag die koude wind wel wat minder!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Fijne schoen. Ga hem morgen gelijk inwijden
. Verder nog een leuk runningshirt van Nike en een hoofdband meegenomen._Noor schreef:Ik ben vanmorgen ook bij Runnersworld geweest. Hebben zo'n analyse gedaan en we zijn uitgekomen op de Aesics 2160. Fijne schoen. Ga hem morgen gelijk inwijden
. Verder nog een leuk runningshirt van Nike en een hoofdband meegenomen.
Heb alweer zin in morgen, van mij mag die koude wind wel wat minder!
MamboBeach schreef:_Noor schreef:Ik ben vanmorgen ook bij Runnersworld geweest. Hebben zo'n analyse gedaan en we zijn uitgekomen op de Aesics 2160. Fijne schoen. Ga hem morgen gelijk inwijden
. Verder nog een leuk runningshirt van Nike en een hoofdband meegenomen.
Heb alweer zin in morgen, van mij mag die koude wind wel wat minder!
Welke ben jij geweest?
Ik vraag me af wat de ervaringen zijn met dutch runners het basis pakket. Ik heb nu de gratis introductie trainingen gedaan, maar omdat ik al een half jaar aan het hardlopen ben, is dat een beetje makkelijk. Toch vond ik het principe heel erg prettig, dus wil ik graag de andere trainingen doen van hun. Maar het is natuurlijk een abbonnement, dus ik vraag me af in hoeverre je daar aanvast zit en er vanaf kunt komen als je dat wil. 

Ging erg prettig! Heb er nog 1x 7min aan vast moeten plakken en toen was ik thuis. Prettig!
foto's. Zal de mooiste op uitzoeken. Niet aan je dochter laten zien Bom!
Hoe oud is je nichtje?
Het is dit model:
Heb nog steeds geen goede gezichtscreme kunnen vinden behalve hormoonzalf en cetomacrogol zalf. Niet echt voedend voor de ouderwordende huid

Ging nog best aardig, kon wel goed de tact en regelmaat in de gaten houden haha...

heb ik geen hartkloppingen meer gehad
Maar moet even kijken hoe dat gaat, want de postbode is ook al 2 keer geweest met een pakketje van de belcompany, terwijl het morgen op mijn werkgeleverd zou worden en dat ook aan mij bevestigd is. MOrgen maar even bellen want ik wil natuurlijk niet twee telefoons, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed gaat. Pakketje wat ik morgen op kan halen moet ook voor getekend worden namelijk 

Fijn dat je geen hartkloppingen meer hebt gehad!
Nou ja, als je er maar 1x voor hebt moeten betalen....Kan ie je nog mooi geld opleveren, haha!
En fijn dat je rikketik normaal doet
Heel erg koud ja en ook helemaal geen zon
Alleen zaterdag morgen even en daarna was ie weg en hadden we dikke mist
Dit ligt nu dus op het postkantoor en kan ikvanmiddag ophalen. Wist ik veel dat er in een Iphone een ander soort SIMkaart moet
Vanavond hoop ik een foto te kunnen plaatsen, is een beetje hectisch
Wacht op het verlossende telefoontje dat ik mijn collega's kan gaan inlichten!