Bom, heb jij dat boekje ook gekregen in je welkomspakket? had er ook een bidon van asics in zitten trouwens, krijg alleen de dop er niet af
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) onder me in de winter. En dan van die opmerkingen krijgen: goh er zit best pit in die knol van jou. Ja zeker, hoe kouder, hoe heter 

Nog een uurtje op kantoor, dan gauw naar stal om voer voor Lis klaar te zetten, dan hardlopen, dan eten maken en eten en dan gauw douchen en naar bed. Telefoon uit, pc uit, dan kan er ook niets meer mis gaan...
Dat doe je goed Sak! Rara pindakaas?!
lekker WenK. Misschien ook even een romantische jankfilm erbij aanzetten. Gaat helemaal goedkomen vanavond.
hier verminderen, maarrrrrrrr hij vond het toch ook wel erg leuk om zo'n klein kittending in huis te hebben. Hebben nu de afspraak dat als Fleur niet terug is zondag, ik een kitten bij mijn vriendin ophaal. Nou hoop ik dat poes komt opdraven en manlief overstag gaat om alsnog kitten op te halen. Maar mag nog even niet op de zaken vooruit lopen van mezelf.
Maar die tweede wilde vriendlief absoluut niet
Terwijl het zo leuk zou zijn ook voor de katjes
Dus ik heb nog gewacht tot juni. Wel al heel snel één uitgezocht, maar die was toen nog maar 2 weken 
Wel babytandjes gehad, maar volwassen tanden zijn er nooit gekomen en dat ziet er soms zo debiel uit. Ondertandje prikt dan namelijk vaak in de bovenlip waardoor die omkrult, en dan zie je dus die hele rij kleine tandjes aan de onderkant
Sak, ik heb een bepaald beeld erbij, niet moedersmooiste zeg maar.
Fleur weer beledigd natuurlijk, maar zo leuk om te zien. Nu ligt Tommie (lijkt op de kat van de Felix reclame) een beetje suf te liggen overdag en 's nachts is hij op jacht. Van de week kwam hij thuis met een kikker, heerlijk als je net beneden komt om te ontbijten
Of Fleur komt eerder terug, wat ik echt van harte hoop, ik breng haar even een paar dagen onder bij iemand anders, zeg niets tegen manlief en dan maandag, voilá, wat een toeval, daar is Fleur weer
MamboBeach schreef:Ah, babykatjes...
Vervelend dat poezebeest nog niet terug is.
Ik heb ook een merrie-merrie en met rijden merk ik dat ook altijd. Eigenlijk rijd ik ook nooit ontspannen.Is ook niet altijd leuk, maargoed... Had ik maar geen pismerrie moeten kopen.

Daar zit tenminste karakter in! Zoo irritant, maar ook zo lief (soms) 

Fanneke schreef:Zo motiveren we elkaar!Ik moet eerlijk bekennen dat dit topic mij enorm helpt!
Morgen al lesje 6? Je moet je lichaam wel rust gunnen Mendyx.Ik liep erg makkelijk, ik had echt het idee: zijn we nu al klaar? Dus ik moest nog een stukje terug wandelen
Ik heb net mijn lichaam opgemeten en opgeschreven, weet niet wat normale waarden zijn, maar ik ga er voor!!De buurvrouw krabbelde net al op hyves wanneer we weer gaan hardlopen en zij heeft maatje 36, hoogblond en menig man verdraaid zijn nek voor haar, over een paar maanden draaien de mannen ook hun nek voor mij!
loop elke les 2x per dag nu. Ik weet dat je gelijk hebt hoor en ben me ervan bewust, maar er wordt aan gewerkt.. rest van het verhaal mag eventueel via PB (meelezers) 

(waar niet he?
)