Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:55

ja hoor dat verteld ze je gewoon en ze verteld ook wanneer je weer mag stoppen. Onderweg geeft ze nog wat tips over voeding, schoenen en kleding e.d. allemaal best nuttiig dus.

Bom, heb jij dat boekje ook gekregen in je welkomspakket? had er ook een bidon van asics in zitten trouwens, krijg alleen de dop er niet af :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:27

Leuk he, koudbloeden? :=
Maar eerlijk, ja heul leuk! <3

Ben nog steeds flieft op mijn Zdressuur, super circus-springpony... :D

Zo, nog even en ik ga gillen. Wat een hardgrondige k*tdag zeg! Bah! Strakkies hardlopen en als ik me daarna niet beter voel ga ik met een fles wijn en een bak chocola m'n bed in. Tijd geleden dat het zo ontzettend allemaal NIET meewerkte. Lopen zal ook wel niet meewerken, dus doe wel kort rondje met interval/tempowisselingen en niet tussen de bomen, dan kan ik me daar tenminste geen blauwe tenen tegen schoppen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:35

:(:)

Oh ja ik ben ook nog steeds gek op mijn uiterst irritante, altijd hypere, ontzettend merrie'ige merrie hoor, maar af en toe :+ :')

Welkomstpakket van Dutchrunners Sakkia? Ik heb me ook aangemeld voor 1 september, maar ik heb nog niks binnen :=

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:40

WenK :(:)

Ik heb net stiekem mijn rondje van morgen gelopen, omdat ik morgen niet kan ivm Horse-Event. Voor het eerst een stuk waarbij ik dacht oef, mijn beentjes.. Maar lekker doorgerend, en nu mag ik even 2 dagen rusten. Komt mij ook mooi uit, dan kan ik zondag weer, en dan dinsdag. Maandag heb ik een drukke dag ivm school, dus dat komt ook weer goed uit! Hoera voor Eefje (?)!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:51

O ja, hier ook een bommetje (nee daar komt mijn naam niet vandaan ;) ) onder me in de winter. En dan van die opmerkingen krijgen: goh er zit best pit in die knol van jou. Ja zeker, hoe kouder, hoe heter _O-

Sak, bidon???? Nooit gehad, wel 2 boekjes en een brief van de Atletiek Unie. Sportpas ook nog niet ontvangen, zou in september komen.

Net mijn training van 3x 5 min gelopen. Ging weer lekker :D

WenK, rustig aan!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:56

:j Nog een uurtje op kantoor, dan gauw naar stal om voer voor Lis klaar te zetten, dan hardlopen, dan eten maken en eten en dan gauw douchen en naar bed. Telefoon uit, pc uit, dan kan er ook niets meer mis gaan... :z

Mijn bommetje kan altijd een bommetje zijn, is gewoon een speciaal geval. Als ze complete stallen met de shovel gaan verplaatsen kijkt ze niet op of om, maar ligt er een tak of zandkorrel anders dan gister stuiter je de bak/het bos door... 8)7 _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:58

Sportpas heb ik ook nog niet, maar er zat ook nog een flesje AA drink, een keycord van de Atheliekunie en coolinggels :j
Ik ben trouwens gold member? Maar heb wel gewoon 20 euro betaald

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:04

>;) Dat doe je goed Sak! Rara pindakaas?!

WenK, niet vergeten op de terugweg naar huis een fles wijn en een bak chocola te kopen anders gaat er toch nog iets mis vanavond ;)

Dit voorjaar waren de blauwe bloemetjes ineens eng. En de stellage met hindernisbalken die langs de bakrand staan zijn ook eng. De asfalteermachine, hooiwagen, hijskraan en bulldozer zijn de normaalste zaak van de wereld, daar draaien we onze hoef niet voor om

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:06

Haha chocola en wijn heb ik wel in huis. Appeltaart ook nog... :D

Ja precies, zelfde effect Bom... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:13

:9 lekker WenK. Misschien ook even een romantische jankfilm erbij aanzetten. Gaat helemaal goedkomen vanavond.

Vanmiddag ook nog even bij de uitvoerder van de bouw achter ons huis langs geweest of die misschien een grijs poezebeest hadden gezien maar ook niets. Gelukkig moest ik vandaag werken en ben ik wat minder mee bezig geweest.

Stalgenoot/vriendin heeft 4 kittens van haar kat. Ze mogen vanaf dit weekend weg. Manlief wil eigenlijk de veestapel ;) hier verminderen, maarrrrrrrr hij vond het toch ook wel erg leuk om zo'n klein kittending in huis te hebben. Hebben nu de afspraak dat als Fleur niet terug is zondag, ik een kitten bij mijn vriendin ophaal. Nou hoop ik dat poes komt opdraven en manlief overstag gaat om alsnog kitten op te halen. Maar mag nog even niet op de zaken vooruit lopen van mezelf.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:18

Ik ken datr gevoel wel een beetje Bom :o

Ik had ook vrij snel besloten dat er weer een nieuw poezebeest zou komen, of eigenlijk twee :o Maar die tweede wilde vriendlief absoluut niet :n Terwijl het zo leuk zou zijn ook voor de katjes :j
Maar goed het werd er dus één. Enig verschil was dat die van mij in januari weg was en er toen nog niet zo veel kittens waren :n Dus ik heb nog gewacht tot juni. Wel al heel snel één uitgezocht, maar die was toen nog maar 2 weken :+:

Die van ons is alleen een beetje raar want ze heeft aan de bovenkant niet van die slachttanden :') Wel babytandjes gehad, maar volwassen tanden zijn er nooit gekomen en dat ziet er soms zo debiel uit. Ondertandje prikt dan namelijk vaak in de bovenlip waardoor die omkrult, en dan zie je dus die hele rij kleine tandjes aan de onderkant :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:23

_O- Sak, ik heb een bepaald beeld erbij, niet moedersmooiste zeg maar.

Heb de mijne ook al uitgezocht hoor bij vriendin. Ik had haar al op het ook toen ze nog maar 1 week waren, oogjes nog dicht en Fleur hier nog vrolijk rondliep. Heb het toen van mij afgezet maar nu begint het toch weer te knagen.

Ook voor andere kat (ex-kater) is het leuk om er een maatje bij te hebben. Hij vond het altijd erg leuk Fleur een tik op d'r kont te geven en dan snel weg te rennen :D Fleur weer beledigd natuurlijk, maar zo leuk om te zien. Nu ligt Tommie (lijkt op de kat van de Felix reclame) een beetje suf te liggen overdag en 's nachts is hij op jacht. Van de week kwam hij thuis met een kikker, heerlijk als je net beneden komt om te ontbijten :r

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:29

Ooooh leuk, babykatjes...

Bom, wie weet haal je wel je kitten op en komt Fleur een dag later alsnog. En tja, dan kun je natuurlijk die kleine echt niet meer terugbrengen... ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:31

Nou pcies := Of Fleur komt eerder terug, wat ik echt van harte hoop, ik breng haar even een paar dagen onder bij iemand anders, zeg niets tegen manlief en dan maandag, voilá, wat een toeval, daar is Fleur weer :o

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:34

Ah, babykatjes...
Vervelend dat poezebeest nog niet terug is.

Ik heb ook een merrie-merrie en met rijden merk ik dat ook altijd. Eigenlijk rijd ik ook nooit ontspannen. :n Is ook niet altijd leuk, maargoed... Had ik maar geen pismerrie moeten kopen. :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:35

hetbommeke schreef:
Nou pcies := Of Fleur komt eerder terug, wat ik echt van harte hoop, ik breng haar even een paar dagen onder bij iemand anders, zeg niets tegen manlief en dan maandag, voilá, wat een toeval, daar is Fleur weer :o

:j O:)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:42

MamboBeach schreef:
Ah, babykatjes...
Vervelend dat poezebeest nog niet terug is.

Ik heb ook een merrie-merrie en met rijden merk ik dat ook altijd. Eigenlijk rijd ik ook nooit ontspannen. :n Is ook niet altijd leuk, maargoed... Had ik maar geen pismerrie moeten kopen. :')

Da's nou de reden waarom ik een ruin heb, die hormonen altijd bij vrouwen _O-

En hoop niet dat manlief meeleest, want dan ben ik de :7 :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:51

Ik heb ook echt een meisje merrie, als ik haar hoeven olie 's zomers, gaat ze deftig lopen. Als ze hengstig is kan ze super gekke bekken trekken. :roll:

@WenK, met dit soort mensen ben ik snel klaar, of mij normaal als een volwassene te woord staan, of ik leg de hoorn neer. Ik zeg er altijd bij: mevrouw ik wil u graag helpen, alleen als u mij rustig te woord staat. Zo niet? Mevrouw, het spijt mij, ik kan u zo niet helpen, ik stop dit gesprek. Mocht u zijn bedaard, wil ik graag met u tot een oplossing komen.
Had in het begin ook knikkende kniën, maar mensen worden op den duur echt wel rustiger.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:13

Ik ben gek op merrie-merries _O- Daar zit tenminste karakter in! Zoo irritant, maar ook zo lief (soms) :D
Ik heb dan weer niks met ruinen, eigenlijk. Onze poezen zijn ook meisjes, mn hamster dan weer een mannetje dus het telt niet helemaal.

Dat vind ik wel stoer Fanneke, dat je dat zo zegt :D
Ik zou me daar wel een beetje opgelaten mee voelen volgens mij, maar dat went vanzelf }>

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:59

Fanneke schreef:
Zo motiveren we elkaar! :D Ik moet eerlijk bekennen dat dit topic mij enorm helpt!
Morgen al lesje 6? Je moet je lichaam wel rust gunnen Mendyx. :j Ik liep erg makkelijk, ik had echt het idee: zijn we nu al klaar? Dus ik moest nog een stukje terug wandelen :D
Ik heb net mijn lichaam opgemeten en opgeschreven, weet niet wat normale waarden zijn, maar ik ga er voor!! *\o/* De buurvrouw krabbelde net al op hyves wanneer we weer gaan hardlopen en zij heeft maatje 36, hoogblond en menig man verdraaid zijn nek voor haar, over een paar maanden draaien de mannen ook hun nek voor mij! :j

Ik weet dat ik eigenlijk rust moet nemen, maar dat ligt een beetje ingewikkeld bij mij :o loop elke les 2x per dag nu. Ik weet dat je gelijk hebt hoor en ben me ervan bewust, maar er wordt aan gewerkt.. rest van het verhaal mag eventueel via PB (meelezers) :)

Anyway les 6 ging goed! Vond m beter te doen dan les 5. Das idd een goede instelling je laatste zin, blijf ervoor gaan! +:)+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:15

Zo, net naar tevredenheid het eerder genoemde lesje gelopen. Zag het eerst somber in wegens zware/moeie benen, maar die werden gauw beter en uiteindelijk heb ik heel fijn gelopen. Had nog veel over op het eind, maar het was wel goed zo, anders werd eten nog later... (sta nu te koken)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:57

Jemig dames, wat gaan jullie hard! :oo

Bomm, balen dat je poes nog steeds niet terug is....

xMendy, ik vind dat niet verstandig, 2x per dag lopen, maar goed, je moet het helemaal zelf weten!

Net uurtje gelopen, 7km in totaal met interval. 2min hard, 2 min wandelen, daarna nog 3x3min hard met 2min wandelen.
Nu amper moe, gaat me eigenlijk echt makkelijk af,..... Heel vaag!
Was wel heerlijk lopen; zon ging onder en dan is het hier altijd zó mooi! :+: (waar niet he? :P )

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:20

:wave:

Knuffel WenK en Mendy, je hebt pb :)

Net ook lekker gelopen weer, merk wel dat ik op het moment te onregelmatig loop. Al een paar weken dat ik niet echt lekker in mijn vel zit en dan dus een week niet ga. Beetje jammer.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 22:21

Ik kom net onder de douche vandaan! Heb vanavond les 17 met Evy gelopen en het ging heerlijk. Voor het eerst ook met de hartslagmeter om en ook die bleef op een net gemiddelde. Zaterdag weer lopen en dan 2 dagen rust.

Balen dat snoezepoes nog niet terecht is...zo heeft de mijne eens een polderavontuur gehad van 3 weken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 23:58

Mendy: Dat is echt niet slim wat je nu doet. Ik weet niet wat voor problemen je hebt, maar je kan echt beter dan een andere sport erbij gaan doen zoals fietsen, zwemmen. In ieder geval iets waarbij je je gewrichten ontlast. Echt waar meis, je maakt je lichaam echt helemaal stuk! Zeker als beginnend hardloper moet je echt max. 3 keer per week aanhouden en je lichaam minimaal 1 dag rust gunnen. Als je een verkeerde blessure oploopt kan het zelfs zover komen dat je nooit meer mag hardlopen.. Als ik iets voor je kan doen, laat me weten he?! Ik heb zelf ook het nodige op mijn kerfstok namelijk.