Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Ik hoop ook dat ze iets kunnen vinden Karuna, maar dan nogmaals heb ik het dus niet over jou, want jij neemt er geen genoegen mee dat je lichaam niet goed functioneert.
Voor de laatste keer. Ik heb het over mensen, die het wel prima vinden als er een diagnose gesteld is en zich daar dan zo maar bij neerleggen, terwijl ze absoluut nog niet normaal kunnen functioneren.
Dus jij kunt je blijven willen verantwoorden, maar het gaat dus helemaal niet over jou.
Amanda schreef:De mensen die het juist verzieken voor de mensen die er juist alles aan doen, maar gewoon weg niet kunnen. Door groep 1 ontstaat er een negatief beeld, waar groep 2 enorm last van heeft --> vooroordelen.
mirim schreef:Zullen we het verder gewoon gezellig houden?
We hebben er allemaal niet voor gekozen om een slechtwerkende schildklier te hebben.
Iedereen zal hier zelf mee moeten leren dealen.
Amanda schreef:Ik lees al een tijdje mee, maar wil toch even wat zeggen.
Volgens mij doelt Tendance juist op de mensen die een aandoening te pas en te onpas doelbewust als excuus te gebruiken om dingen niet te hoeven doen. De mensen die het juist verzieken voor de mensen die er juist alles aan doen, maar gewoon weg niet kunnen. Door groep 1 ontstaat er een negatief beeld, waar groep 2 enorm last van heeft --> vooroordelen.
Terug ontopic: ik postte een tijdje terug al mijn vermoeden over een trage schildklier. Nu heeft mijn tante het ook en die had nog zo'n thuistest liggen. Ik heb 'm gedaan, maar er kwam niets uit. Heeft het alsnog zin om bij een huisarts bloed te prikken? Hoe betrouwbaar zijn die thuistesten?
Ik had 'm gewoon beter niet kunnen doen en meteen de HA moeten bellen natuurlijk