Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wist het wel dat die vechter er nog zat want geloof nooit dat die zich zo gemakkelijk knock out laat slaan. Prima plan van aanpak en je doelen goed omschreven.
want dat is nog een onbekende factor. Er zitten nog wel meer haken en ogen aan, zoals mijn relatie met mijn moeder. Daarop is het de vorige keren stuk gelopen omdat zij zich aan mij ging irriteren, dan ging ik op eieren lopen om het niet erger te maken en dan barst op een gegeven moment de bom en is alles kapot. Het is te hopen dat dat deze keer voorkomen kan worden, maar ik ben er wel bang voor. 

Het liefst zou ik het GGZ helemaal achter me laten en zeggen dat ze het *&$#%*^5 kunnen krijgen, maar dat kan niet. Maar ik wil iig weer mijn eigen plan trekken en niet meer afhankelijk zijn van hun.... Hoewel het nu allemaal nog erg fragiel is, ze kunnen me zo weer de put in krijgen als ze dat willen...
Anoniem schreef:Ahum beter worden? Heb je niet gezegd "Als dat zou kunnen nam ik een kruiwagen vol"? Wat een rare opmerking net alsof borderline met een pilletje te genezen is.