Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marshaha schreef:Ayasha schreef:Ik zie niet waar de "niet leuke toon" zit. Ze zegt gewoon dat GGD 6 weken zegt.Ik vind drunksheep haar toon venijniger dan die van steffi
Marshaha: waarom raad je die plek af?
(boven de heup)
ik raad dat niet af, hoe kom je erbij, wat ik afraad is een naam zetten
hmm wij zeggen dat in de shop, en ik weet eigenlijk niet of de belgische gezondheidsdienst andere regels heeft, wij hebben iig een standaard blaadje met standaard adviezen welke in belgie rondgaan.. ik heb ook natuurlijk de bladen van de ggd, zal het straks eens opzoeken of er ook een waarom in staat..
wss is 6 weken extra veilig, dus ja, houd dat maar aan, ik ben ook geen huidarts, er zijn mensen die meteen gaan zwemmen en waar niks bij gebeurd en mensen die heel voorzichtig zijn waar wel iets gebeurd... altijd moeilijk zoiets
en iedere shop heeft echt hele andere adviezen
Sence schreef:Hallo allemaal,
ik kom mij even melden omdat ik jullie hulp nodig heb!
Mijn vriend en ik hebben besloten elkaars naam te plaatsen. Dit word onze eerste, van ons allebei.
Maar welke plek zouden jullie doen, met een naam?
Ik zat zelf te denken aan de binnenkant van de onderarm. Van mijn pols naar mijn elleboog geschreven, zeg maar. Maar niet te groot...
Ervaringen? Wel mooi, niet mooi? Let me know!
Ik doe geen oog meer dicht sinds we het hebben besloten!
Marshaha schreef:normaal gaat van zwemmen toch de kleur minder zijn?
wat was er gebeurd dan? dat het niet meer bij te kleuren was
BloemBloem schreef:Mijn vent wordt 6 november weer door Marshaha te
grazen genomenDenk dat hij wel 4 x 4 uur pijn mag
lijden![]()
_Noah schreef:Jilletje, wat is er gebeurt dan? Heb je een foto? Balen zeg
ciska_sando schreef:ciska_sando schreef:ik heb nog steeds 30 september de afspraak, maar datzelfde weekend heb ik een soort studentenverenigingsweekend waar het dus niet hygiënisch blijft.. zal ik de afspraak verplaatsen?
iemand die mij hier mee kan helpen?
ciska_sando schreef:dat weekend kan ik onmogelijk afzeggen. dat meelopen is een eis wil je ergens bij willen. en dat wil ik wel erg graag. je krijgt 1 kans in je leven daarvoor en de afspraak kan een week later ook.