[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:28

En ik ken iemand die na 2 weken al is gaan zwemmen, wat ze dus beter niet had kunnen doen.. dag tattoo.. die werd dus echt heel lelijk, en konden ze niks meer mee doen, die is dus nu gecoverd.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:08

ik ga vanmiddag nog even terug naar de shop, mn paard is echt niet mooi ingevuld :n

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 12:14

normaal gaat van zwemmen toch de kleur minder zijn?
wat was er gebeurd dan? dat het niet meer bij te kleuren was

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 12:21

Marshaha schreef:
Ayasha schreef:
Ik zie niet waar de "niet leuke toon" zit. Ze zegt gewoon dat GGD 6 weken zegt. :? Ik vind drunksheep haar toon venijniger dan die van steffi

Marshaha: waarom raad je die plek af?
(boven de heup)

ik raad dat niet af, hoe kom je erbij, wat ik afraad is een naam zetten :D

hmm wij zeggen dat in de shop, en ik weet eigenlijk niet of de belgische gezondheidsdienst andere regels heeft, wij hebben iig een standaard blaadje met standaard adviezen welke in belgie rondgaan.. ik heb ook natuurlijk de bladen van de ggd, zal het straks eens opzoeken of er ook een waarom in staat..
wss is 6 weken extra veilig, dus ja, houd dat maar aan, ik ben ook geen huidarts, er zijn mensen die meteen gaan zwemmen en waar niks bij gebeurd en mensen die heel voorzichtig zijn waar wel iets gebeurd... altijd moeilijk zoiets
en iedere shop heeft echt hele andere adviezen

Aaaah, haha ik had hem met een ander bericht gelinkt sorry :')

De regels in België en Nederland verschillen soms behoorlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:49

Sence schreef:
Hallo allemaal,
ik kom mij even melden omdat ik jullie hulp nodig heb!

Mijn vriend en ik hebben besloten elkaars naam te plaatsen. Dit word onze eerste, van ons allebei.
Maar welke plek zouden jullie doen, met een naam?

Ik zat zelf te denken aan de binnenkant van de onderarm. Van mijn pols naar mijn elleboog geschreven, zeg maar. Maar niet te groot...
Ervaringen? Wel mooi, niet mooi? Let me know!

Ik doe geen oog meer dicht sinds we het hebben besloten!

waarschijnlijk zegt iedereen hetzelfde.. maar doe het niet..
en als je echt iets samen wil doen, doe dan een symbool.
mocht het dan ooit fout gaan, staat er iig geen naam op je lijf.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:47

ik heb nog steeds 30 september de afspraak, maar datzelfde weekend heb ik een soort studentenverenigingsweekend waar het dus niet hygiënisch blijft.. zal ik de afspraak verplaatsen?

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:10

ohwjeehj... ik heb er ook al zoooo vaak over nagedacht.. maar ik durf het niet!!.. hier even het achterliggende idee:

6 jaar geleden is mijn vader heel plotseling en onnodig *overlijden is altijd onnodig uiteraard* (foute handelingen van het ziekenhuis) overleden. mijn vader was behoorlijk stevig, groot en breed maar bovenal was hij super lief en goed aardig.. een echte beer. zo heeft hij dus de betekenis lieve beer bij ons gekregen.. deze term is zo ook gebruikt op de rouwkaart van mijn vader.

mijn oudste broer (nu 24) heeft een beer op zijn rug (tussen zijn schouder bladen) in staan... met hele blauwe ogen... dit omdat mijn vader hele mooi diep blauwe ogen had... *zoekt even naar de foto* http://img356.imageshack.us/img356/6048/tattoo4lc0.jpg
ik vind dit errrgggg mooi

nou heb ik zelf ook al echt heel veel verschillende dingen bekeken en zoveel mooie dingen gezien... maar ik vind het zooo eng he XD...
heb zelf dit soort dingen al bedacht (met voornamelijk het idee dan gewoon een kleine op me schouderblad of bovenarm or something.

http://rlv.zcache.com/brother_bear_footprint_handprint_disney_postage-p172894341811234252anr4u_400.jpg (dan wel echt alleen de footprint met hand.. zonder het omliggende kader dus) *van brotherbear, het idee dus de berenpoot van papa met mijn hand er in.* bij deze vind ik het overigens jammer, omdat het mij ook wel mooi lijkt om er meer kleur in te hebben??!!

http://luckyyou.webklik.nl/user_files/2009_09/67452/photos/98c1aabbca711eaa80e99b8a51c64120.jpg *uiteraard ook weer een beer, namelijk de voetstappen. ook weer zonder kleur maar zijn moeilijke objecten om kleur aan toe te voegen.

hebben jullie verder nog ideeën voor mij?? en vooral heeeel erg veel overtuigings kracht.. want zo het zooo graag doen, maar ik heb er nu gewoon echt de ballen niet voor. vind dat zoo eng!! :o

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:55

Als ik jou was zou ik met je voorbeelden en verhaal naar de shop gaan. Dan kunnen ze voor jou een plaatje maken. Dan ben je én orgineel en de enigste met jou speciale tattoo ;)

Het is ook best spannend, maar als je het echt wilt moet je het gewoon doen! Dat is mijn beste advies :P Niet denken maar gewoon doen!
Daarna zal je zien dat het allemaal wel meeviel, en de pijn ben je zo vergeten als je je mooie kunstwerkje ziet ;)
Je moet er even wat voor over hebben, maar dan heb je er wel heel lang plezier van!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:57

Marshaha schreef:
normaal gaat van zwemmen toch de kleur minder zijn?
wat was er gebeurd dan? dat het niet meer bij te kleuren was

Echt geen idee wat er gebeurd was, nu was hij wel gezet door iemand die nog niet zo lang tattoeerde op dat moment, maar of dat er mee te maken heeft gehad. Het zag er niet uit, was gaan ontsteken en lelijk geworden. Dus die is gecoverd.
Ik heb zelf ook echt lang, denk ruim een half jaar, gewacht voor ik ging zwemmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:46

Als ik ga, ga ik in de winter, dan hoef ik er iig niet bij na te denken wanneer ik weer mag zwemmen. Hou niet van zwembaden :D
Ik wil heel graag deze winter weer, maar ik ga rond oud&nieuw naar Londen, zat nu te bedenken of ik dat kan combineren..

@magictwist, zoals gezegd ga met die plaatjes en je verhaal naar een shop, dan kunnen ze je daar verder helpen. Dan weet je zeker dat je iets speciaals hebt wat mooi is.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:27

@ magictwist, je moet het gewoon doen als je het echt heel graag wilt. Als je eenmaal in de stoel zit valt het allemaal wel mee. Neem lekker iemand mee die met je kan kletsen enzo.

Ik blijf het elke keer weer eng vinden als ik moet, maar als ik eenmaal zit, denk ik ook elke keer weer, waarom heb ik me nou weer zo druk lopen maken. Zonde van alle energie ;).

Het is echt niet zo eng :).

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:22

ah al bedankt voor de reacties :) .. super en idd een goed idee om het door de tattoo shop te laten ontwerpen!!

hoe staat het met de pijn... mijn broer zei dat het aan het begin even echt om te jodelen was.. XD daarna werd het goed te doen.. alleen het stuk om zijn ruggegraat was niet te harde... hoe zit dat op het schouderblad??.. iemand een idee??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:31

Ik vond het daar wel meevallen, maar het is gewoon heel persoonlijk. Ga er vanuit dat het veel pijn doet, dan kan het alleen maar waar zijn of meevallen. Pijn is maar even en het zeker waard, vervolgens staat het er wel voor de rest van je leven op tenslotte!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 00:47

BloemBloem schreef:
Mijn vent wordt 6 november weer door Marshaha te
grazen genomen :D Denk dat hij wel 4 x 4 uur pijn mag
lijden :D :))

gelukkig blijft mars altijd scherp :D

ze mag de volgende keer een heel groot stuk op mijn rug tattooeren :D weet ze nog niet maar komt nog wel _O- eerst sparen :))

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:04

joehoeeeee kelly!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 14:24

Jilletje, wat is er gebeurt dan? Heb je een foto? Balen zeg :(:)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:41

Mag ik hier even binnenvallen met een vraagje?
Ik heb afgelopen vrijdag m'n tattoo over laten trekken, elke avond een beetje ingesmeerd met vaseline en nu zit er een soort van korstje op. Gisterenavond met smeren liet het ook een beetje los en het korstje was pikzwart, kan dit kwaad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:06

is helemaal normaal.
niet pulken en blijven smeren :j :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:08

mensenconfetti <3

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:45

_Noah schreef:
Jilletje, wat is er gebeurt dan? Heb je een foto? Balen zeg :(:)

er zitten een aantal plekjes die niet zo mooi ingevuld zijn als de rest, ook vind ik het geheel nogal streperig.
ik was geweest en ik kan over n week of 2 terug komen, ze vonden het nog niet helemaal genezen om er mee aan de slag te gaan

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:13

ciska_sando schreef:
ik heb nog steeds 30 september de afspraak, maar datzelfde weekend heb ik een soort studentenverenigingsweekend waar het dus niet hygiënisch blijft.. zal ik de afspraak verplaatsen?

iemand die mij hier mee kan helpen?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:00

ciska_sando schreef:
ciska_sando schreef:

iemand die mij hier mee kan helpen?

Tja ik weet niet wat voor een zwijnenbende het moet worden om hier over te twijfelen.
Je bent er toch zelf bij en wanneer je dingen niet geschikt acht voor je tattoo dan skip je dat toch?
Ik zou overigens eerder dat weekend afzeggen dan een tattoo afspraak :D
Maar goed dat heet verslaving.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:51

dat weekend kan ik onmogelijk afzeggen. dat meelopen is een eis wil je ergens bij willen. en dat wil ik wel erg graag. je krijgt 1 kans in je leven daarvoor en de afspraak kan een week later ook.

hoelang is het verstandig om niet te zwemmen?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:04

Ik zou minstens, persoonlijk, een maand of 1.5/2 niet zwemmen.
Zo afspraak gemaakt.. 23-10 ff 3 uur in de auto naar Kynst in Deventer om me door Pawel onderhanden te laten nemen. Even Jack bijwerken en daarna de namen van mijn kids op mijn polsen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:32

ciska_sando schreef:
dat weekend kan ik onmogelijk afzeggen. dat meelopen is een eis wil je ergens bij willen. en dat wil ik wel erg graag. je krijgt 1 kans in je leven daarvoor en de afspraak kan een week later ook.

Nou wanneer ik afzeg, dan kan het rustig een 1/2 jaar duren voor er weer een plaatsje is.
Vandaar dat ik de keuze snel gemaakt zou hebben.

(+ ik heb een hekel aan studentenverenigingen etc ;) )