Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:59

Dan moeten ze een renie nemen :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:01

Jongens laten we er gewoon van uit gaan dat dit waar is...
En probeer TS te helpen.....

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:01

palousa_boy schreef:
doei schreef:
Ik weet zeker dat de TS niet liegt, omdat de gevoelens en angsten die zij heeft niet te verzinnen/ faken zijn bij sexueel misbruik...
Deze symptonen en woorden lijken mij echt en niet te faken.
Mensen die zelf ook het slachtoffer zijn/ zijn geweest van misbruik zullen dit snappen ;)

@palousa_boy
Ik weet niet wat hier leuk aan begint te worden?
1. Als iemand zo weinig aandacht en liefde krijgt om instaat te zijn zoiets te verzinnen, dat vind ik niet zo leuk en zelfs zielig en zorgwekkend...
2. Stel het is wel zo? Meisje heeft namelijk niet het hele verhaal bij de politie gedaan, ze schaamt zich, moeder praat zo lelijk tegen haar, instellingen vallen haar lastig en helpen haar niet, bokt valt haar nu af.... Leuk he??? Je medemens vertrappen :r
Dit soort reacties getuigen in mijn ogen aan een gebrek van levenservaring...
En dan nog 1 tip: Als je niets nuttigs te zeggen hebt, say nothing at all ;)

misschien vraag ik wel om aandacht?

Misschien moet je dan maar is heel snel een topic voor jezelf gaan openen ;)
Met de titel: Ik vraag om aandacht :P
Vooral weinig zeggen dan komt het helemaal goed met jou jongen :o

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:02

niet om het een of ander.. zal eerlijk zeggen dat ik op de laatste 4 pagina's na helemaal niks van dit topic heb mee gekregen..

maar zie je hoe snel je de aandacht hebt als je de goede woorden gebruikt?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:03

ik kan heel goed begrijpen dat de TS niet zomaar alles kan vertellen..ik spreek namelijk helaas ook uit ervaring..
maar mensen die zoiets nooit meegemaakt hebben zullen hier idd heel anders naar kijken..vandaar dat je ook deze discussie hier krijgt..
erg jammer want zoals ik al zei,probeer je maar eens te verplaatsen in haar situatie..en niet een beetje..maar echt..dan praat je echt niet zo hard meer over zo' vergelijkbare of zelfde situatie..beetje jammer van sommige mensen hier..(rechts boven zit een kruisje,voor de mensen die hier toch niets zinnigs kunnen zeggen)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:09

brenniie schreef:
ik kan heel goed begrijpen dat de TS niet zomaar alles kan vertellen..ik spreek namelijk helaas ook uit ervaring..
maar mensen die zoiets nooit meegemaakt hebben zullen hier idd heel anders naar kijken..vandaar dat je ook deze discussie hier krijgt..
erg jammer want zoals ik al zei,probeer je maar eens te verplaatsen in haar situatie..en niet een beetje..maar echt..dan praat je echt niet zo hard meer over zo' vergelijkbare of zelfde situatie..beetje jammer van sommige mensen hier..(rechts boven zit een kruisje,voor de mensen die hier toch niets zinnigs kunnen zeggen)

wat was ookalweer rechts?

en dat gezeur dat ik zoiets niet mee heb gemaakt, je hebt volkomen gelijk, ik niet, maar een goede vriendin van mij heeft iets soortgelijkt meegemaakt, in een inrichting beland en zichzelf vanalles en nogwat aangedaan, nou van mij krijg je echt geen respect als je je eigen armen open snijd hoor, ik wil je best helpen, maar als je zulke dingen gaat doen, is het bij mij snel over

inggieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:13

ben ook zo'n stille meelezer :o maar vind het wel opvallend dat sinds deze discussie andere mensen niet meer posten.. ook de TS zelf niet...
lijkt mij wel een reden om gewoon weer ontopic te gaan en hier over op te houden ;)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:13

palousa_boy schreef:
brenniie schreef:

wat was ookalweer rechts?

en dat gezeur dat ik zoiets niet mee heb gemaakt, je hebt volkomen gelijk, ik niet, maar een goede vriendin van mij heeft iets soortgelijkt meegemaakt, in een inrichting beland en zichzelf vanalles en nogwat aangedaan, nou van mij krijg je echt geen respect als je je eigen armen open snijd hoor, ik wil je best helpen, maar als je zulke dingen gaat doen, is het bij mij snel over

als je daar geen respect voor heb wat doe je dan nog in dit topic?je zegt toch niets nuttigs waar de ts iets aan heeft..mede dankzij jou reactie zal dit topic waarschijnlijk straks gesloten worden..beetje kinderachtig vind je zelf niet?
je hebt je mening gegeven..meer valt er voor jou niet te zeggen dus dan kan je beter ergens anders aandacht gaan zoeken zoals je zelf zegt.

de ts vraagt om steun en tips hoe zij dingen het beste kan aanpakken..aan dit soort reacties heeft zij dus echt totaal niets!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:15

Misschien omdat ts vanaf vanmiddag niet meer online is geweest en de rest gewoon lig te slapen :')

Wel leuk alles is een excuus om gewoon weer door te gaan met de "ah wat zielig" reacties..
Als je ontopic wilt gaan moet je info geven over een soa test, Niet over aanrandingen e.d. het topic al 50 pagina's over gaat want dat is ook niet ontopic he :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:17

brenniie schreef:
als je daar geen respect voor heb wat doe je dan nog in dit topic?je zegt toch niets nuttigs waar de ts iets aan heeft..mede dankzij jou reactie zal dit topic waarschijnlijk straks gesloten worden..beetje kinderachtig vind je zelf niet?
je hebt je mening gegeven..meer valt er voor jou niet te zeggen dus dan kan je beter ergens anders aandacht gaan zoeken zoals je zelf zegt.

de ts vraagt om steun en tips hoe zij dingen het beste kan aanpakken..aan dit soort reacties heeft zij dus echt totaal niets!

waarom zou je in godsnaam in je eigen armen gaan lopen hakken, vertel jij dat nou eens als jij daar wel respect voor heb

en mijn mening is al gegeven.. ga hulp zoeken!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:17

oh nu we het er toch over hebben... zo'n wattestaafje in je slurf is echt geen pretje

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:20

palousa_boy schreef:
oh nu we het er toch over hebben... zo'n wattestaafje in je slurf is echt geen pretje

8)7

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:21

Gaat toch over soa test, Dus wel ontopic...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:25

tja vrouwelijke soatest heb ik persoonlijk geen ervaring mee..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:25

Moderatoropmerking:
Hier even een slotje voor overleg.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:30

Moderatoropmerking:
na overleg gaat dit topic weer open, echter wel met de opmerking dat er respectvol gereageerd wordt richting elkaar en de TS. Wanneer je twijfels hebt kun je dit op een respectvollere manier aangeven dan tot nu toe gebeurd is. Mocht er hier weer op een kwetsende vervelende manier gereageerd worden dan gaat dit topic permanent op slot.

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:32

.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:34

vraag me ook af hoe het met de ts gaat

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:34

Paarde_bloem schreef:
Hoe gaat het nu met je TS? Zijn er nog vorderingen? :(:)

Idd, ik hoop goed :(:)

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:37

Ik was van plan binnenkort een pbtje te sturen, maar aangezien het topic weer open is kan het ook zo.
Hoe gaat het ts ? :)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:41

Pff heb alleen de beginpost gelezen, de reactie's op de eerste pagina en de laatste reactie's hier.

en natuurlijk word er weer geroepen dat het nep is en alles .. pff 8)7

Ik kan aan de kalmte en de manier waarop de TS dingen vertelt en omschrijft zien dat ze het wel degelijk heeft meegemaakt. Ikzelf heb ook een heleboel meegemaakt, en kom ook zo kalm over. Ook dat ze zegt dat ze voor de buitenwereld het vrolijke meisje is, is voor mij zo ontzettend herkenbaar.

Iemand die dit uit zijn duim zuigt, zo niet zo reageren. Die kalmheid is een effect van het van je afzetten, en gewoon niet voelen.

Als je de TS niet gelooft, moet je helemaal zelf weten, maar ga dat hier niet lopen verkondigen, lijkt me erg kwetsbaar, moet er ook niet aan denken dat ze dat in mijn eigen topic zouden doen.. pff.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:48

Wat is het NUT van je twijfels uitspreken? Zodat je later evt. kan zeggen: zie je nou wel, ik twijfelde al?

Is het zo'n schande om iets te geloven wat je niet na kan trekken? Of moet je voor je eigen eer en risico voor de TS je twijfels uitspreken.

Wees eens gewoon niet met jezelf bezig als je dit verhaal leest, en negeer het als je het niet gelooft.

Ik vind het wel heel geloofwaardig en wil TS dan ook veel sterkte wensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:52

Het lijkt me eigenlijk niet nodig om weer opnieuw een discussie te beginnen. Daar heeft de TS niks aan, of ze nu de waarheid verteld of dat ze nu liegt..

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:58

Nee precies, laten we ontopic blijven en het wel/niet waar achterwege laten. Komen alleen maar discussies van..
Ik hoop dat ts snel weer online komt met haar verhaal.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:59

TS laat even weten hoe het is alsjeblieft.
Ik hoop dat het goed gaat met je!