MB, fijn dat je geen kramp in je kuit meer hebt...

irise456, succes met lopen...
91laura, welkom en succes. Bouw het inderdaad langzaam en goed op en bij pijn meteen stoppen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en gekneusde ribben? Erg pijnlijk... Veel sterkte en ik hoop dat je snel herstelt!
Maar morgen mag ik van mezelf weer gaan lopen

) van, fijne afwisseling! 
't Ging redelijk goed met mijn knie... Nu ik zit begin ik hem weer te voelen. Baal er echt flink van, morgen dus écht met die sportarts bellen!
Was wel een leuke route en je kon gewoon de rode paaltjes volgen. Ik had er wel wat meer moeite mee vandaag maar heb het wel volgehouden, heb het hele stuk hardgelopen 
Assepoetster schreef:Nu je het over hartslagmeter hebt, ik heb er nu ook twee keer mee gelopen en schrik best wel, m'n hoogste is 195.. En als ik gewoon zit, niks doe zegmaar, heb ik 90. Redelijk hoog toch?
Motivatie om te lopen was ver te zoeken, evenals de motivatie om gezond te eten, niet te snoepen en geen alcoholische versnaperingen door de weeks.
Ben alleen snip en snip verkouden, volle neus en dikke keel, dus het hardlopen zal morgen of woensdag worden. 
tantjeuh schreef:Assepoetster schreef:Nu je het over hartslagmeter hebt, ik heb er nu ook twee keer mee gelopen en schrik best wel, m'n hoogste is 195.. En als ik gewoon zit, niks doe zegmaar, heb ik 90. Redelijk hoog toch?
Als je op een hoogte van 195 loopt, dan ben je jezelf serieus over de top aan het drijven.. stapje terug dus! Je hartslag (met jou leeftijd) moet ergens tussen de 150 en 170 zitten (volgens het boekje van mijn hartslagmeter allesinds!). Ik heb er nog niet mee gelopen, hij is nu binnen voor een nieuwe batterij (heb'm ook maar gekregen van een tante van me, die 'm nietmeer gebruikte.. serieuze cadeau!)
.
of rustig ademen terwijl dat niet meer ging...mijn gemiddelde snelheid met de training zijn ong 8.8km/h en ik liep
ik ben 355e geworden van de 1949 starters