En ken nog een aantal mensen om mij heen die met JF hebben geverfd, al meerdere malen en ook nog niet 1 klacht van gehoord eigenlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:De shampoo's vind ik idd ook echt héérlijk. Ook de stylingsproducten trouwens. Wil echt niet meer anders.
En ken nog een aantal mensen om mij heen die met JF hebben geverfd, al meerdere malen en ook nog niet 1 klacht van gehoord eigenlijk.
Jezzi schreef:Jezzi schreef:Vandaag maar eens een klein stukje eraf laten halen![]()
na
http://94.100.121.46/1240150001-1240200 ... YKu_1.jpeg
voor
[img]http://94.100.120.165/1119900001-1119950000/1119919901-1119920000/1119919902_5_cEfE_2.jpeg[/i mg]
YentlKG schreef:Hallo bokkers....., ik heb een vraagje die vast 1 van jullie wel kan antwoorden.
Ik heb 3 weken geleden meegedaan aan een kappersshow van Davinus en dat ging vooral over vrolijke en pittige kleuren. Ze hadden mijn haar geknipt (15 cm eraf en laagjes) niks mis mee, maar mijn haar ook paars geverft (voor de show). Allerlei delen paars, achter onderlangs permanente verf en bovenop eerst geblondeerd (permanente verf) en toen een kleurspoeling paars/aubergine erover heen (allemaal voor een of andere effect, haha). Na de show hebben ze er gelijk chocobruin over heen gegooid. Nu is het donker/choco bruin met paarse/aubergine gloed, vooral onderaan, het bovenste gedeelte (waar dus blond met kleurspoeling paars is geverft) wordt nu lichter.
MAAR: ik wil mijn haar weer blond. Ik heb van mijzelf blond tegen donkerblond aan.
Wat zouden jullie doen? Ontkleuren (hoeveel %?) en (as?)blond (welke?) erover heen gooien? Of highlighten, maar ik heb al vaker gehoord dat je met highlights op paarse/aubergine gloed heel erg moet oppassen en ik wil het het liefst in 1 klap blonder (of iig donkerblond). Maar ik kan moeilijk nu een pakje permanente blond verf erover heen gooien, dat pakt toch nooit?
Nou ik wacht zowieso even af, mijn haar mag nu even herstellen, wil het wel graag rond april doen. Heb een vriendin die is kapster maar die spreek ik momenteel weinig (erg druk) dus dat komt tegen die tijd wel.
Dus hopelijk is er iemand een kenner hier die mij een goed idee/oplossing kan geven...... thanks alvast
YentlKG schreef:_Vivi_ Thanks voor je (snelle) reactie!
Wilde het dus idd zelf proberen of mijn vriendin laten doen. Opzich hoef ik echt niet persé meteen mijn eigen haarkleur terug, iets donkerder/lichter dan dat is ook oké, dan kan ik dat via high- of lowlights wel verder doen..dat maakt dus niet uit.
Maar wat ik zei is dus wel mogelijk?
Zelf ontkleuren en dan een (donker)blond er door heen gooien?
YentlKG schreef:Manegepaard, ik denk dat je haar misschien een behoorlijke optater heeft gekregen van het verven. Heb er zelf weinig tot geen verstand van maar talg wordt aangemaakt om een droge hoofdhuid en infecties tegen te gaan. Misschien dat jou hoofdhuid dus op reactie vh verven ontzettend veel talg heeft aangemaakt.
Ik zou als ik jou was niet overdreven veel gaan wassen en een shampoo met neutrale Ph-waarde nemen zodat je talgkliertjes niet over gestimuleerd worden.
Anders even bij de kapper langsgaan??