[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:36

KDS schreef:
oke... dank... ik ben de plugs nog niet tegen gekomen... meeste vanaf 3mm... en dat is wel weer een beetje verdreven in 1 keer bedacht ik me zo. Dan toch eens goed opzoek naar een mini plug :)

Zou ik eerst 1.6 mm proberen, of is 2 mm ook wel te doen? Volgens mij is het nu 'gewone' maat.

Op http://www.crazy-factory.com zijn er tunnels te koop vanaf 1.2 mm.
Bijvoorbeeld deze :)

xLuus

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 14:46

ik ga over 2 weken mijn navelpiercing laten zetten, ben echt als de dood voor naalden pff haha.
dus ben benieuwd! Ga zo maar eens dit topic doorlezen!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:04

xLuus schreef:
ik ga over 2 weken mijn navelpiercing laten zetten, ben echt als de dood voor naalden pff haha.
dus ben benieuwd! Ga zo maar eens dit topic doorlezen!

Haha komt goed Luus!
Als je echt zo bang bent voor naalden kun je over twee weken met mij mee naar Breda, daar zetten ze hem met verdoving als je wilt. Maar ik denk niet dat dat nodig is want het is opzich zo voorbij, en het prikje van de verdoving is ook niet geweldig.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:03

Heb nu 1 week mijn tongpiercing. Had zojuist een staafje + ballentje los in mijn mond, dus wat was wel even schrikken! maar inmiddels zit hij er gewoon weer op!
Heb gelijk geprobeerd het kortere staafje er in te doen, deze was echter nog te kort me tong is in het midden ook nog wel wat dik.
Maar ik heb 2 'groeven' aan bijde kanten van me piercing ongeveer 0,5 cm van de piercing zelf dan. Komt dit doordat me tong opgezet is geweest? En trekt dit nog bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:44

Een verdoving om een piercing te laten zetten? Mag dat en no offence vind dat je dan ook gewoon niks moet nemen als je niet zonder verdoving denkt te kunnen. Als je iets graag wilt is een beetje pijn echt wel te overleven (zoveel voel je er niet eens van ;) ).

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:49

Ja dat kan bij BodyMX in Breda.
Tja bij mij hebben ze een verdoving gedaan omdat de piercing werd gezet door iemand die aan het leren was.
En als je écht bang bent voor naalden of de pijn is een verdoving toch gewoon heerlijk?..
Maar ik snap heel goed wat je zegt hoor, de pijn is echt niet zo erg en je gaat er niet dood aan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 01:35

Bij mijn weten mag een piercer niet verdoven. Zeker niet met een naald. Hoogstens een koudspray... :?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:33

Moirsa schreef:
Heb nu 1 week mijn tongpiercing. Had zojuist een staafje + ballentje los in mijn mond, dus wat was wel even schrikken! maar inmiddels zit hij er gewoon weer op!
Heb gelijk geprobeerd het kortere staafje er in te doen, deze was echter nog te kort me tong is in het midden ook nog wel wat dik.
Maar ik heb 2 'groeven' aan bijde kanten van me piercing ongeveer 0,5 cm van de piercing zelf dan. Komt dit doordat me tong opgezet is geweest? En trekt dit nog bij?

Bedoel je een "kuiltje" bovenop je tong? Nee, althans bij mij zit het er altijd omdat het bovenste balletje op je tong rust. ;)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:36

Een piercer mag enkel koudspray gebruiken.Of het door jou gekochte Emla goedje.Maar een piercer mag geen verdoving zetten doormiddel van een injectie.En zo'n prikje met lidocaïne, is gemener/pijnlijker dat het piercen zelf.

Edit : typo
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 14-05-10 09:40, in het totaal 2 keer bewerkt

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:38

ik moest van der week een verdoving in mijn arm en dat deed meer pijn dan al mijn piercings :+

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:40

marlies85 schreef:
Een piercer mag enkel koudspray gebruiken.Of het door jou gekochte Emla goedje.Maar een piercing mag geen verdoving zetten doormiddel van een injectie.En zo'n prikje met lidocaïne, is gemener dat het piercen zelf.

klopt maar dit zijn verpleegsters bij bodymx he ;)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:41

Monnie_ schreef:
marlies85 schreef:
Een piercer mag enkel koudspray gebruiken.Of het door jou gekochte Emla goedje.Maar een piercing mag geen verdoving zetten doormiddel van een injectie.En zo'n prikje met lidocaïne, is gemener dat het piercen zelf.

klopt maar dit zijn verpleegsters bij bodymx he ;)

Bedoel het in het algemeen, niet specifiek BodyMX :)

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:03

Ayasha schreef:
Bij mijn weten mag een piercer niet verdoven. Zeker niet met een naald. Hoogstens een koudspray... :?

Ik heb het hier ook niet over piercers. ;)
Ik heb het over BodyMX en daar zijn het allemaal verplegers en dokters en die mogen dus wél verdoven.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:13

hey ik had eigenlijk een vraag heb nu alweer een jaar me navelpiercing maar t lijkt wel zodra ik er een andere piercing in zet ipv de piercing die ik toen bij t piercen heb gehad dat die gaat ontsteken..(jeuken word rood)

kan t zijn omdat ik misschien niet tegen nep kan?? want bij me oren kan ik niet tegen nep daar moet ik zilver of goud dragen ..
maar ik weet niet of dat dus ook kan bij je navelpiercing..
want zodra ik me gewone weer in heb dan heb ik dus helemaal nerges last van en is he ook niet meer rood en jeukerig...en doet tie geen zeer meer

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:19

buster4ever schreef:
hey ik had eigenlijk een vraag heb nu alweer een jaar me navelpiercing maar t lijkt wel zodra ik er een andere piercing in zet ipv de piercing die ik toen bij t piercen heb gehad dat die gaat ontsteken..(jeuken word rood)

kan t zijn omdat ik misschien niet tegen nep kan?? want bij me oren kan ik niet tegen nep daar moet ik zilver of goud dragen ..
want zodra ik me gewone weer in heb dan heb ik dus helemaal nerges last van en is he ook niet meer rood en jeukerig...en doet tie geen zeer meer

Dat kan heel goed zijn! Je kan toch een titanium, zilver of gouden piercing kopen?
Dan weet je iig zeker dat je er geen last van hebt. ;)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:38

buster4ever schreef:

Het is heel goed mogelijk dat je hele lichaam niet tegen nep kan :) dat is zelfs waarschijnlijker dan dat alleen je oren er niet tegen kunnen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:55

niet vergeten dat ze bij BodyMX van die zogenaamde "zusters" zijn, zij mogen dus wel verdoven.

een piercer hoort geen borstvergrotingen te geven net zoals verpleegsters niet horen te piercen :)

koudspray mag wel, maar dat zit tussen je oren imo want het verdoofd de bovenste laag en de naald gaat daar toch echt dwars doorheen.

en wanneer je t laat verdoven met een naald? tjah daar hou ik heel erg wijs mijn mond over :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:55

Ik vind verdovingen erger dan piercen. :+

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:29

Nou vanmiddag gaat het eindelijk gebeuren, ik laat dan mijn navelpiercing zetten *\o/*
Ben benieuwd, ga er alleen heen niemand kan mee..
Laat jullie het eind resultaat wel zien :)

Trouwens een verdoving lijkt me ook helemaal niks, ben er liever in één keer vanaf :=

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:37

Succes vanmiddag gett :D!
Jammer dat er niemand mee kan! Of vind je het niet erg om alleen te moeten? :)

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:42

Bedankt :D
Nouja had liever iemand meegehad, maar het is niet anders...
Ik heb het nu aan tijd, en ik moet zoiezo naar de stad.
Ik kan het echt niet meer uitstellen :7

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:43

ik ga altijd alleen gett, mijn moeder kan namelijk zo heerlijk hysterisch doen _O- en vriendinnen precies t zelfde :)) heel veel succes :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:43

Hihi :))
Nou ben benieuwd naar de foto vanmiddag! Waar laat je hem zetten?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:47

als ik mijn streefgewicht heb bereikt komen er bij mij ook weer 2 navelpiercings bij :j

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:56

Mijn ouders mogen het niet weten :=
Want als het aan hun ligt dan komt er nooit een piercing..
Heb nu het lichaam en leeftijd er nog voor dus..

Ik laat het zetten in Sneek, waar precies weet ik nog niet..
2 navelpiercings vindt ik zelf wat teveel maar als jij dat mooi vindt dan moet je het zeker doen :)