helemaal geen zin meer in
zalf werkte ook super

deed vooral erg veel pijn maar hielp niet om de pijn in mijn voet minder te maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
judith_irene schreef:![]()
![]()
![]()
As donderdag belt als het goed is de directeur weer, dan zal ik het vragen. => Willem, wij, ik en mede dystrofielotgenoten zouden graag willen weten bij welk pak wasmiddel mevr X haar diploma heeft gekregen. Ik hoop dat ik die zin uit mijn strot krijg zonder de lachstuipen te krijgen.
Ik zweer je, het is dat ze ingeschreven staat in het BIGregister, anders had ik nooit geloofd dat ze arts is. Juist dat ze de zaak 3 jaar geleden verloren heeft is denk ik de oorzaak van dit gedoe. Ze wil het niet toewijzen maar durft het ook niet af te wijzen. Als ze het nu toewijst erkent ze dat ze er 3 jaar geleden naast zat. En daarvoor heeft ze last van een te groot ego. En afwijzen wordt weer een hoorzitting, welke ze niet aandurft.
Ja, dom banketstaaf kan ze wel, maar ik ook. Ze wijst de boel momenteel alles mondeling (dus onofficieel) af, niets schriftelijk. Over de scootmobiel gaat het ook al zo grappig. Tis triest dat ik het grappig noem maar wat moet je anders. Ik banketstaaf hun argumenten elke keer met gemak van tafel.
Eerst zaten ze al moeilijk te doen of ik het rijden wel zou kunnen leren, want remmen op een scoot is een hendeltje loslaten, terwijl je bij een auto een rempedaal hebt. Ikke: als mijn opa van 86 het kan leren dan zal het mij toch ook wel lukken zeker![]()
Afkeur rede 1: ik was te jong voor een scootmobiel. Ikke: volgens mij ben ik ouder dan 16.
Afkeur rede 2: ik rij paard. Ikke: ten eerste is het paard degene die loopt, niet ik. Ten tweede, ik mag met mijn paard de C1000 niet in
.
Ik heb de directeur dan ook beloofd dat als de boel wordt afgewezen, ik het bezwaar persoonlijk te paard in kom dienen, in het gemeentehuis. Want tja, ik zal dan gaan moeten uitproberen of mijn paard winkelmak is (en ik weet zeker van niet), en om nou de C1000 met de zooi op te zadelen vind ik ook weer zo onaardig. Nee, dan is het gemeentehuis een mooie plek om te oefenen![]()
.
En als ze dan mak is, dan krijgt ze zo'n hesje voor hulppaard![]()
. Je moet toch wat tenslotte.
judith_irene schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Daarnet ben ik gebeld door de directeur. 3 van de 4 aanvragen zijn goedgekeurd. Alleen de verlenging van de gehandicaptenparkeerkaart is afgewezen. Maandag krijg ik het officiele bericht en dan hoor ik hoe verder.
Er gaat sowieso een hoorzitting komen voor de afwijzing van de gpk. Dit is er 1 die ik echt niet begrijp. Om in aanmerking te komen voor de gpk moet je rolstoelgebonden zijn of aan tig andere criteria voldoen. Aan de andere criteria voldoe ik al jaren, en daar is nu de rolstoel bij gekomen. Volgens de regels voldoe ik nu vanuit meerdere oogpunten aan de criteria en nu wordt hij afgewezen
![]()
.
Ik hoef niet lang na te denken waarom, deze voorziening heeft deze arts mij 3 jaar geleden ook afgewezen, de rede van de hoorzitting toen. Zal gezellig worden op de komende zitting. Het enige nadeel is dat dit een traject is van maanden. Ik ik aan het einde van de maand zonder kom te zitten. Hopelijk kan de scootmobiel een en ander compenseren, iig de winkels.
speciaal voor aikon heb ik de directeur DE vraag gesteld. Ik heb het uit mijn strot gekregen. Het ging ongeveer zo (letterlijk citeren mag niet) Ik heb nog 1 vraag, waarover ik heel serieus ben, en ik dan ook echt een antwoord op wil hebben. Ik en een aantal mede-dystrofie-lotgenoten vragen ons af, bij welk pak wasmiddel mevr. X haar diploma heeft gekregen? Aangezien wij ook best dom kunnen banketstaaf maar het met een artsendiploma een stuk meer geld oplevert zijn wij toch benieuwd
.
Hij moest lachen en hij gaat het navragen, begin volgende week belt hij me terug met het antwoord. En daar ga ik hem zeker aan houden.