Focussed schreef:Fifill: was jij niet de die-hard ClearasillerIk was nog steeds benieuwd hoe het daarmee ging!
Majo: Hahahaha geniaal Majo!
Haha ja dat was ik. Ben ermee gestopt, het was op en ik had geen zin om nieuwe te kopen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Fifill: was jij niet de die-hard ClearasillerIk was nog steeds benieuwd hoe het daarmee ging!
Majo: Hahahaha geniaal Majo!
Fiffill schreef:Wat werkt nou echt goed tegen een vettige huid? Ik heb geen puistjes of mee-eters, maar mijn huid is af en toe wel wat vettig. Ik was het nu altijd gewoon met water, maar ik vroeg me af of er misschien een goed middeltje tegen is.
Focussed schreef:Fiffill schreef:Wat werkt nou echt goed tegen een vettige huid? Ik heb geen puistjes of mee-eters, maar mijn huid is af en toe wel wat vettig. Ik was het nu altijd gewoon met water, maar ik vroeg me af of er misschien een goed middeltje tegen is.
Je hebt trouwens van die doekjes die je over je gezicht kan halen daar waar het vet is!
*zoekt linkje
Marijee schreef:TBS schijnt ze ook te hebben.
Oh ik herinner me net iets, dat nog veel goedkoper is als die doekjes, maar ook evengoed werkt!
even zoeken hoor
Majo schreef:Zal ik jullie eens goed nieuws vertellen? Hoelang ben ik nu bezig met de Lush? Weekje of 2? Ik ben helemaal puistvrij! Natuurlijk wel nog wat rode vlekjes, maar ook daarvan heb ik het idee dat ze wat vervaagd zijn.
Nu weet ik dat ik dit in het begin met de Clinique ook had, dus ik ga nog geen gat in de lucht springen, maar op dit moment gaat het supergoed!!
Majo schreef:Ik zal het vast al al 100x gevraagd hebben, maar hoelang gebruik jij Clinique nu? En je was toch ook naar dokter geweest? Of was dat iemand anders?
Marijee schreef:ik ga morgen de dokter bellen en een afspraak maken.