Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kytha schreef:ik wil steeds beginnen, en ben al enorm geschrokken van m'n gewicht
maar ik krijg die knop maar niet om
![]()
terwijl ik me echt niet fijn voel met die kilo's extra. Maar dan heb ik weer een etentje, en dan weer stadten + lunchen.. en dan denk ik.. 'nouja, daarna begin ik echt' maar ik begin nooit![]()
Bunkeren is echt een gewoonte, en zoveel makkelijker als je stress hebt of als je je rot voelt, dan om je hardloopschoenen aan te trekken en een rondje te gaan rennen...
Kan iemand me ff een enorme schop onder m'n kont gevenwant dit gaat echt niet goed, en ik wordt alleen maar zwaarder
(en ongelukkiger..)
Duke schreef:O: Brinta Wake Up met halfvolle melk en een koffie
T: koffie en een appel en banaan
L: ? (maar gezonde broodjes uit de kantine, denk ik, met een beker optimel of vifit)
T: opkikker
D: aardappelen met rode bietjes en een ei
T: -
Duke schreef:@Kytha: wat bij mij werkt (dus is persoonlijk, maar misschien heb je er wat aan), is om ook echt te gaan sporten erbij. Alleen lijnen werkt gewoon niet. Je wordt er slapper en hongeriger van. En je denkt al snel: ach, wat maakt die snickers nu meer of minder uit... voel me k*t en ik heb het verdient omdat ik zielig ben (zo dacht ik). Troosteten dus...
Maar als ik ga sporten, ga ik me fitter voelen, zelfverzekerder, voel me beter en trotser en ik vind het dan zo'n zonde om een half uur flink sporten voor niets te hebben gedaan als ik die snickers eet. En vind ik het dus makkelijker om snacks te laten staan, want anders ben je voor niets bezig met sporten.
Duke schreef:@Kytha: wat bij mij werkt (dus is persoonlijk, maar misschien heb je er wat aan), is om ook echt te gaan sporten erbij. Alleen lijnen werkt gewoon niet. Je wordt er slapper en hongeriger van. En je denkt al snel: ach, wat maakt die snickers nu meer of minder uit... voel me k*t en ik heb het verdient omdat ik zielig ben (zo dacht ik). Troosteten dus...
Maar als ik ga sporten, ga ik me fitter voelen, zelfverzekerder, voel me beter en trotser en ik vind het dan zo'n zonde om een half uur flink sporten voor niets te hebben gedaan als ik die snickers eet. En vind ik het dus makkelijker om snacks te laten staan, want anders ben je voor niets bezig met sporten.
NiNa_14 schreef:ik vertoon me hier denk maar even niet meer...
heb afgelopen dagen aan een stuk door gezondigt..
weet ook niet wat ik allemaal ben aangekomen want de weegschaal doet het niet
tot maandag ofzo
Kiki123 schreef:NiNa_14 schreef:ik vertoon me hier denk maar even niet meer...
heb afgelopen dagen aan een stuk door gezondigt..
weet ook niet wat ik allemaal ben aangekomen want de weegschaal doet het niet
tot maandag ofzo
haha ik kan met je meepraten.. ik heb deze week ook echt vaak gezondigd (vooral vorige week donderdag, maar verder dit weekend ook chinees gegeten en deze week steeds paaseitjes oei oei .. morgenochtend moet ik weer op de weegschaal van mezelf dus dat word wat ..
Hoe weet je nou dat je bent aangekomen als je weegschaal het niet doet.. heb je verder wel gesport? (dat compenseert het eten weer een beetje)