Vit C, D, A (a+d= levertraan), Rhodiola, ADHS, magnesiu en multivit. Maar misschien moet je niet zelf dokteren, ik heb ze wel op advies van de mesologe.
multi vit met hoge B gehaltes trouwens. Ohja en ook nog een shake van weipoeder....heel vies
koi
Geplaatst: 18-01-10 21:39
Hier gaat het even niet zo, wat last van spanningen. Voel weer vanalles waar ik me op ga focussen en daardoor komt de spanning. Ben weer bang dat ik iets mankeer en wil dan eigenlijk ermee naar de dokter maar probeer mezelf niet te gek te maken. Vandaag die training gehad, was best spannend (zit tussen allemaal monteurs :s ) en kreeg een aantal keer hartkloppingen. Afgelopen nacht slecht geslapen, val wel in slaap maar slaap weer niet door. Misschien vanavond maar iets innemen maar dat zijn alleen inslapers.
Ga later deze dagen nog wel even op jullie reageren, nu even geen puf voor. Knuffel voor jullie
Pollewoppy
Geplaatst: 18-01-10 21:53
Bedankt Jantine en Flugeltje voor jullie lieve opbeurende berichtjes. Ik heb onder het eten nog even met mijn vriend gesproken over hoe dingen voor mij voelde eigenlijk al vanaf het moment van het ongeluk. Dat het meer impact had dan ik zelf dacht maar hem daar niet mee wilde lastig vallen. Ik wilde niet zeuren of aanstellen. Hij had dus niet door dat ik daar meer last van had, dan hoe het voor hem overkwam.
Toen hij vrijdagavond weer een discussie begon voelde ik me heel erg aangevallen en onbegrepen. Hij had totaal geen idee hoeveel de nasleep van het ongeluk me kostte. Ik had er twee nachten niet van geslapen en toen hij op vrijdag avond over een serieus gesprek tussen hij en zijn vader wilde vertelde, was ik er niet helemaal meer bij. Ik was op, mijn hoofd zat vol en ik was wat afwezig. Het was 's avonds half 11 en ik wilde naar bed. Toch geprobeert te luisteren, maar het was niet goed genoeg volgens hem. Daar kregen we ruzie over. Het maakte mij boos omdat ik me niet begrepen voelde. Ik vond dat hij geen begrip had voor de impact die het ongeluk op mij had en misschien heb ik dit ook wel te weinig uitgesproken.
De manier waarop die ruzie ging was niet fijn. Het ging er heel heftig aan toe. En eigenlijk komt het erop neer dat ik ook weer heel erg met mijn eigen gedrag geconfronteert word. Dit maakt me vanaf vrijdagavond erg somber en neerslachtig. De rest van het weekend is het me niet gelukt om dit los te laten. Ik blijf depressief en zie het even niet meer zitten. Denk soms dat ik er toch misschien beter niet meer kan zijn, dat zou mijn vriend ook een hoop ellende besparen..
Het interesseert me allemaal niet meer, ik ben niet goed genoeg, wat ik doe doe ik toch fout, het zal wel nooit veranderen. De moed is behoorlijk gezakt kan ik wel zeggen. Ik zie het even helemaal niet meer zitten en in bepaalde opzichten van mijn gedrag zit gewoon vanaf het begin nog maar zo weinig verandering in, dat ik me af begin te vragen of dat nog goed komt.
Voor mij worden het twee stevige doorslapers CIV. Ik denk dat ik anders weer de hele nacht wakker lig.
koi
Geplaatst: 18-01-10 22:03
PW stevige knuffel voor jou niet zo neerslachtig meid. Het is normaal dat zo'n ongeluk heel wat impact op je heeft, zou iedereen hebben. Dat je vriend dit niet begrijpt is lastig voor jou maar ergens is dat zijn probleem. Jij moet het de tijd geven die het nodig heeft en denk hierbij even alleen aan jezelf. Het komt weer goed, het zijn diepe dalen maar ook hoge bergen, probeer dat gevoel, toen je op die berg stond weer terug te halen. Er waren momenten (nog niet zolang geleden) dat je je een stuk beter voelde, die tijd komt weer. Hier leer je weer veel van, al is het geen leuke les. Je hebt goed gehandeld, straf jezelf niet teveel/wees niet te streng voor jezelf want je kunt hier niets aandoen. Je bent het waard om hier te zijn, die man zal je wel eeuwig dankbaar zijn en wij hier zijn ook trots op je!
Pollewoppy
Geplaatst: 18-01-10 22:11
Ik ga mijn bedje in. Slaappilletjes werken dus dat wordt hopelijk een fijne nacht.
Morgen eerst de ochtendgroep en om 16.00 uur een gesprek bij mijn behandelaar. Ben benieuwd of ik in de ochtendgroep nog commentaar krijg dat ik het evaluatiegesprek heb afgezegd. Het gesprek daarna bij mijn behandelaar is wel even nodig want zo hou ik het echt niet vol
Onder het eten hebben mijn vriend en ik heel duidelijk gesproken over wat we morgen willen bespreken. We bleken hier erg over op 1 lijn te zitten. Dat was fijn
koi
Geplaatst: 18-01-10 22:14
Slaap lekker, hoop dat dat een beetje wil lukken. Wat rust in je lijf zal je goed doen. Doe rustig aan en laat je niet gek maken, je bent een toppertje
koi
Geplaatst: 18-01-10 22:52
Ga toch nog maar even reageren, even mn gedachtes wat proberen te verzetten.
Jantine, net nog even je punten doorgelezen Hoelang blijf je nog bij je vriendje? Zelf moet ik ook erg op mn grenzen letten, merk het nu ook weer dat het wat teveel is gewees terwijl ik eigenlijk niet heel druk ben geweest maar wel energievreters.
Pilipa, heb je je psych of hapto nog aan de tel gekregen? Hoe was je dag met je nieuwe collega? Viel het mee of tegen? Goed dat je je ding kan doen bij de paarden zonder dat ze je druk opleggen! Hoe maakt de kat het?
Flugeltje, wat fijn dat je paard je zo'n fijn en vertrouwd gevoel geeft. Vandaag nog er naartoe geweest? Hoe was je dag verder?
Angela, hoe was jou dag? Gelukt met de paarden?
Hier nogsteeds spanningen, hoop dat het zo op bed minder zal zijn. Komt natuurlijk door gisteren, door het slechte slapen, training, functioneringsgesprek en dan komt er bij dat er vrijdag weer een training gepland staat en ik misschien terug zal moeten komen. Daar gaat mn planning, niet dat ik iets gepland had maar ik keek uit naar mn lange weekend. Hoop dat het niet nodig zal zijn, morgen even met de manager overleggen, die was vandaag vrij. Al met al is het me even te druk, moet mn rust nemen/pakken en mezelf niet te gek maken, is wel lastig als je weer vanalles voelt. Geloof dat je er altijd wel last van zal blijven houden, helaas :s
CIV Ik ben gisteren niet naar stal geweest, zondag heb ik de zolder opgeruimd en naar stal geweest, ik heb me gisteren dus weer mak gehouden en op de bank gelegen, alleen even boodschappen gedaan. Vandaag komt mijn zus wat schoonmaken en misschien dat we vanmiddag nog effe wat leuks gaan doen, naar stal oid, maar ik heb 's morgens 2 uur nodig om op gang te komen. Morgen heb ik ook de therapie en donderdag werken, dus probeer me even mak te houden verder
Flugeltje: Goed te horen dat het wel lukt zo Is altijd lastig weer terug te vallen (of heb je het nog niet zo erg gehad?)
CIV Goed van je dat je het zo door hebt waar de spanningen vandaan komen. Ik denk ook dat je het altijd bij je zal dragen, maar dat het wel makkelijker word met de tijd.
PW Sterkte meis! Ik vind het echt heel naar voor je. Wouw dat ik iets voor je kan doen..Hopelijk kan je vriend je wel steunen zoveel als in zijn macht ligt. Je bent echt geen zeikerd en verdient alle steun die je nodig hebt. Het is moeilijk leven als je deze gevoelens hebt. Maar je kan het, denk aan je kracht!
Hier gaat het wel lekker. Ben vandaag wat meer uitgerust en vriendlief is heerlijk! Eens kijken hoe vandaag de dag zal verlopen...
Viootjuh
Geplaatst: 19-01-10 14:05
Hey, ik zou me hier ook graag willen melden:
Ik ben 24 jaar oud en sinds december 2008 gaat het niet zo goed met mij. Ik ben toen op een treinstation op weg naar een tentamen onwel en heel misselijk geworden. Die misselijkheid is niet meer weg gegaan. Ik was dagelijks misselijk en kon mijn bed niet meer uit zonder over te geven. Na heel veel onderzoeken bij de huisarts, internist en maag-,darm- en leverarts zijn er gelukkig geen afwijkingen naar voren gekomen. Ik heb vanaf december 2008 tot en met januari 2009 thuisgezeten. Daarna ben ik zelf weer gaan opbouwen wat betreft werk, sociale contacten enz. enz. Dit is zo'n 4 maanden goed gegaan. In mei 2009 ben ik opnieuw onwel geworden en weer verdween de misselijkheid niet. Hierna kwam ik weer thuis te zitten, gelukkig had ik een mogelijkheid om vanuit huis te werken. Wel werd ik heel onzeker want als er niets lichamelijks was wat was het dan wel? Dit resulteerde in een hoop gepieker en veel jankbuien. Ik ben toen een paar keer met een psycholoog gaan praten, heb een dieet gevolgd (darmsparend en lactosevrij) en heb een ademhalingscursus bij reventacare gevolgd dit alles zonder resultaat. In de tussentijd werd ik eigenlijk een beetje wanhopig. Ik was bang dat het niet meer over zou gaan. In december 2009 ben ik een soort van "ingestort". Ik kon mezelf er niet meer toe zetten om te werken, om schoon te maken, om naar mijn paard te gaan en om sociale contacten te onderhouden. De huisarts stelde burn-out verschijnselen vast en stuurde me door naar een psycholoog. Die vertelde mij dat ik veel te veel van mezelf moet en ik veel te perfectionistisch ben en dat vanaf nu af aan alleen ademen, slapen, eten en drinken moeten en dat de rest wenselijk is.Tevens ben ik begonnen met acupuntuurbehandelingen die overigens ook een opbouw van stress als oorzaak van mijn klachten vaststelde. Inmiddels heb ik 2 gesprekken met een psycholoog en 11 acupunctuurbehandelingen gehad. Het gaat gelukkig weer een stuk beter en omdat ik gek werd van het thuiszitten ben ik weer begonnen met werken (2 halve dagen in de week). Ik merk wel dat ik, als ik een halve dag heb gewerkt erg moe ben. Hadden jullie dat ook toen jullie begonnen met opbouwen? Vanavond heb ik een shiatsubehandeling, dit schijnt stressverlagend te werken. Heeft een van jullie hier ervaringen mee?
flugeltje
Geplaatst: 19-01-10 15:59
Jantine Wat bedoel je met terugvallen ?? Mijn burn out is pas vorige maand geconstateerd, dus ik zit nog in de begin fase
Viootjuh Welkom hier... Kun je wat meer vertellen over de acupunctuur ?? Ik zit ook nog in het begin stadium en heb hele heftige spanning, werkt de acupunctuur daar tegen ??
CIV en PW, wat balen dat jullie je zo rot voelen, wou dat ik jullie op kon beuren, maar weet niet hoe..
Ik kan jullie alleen een dikke knuffel geven
Viootjuh
Geplaatst: 19-01-10 16:41
Flugeltje: Ik weet natuurlijk niet hoe dat precies op je inwerkt maar als je burned out/overspannen/gestresst bent, vreet dit veel energie en raak je tevens uit balans. Acupuntuur zorgt dat je lijf weer in balans raakt en dat je weer energie (de qui in Chines thermen) opbouwt en je lijf die energie voor goede dingen gebruikt. Acupunctuur gaat uit van het zelfgenezende vermogen van je lijf en door het prikken in drukpunten word je lichaam als het ware aan het werk gezet.
Mijn misselijkheid was bijvoorbeeld volgens hun ontstaan door een opbouw van stress waardoor mijn energie (qui) van mijn maag in plaats van naar beneden naar boven stroomde tevens hadden mijn milt en lever strijd en werkten niet meer samen. Dit vond ik eerst allemaal een beetje wazig maar ik merk toch echt verschil (pas na een stuk of 7 behandelingen). Ik ben bijna niet meer misselijk en voel me ook een stuk rustiger.
flugeltje
Geplaatst: 20-01-10 11:42
Viootjuh Ik heb even research gedaan en zou idd iets voor mij zijn, alleen ga ik ook al naar hypnotherapie en dat valt ook onder alternatieve geneeswijze en mag daar 300 euro per jaar aan uitgeven. Dus dan wordt het een duur grapje. Ik wacht eerst even vanmiddag mijn 1e hypnotherapie af en kijk ik later naar meer mogelijkheden.
Verder is het erg stil hier en mijn gevoel zegt dat dat niet zo'n goed teken is...
viooltjuh: Jeetje wat naar he! Heb je ook last van angst? Ik kan alleen maar uit eigen ervaring vertellen. Ik heb ook vaak last van misselijkheid, met name als ik niet op tijd eet. Maar het gaat wel altijd weer over. Ik heb pas ook 2 behandelingen van shiatsu gehad. Vond het wel lekker, maar niet perse dat het meer deed dan een gewone massage. Voor de rest welkom:)
Flugeltje: Ik wist niet zo goed of je al herstellende was van BO of dat je nu pas voor het eerst hebt. Maarja het maakt niet uit, tis beide niet leuk Hoe is het nu met je?
Hier is het leuk, maar heel vermoeiend. Vanmiddag ga ik terug naar huis. Met de trein...BRRR Treinen blijven me angst aanjagen. We zijn gister uit eten gegaan. daarna zouden we naar de film gaan, maar dat hebben we niet meer gedaan. Ik was al weer te moe...Van te moe zijn word ik soms zo moe van...Ik wil weer leuke dingen doen zonder elke keer te moeten oppassen...Dus gister avond was niet zo'n pretje. Nu zit die angst weer op mijn schouder mee te koekeloeren. Altijd zo lastig om daar weer over heen te komen. Bah stom!
Flugeltje: ja het is inderdaad zeer prijzig. Vorig jaar had ik enkel een basisverzekering en heb toen dus ook alles zelf moeten betalen, ik denk dat ik voor de ademhalingstraining, de dietiste en de acupunctuurbehandelingen zeker wel E 1.500,00 heb betaald, eigenlijk te gek voor woorden! Maarja aan de andere kant gaat het wel om je eigen gezondheid en dat is natuurlijk wel erg belangrijk.
JantineS: Ik ben alleen heel erg bang dat ik ergens misselijk wordt dus vandaar heb ik op dit moment ook angst voor treinen, bussen, restaurants, mijn werk en drukke plekken zoals de stad. Dit wordt echter wel een stuk minder omdat mijn misselijkheid is afgenomen. Ik snap trouwens dat je baalde van gisteravond, ik vind het ook heel vervelend dat ik niet alles meer kan wat ik deed maar aan de andere kant: je bent wel uit eten geweest! Daar kan je weer trots op zijn toch?
Ik heb vandaag weer een halve dag gewerkt, dit ging tot een uur of half 11 prima maar toen kreeg ik weer van de een op het andere moment het idee dat ik over moest geven. Als ik dat heb zit mijn hartslag ook in mijn keel en heb ik het afwisselend bloedheet en ijskoud. Ik heb toen even een heel fijn gesprek gehad met mijn manager, hij zei dat hij niets van mij eiste: hij vind het al prima als ik er ben om gewoon wat te kletsen met collega's. Tevens hebben we afgesproken dat ik volgende week ook nog twee halve dagen werk ipv 3 halve dagen. Ik vind het zo'n rotgevoel dat het me nog geen eens lukt om 3 halve dagen te werken, ik herken mezelf daar niet in!
Pollewoppy
Geplaatst: 20-01-10 17:10
flugeltje schreef:
Verder is het erg stil hier en mijn gevoel zegt dat dat niet zo'n goed teken is... Meiden hoe ist met jullie ??
Wat mij betreft klopt je gevoel... Het gaat hier niet goed
Flugeltje hoe was je therapie? Ben wel heel benieuwd!
flugeltje
Geplaatst: 20-01-10 20:07
PW... daar was ik al bang voor
Mijn therapie :
Ik ben nog niet onder hypnose gebracht, maar ben vandaag getest (zo noemen ze dat) op de punten waarvoor ik behandeld ga worden en dat is heel apart. Ze stellen vragen, houden je hand vast en bij gevoelige dingen reageer je op een bepaalde manier, waraan hun het herkennen zeg maar. Vandaag behandelde ze een aantal problemen : Boos, gekwetstheid en psychische instabiliteit en ze kon ook aantonen wanneer er waar het vandaan kwam (is een beetje moeilijk uit te leggen). Je moet daarvoor oefeningen uitvoeren, door bepaalde kloppingen op verschillende delen van je lichaam te geven en in een bepaalde volgorde ( voor de boos en gewetstheid) denkend aan die gebeurtenis. Klinkt vast erg vaag hihi, maar het is niet zo makkelijk te omschrijven.
Op dat moment merkte ik niks, maar ze vertelde dat dat vaak later komt, door een bepaal gevoel te krijgen of te dromen oid. Nu ik thuis ben merkte mijn vriend op dat ik wel vrolijk ben en zelfs een beetje melig hihih.
Alleen jammer de volgende behandeling is over 2 weken pas. En ze heeft ook een homeopathische test gedaan om een vervanger te vinden voor de oxazepam, daar wil ik graag vanaf, dus dat kan ik nu gaan halen. Maandag heb ik de intake bij het Riagg, dus het balletje is nu aardig gaan rollen.
jantineS
Geplaatst: 20-01-10 20:26
PW
Viooltjuh : Balen dat je daar nu angst voor hebt.. Dat heb ik gelukkig niet, neem gewoon overal een zakje/bakje, weet ik veel, mee naar toe. Als ik dan moet kotsen dan scheelt het opruimen Moet nooit overgeven trouwens, alleen het gevoel. Jij wel begreep ik?! Fijn dat je baas zo mee werkt, wat top! Ik ken het wel, door BO ben je gewoon heel snel super moe.
Flugeltje: Jeetje dat klinkt wel heel gaaf zeg. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat werken dat hapno. Ben blij dat het balletje is gaan rollen! Wat voor vervanging heb je gekregen voor oxa?
CIV, Angele, pilipa hoe is het met jullie???
Ik ben weer lekker thuis. Top dagen gehad, wel kapot. Paar dagen bij komen, na genieten en trots op mezelf zijn dat ik ondanks een paar rot momenten vooral veel plezier heb gehad:D
flugeltje
Geplaatst: 20-01-10 20:50
Van de Bach remedie :
Aspen (esp): ◦vage angsten, ongerustheid, angstige voorgevoelens, enge dromen, bang voor geesten / spoken, sfeergevoelig, kinderen willen s'nachts een lampje aan, bij hooggevoeligheid, paniekaanvallen, angst voor de angst (bijv. paniekaanval gehad en nu heel erg bang voor een nieuwe aanval)
◦niet meer bang, innerlijk gevoel van vertrouwen, voelt zich veilig
Olive (olijf): ◦totaal uitgeput, innerlijke leegte, geestelijke en lichamelijke vermoeidheid, voor herstel na bevalling of ziekte
◦lichaam herstelt na langdurige ziekte, herwonnen kracht, vitaliteit
Walnut (walnoot): ◦overgevoeligheid, beïnvloedbaar, verbreken van oude banden, overgangsfasen zoals de Overgang bij vrouwen / zwangerschap / verhuizing, bij last van weersinvloeden (bijv. overgang van de zomer naar de herfst)
◦laat zich niet meer zo beïnvloeden door anderen, verleden loslaten, energetische bescherming voor invloeden van buitenaf
koi
Geplaatst: 20-01-10 22:05
PW, slaap je alweer ietsje beter? Hoopte te lezen dat je je al iets beter zou voelen maar helaas, je weet met te vinden ey meid
Flugeltje, nog iets leuks gedaan met je zus? Klinkt interresant, ben benieuwd hoe het zal lopen. Nog iets gevoelt? Jammer dat je over 2 weken pas weer mag, heb je nog tips of iets meegekregen? Is het altijd om de 2 weken? Wanneer begin je met deze vervangers? Wil je laten weten of het werkt, heb zelf ook een variant van de oxazepam maar dit lijkt me toch gezonder, mocht ik het nog eens nodig hebben.
Jantine, wat fijn dat je de rust bij je vriend hebt kunnen vinden. Hoe is het treinen vandaag gegaan?
Welkom Viootjuh, herken veel in je verhaal. Ook ik ben erg gefocust op mn lichaam, perfectionist, last van angsten en heb stress waardoor ik lichamelijke klachten krijg. Denk dat je de eerste keer wat te kort de tijd hebt genomen om te herstellen en daardoor eind 2009 ingestort bent. Goed om te lezen dat je weer wel op de goede weg bent en weer wat kunt werken. Kan niet zeggen hoe ik het opbouwen van mn werk ervaarde, pakte het wat verkeerd aan Ben eigenlijk na 6 maanden thuis 40 uur gaan werken (terwijl mn contract maar 20 uur is) en mn vriend was net weg voor een halfjaar uitzending dus bij liep het iets anders dan bij jou. Als je merkt dat het je toch teveel wordt dan zou ik een stapje terug doen. Zit je nu bijdezelfde werkgever terug? Hoe was de shiatsubehandeling? Wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur behandelingen. Lees dat je al een dag minder gaat werken, goed dat je manager je hier zo in steunt en voor jou, luister naar je lichaam en naar de signalen ervan!
Angela en Pilipa hoe is het met jullie?
Hier gaat het ook even niet zo, wil er verder niet teveel op ingaan ivm meelezers. Heb nu gelukkig lang weekend (tot dinsdag) dus alle tijd om even bij te tanken, hoop ook dat dit zal gaan werken. Kreeg vandaag nog wel wat leuke complimenten van collega's en mn gesprek was ook goed, sommige punten zelfs uitmuntend! Had weer een reactie van degene die mn paard wilde rijden, ze had het druk gehad ivm de feestdagen? Bij ons zijn die toch al even voorbij Denk niet dat als je zo'n instelling hebt, het iets zal worden, helaas.
flugeltje
Geplaatst: 21-01-10 10:32
Nou... dit is heel bijzonder, maar ben gisteren zo in slaap gevallen, totaal geen spanning op mijn kaken . Heb niet gedroomt ofzo, dus die ontspanning zou de reactie van de therapie wel geweest zijn. Ik vind dit heel vaag... maar mijn grootste last is die spanning, als dat echt zoooo goed werkt met die therapie ben ik helemaal blij. Ik ga vandaag gelijk proberen om maar 1 oxazepam te slikken ipv 2 of 3, ik heb de homeophatische druppels besteld en krijg ik morgen binnen denk en ga daar gelijk mee beginnen. Heb net mijn klop oefeningen weer gedaan (moet 2x per dag), vind het een beetje idiote (sorry) oefeningen, maar als het werkt...SUPER...
Gisteren vergat ik het bellangrijkste te vertellen, Ik ben heel slecht geaard momenteel 40% en normaal 95% en ik moet dus meer naar buiten, wandelen ed. en het belangrijkste...ik moet weer gaan paardrijden, schijnt heel belangrijk te zijn voor mijn aarding.... JIPPIE
Pw ik maak me een beetje zorgen om je! Hoop dat je een beetje weer in het positieve komt. En als je me wil pb doen!!!!!!
Civ, wat goed zeg”uitmuntend “ toe maar mevrouw, dus ze zijn tevreden met je? Hebben ze al wat kunne zeggen over je contract? Nou is indd beetje raar dat diegene pas zo laat reageerd.. maar je weet nooit waarom iemand wat uitsteld .. hoor even aan en kijk wat ze te zeggen heeft.
Flugel,.klinkt allemaal erg interresant je behnadelingen, mooi om te lezen dat er zulke behandelingen zijn, is niet het typische dat we vaak voorbij zien komen. Ben benieuwd hoe de druppels voor je werken laat indd even weten aub. Als de oefeningen helpen is het goed toch? Niks is stom wat je helpt
Jantine je klinkt goed, das mooi!
Viooltjuh welkom hier… vind even weer moeilijk om de beginners verhalen te lezen,.. niet rot bedoeld maar dat herinnerd me aan mijn eigen eerste weken van “toen”
Hier naja wat zal ik ervan zeggen ik ben weer even een paar stappen terug, kan even weinig met de buitenwereld. /heb gisteren een lichte paniekaanval gehad, maar dan niet van buiten en lichamelijk maar alleen vanbinnen , gevoels matig dus. Ik zat in de auto en het gevoel werd me te veel, ik ben gelijk mijn paarden wezen opstrooien en door naar huis, normaal ga ik eerst eten en dan op het gemak weer terug naar de paarden, maar ik kon het niet het idee om na het eten naar stal te moeten , kon het niet, zo stom maar ik denk dat ik gewoon alles wou ontwijken, heb alles ook snel snel gedaan en hoopte dat niemand er was. Vannacht slecht geslapen en ben wakker geworden met veel woede en ben het nog niet kwijt.
Heb een soort verloren gevoel en eigenlijk als ik eens goed om me heen kijk zie ik niet veel !!!! Heb de laatste tijd gewoon veel aan mijn hoofd maar is nu gewoon even tijd voor mezelf! Ben iets teveel bezig geweest met andere dingen , en dat moet soms ook kunnen , alleen is het nu even op! En dat moet ik dan gewoon in de gaten houden. Vanavond maar weer rustig aan doen.
koi
Geplaatst: 21-01-10 12:08
Pilipa, wat vervelend dat je je zo voelt weet je waar het vandaan komt? Misschien weer wat te druk op je werk? Leg jezelf niet teveel druk op, doe wat je kan doen en klaar, morgen weer een dag. Geeft niks dat je even snel bij de paarden bent geweest, nu had je dan toch de avond voor jezelf. Dat "niks" zien heb ik ook meestal als het teveel is, dat is een van de eerste signalen en dat merk ik dan meestal goed in de auto. Rij in een tunnel en verder zie ik niks. Voor mij is dat een teken dat ik op moet letten en gelukkig ga jij dit nu ook doen. Even een stapje terug maar dat geeft niet.
Flugeltje, wat apart dat je daarna zo ontspannen was! Red je het een beetje op 1 oxazepam? Zou fijn zijn maar als het niet gaat dan is er morgen weer een dag, je schiet er niks mee op om jezelf nog slechter te gaan voelen als je dat kunt voorkomen.
Hier gaat het wel, ben nu lekker thuis en daar geeft mn lichaam geloof ik aantoe. Zou het liefste een hele dag op bed blijven, niet gedaan maar misschien dat ik straks nog even een paar uurtjes ga. Wil toch ook wel iets in en om het huis doen, voel me anders schuldig tegenover vriendlief. Niet veel, zomaar een uurtje of 2, is ook wel goed even mn gedachtes wat verzetten. Heb wel het idee dat ik ieder moment kan gaan huilen, voel mn traantjes branden maar ze komen nog niet door.