Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet zo neerslachtig meid. Het is normaal dat zo'n ongeluk heel wat impact op je heeft, zou iedereen hebben. Dat je vriend dit niet begrijpt is lastig voor jou maar ergens is dat zijn probleem. Jij moet het de tijd geven die het nodig heeft en denk hierbij even alleen aan jezelf. Het komt weer goed, het zijn diepe dalen maar ook hoge bergen, probeer dat gevoel, toen je op die berg stond weer terug te halen. Er waren momenten (nog niet zolang geleden) dat je je een stuk beter voelde, die tijd komt weer. Hier leer je weer veel van, al is het geen leuke les. Je hebt goed gehandeld, straf jezelf niet teveel/wees niet te streng voor jezelf want je kunt hier niets aandoen. Je bent het waard om hier te zijn, die man zal je wel eeuwig dankbaar zijn en wij hier zijn ook trots op je!
 niet zo neerslachtig meid. Het is normaal dat zo'n ongeluk heel wat impact op je heeft, zou iedereen hebben. Dat je vriend dit niet begrijpt is lastig voor jou maar ergens is dat zijn probleem. Jij moet het de tijd geven die het nodig heeft en denk hierbij even alleen aan jezelf. Het komt weer goed, het zijn diepe dalen maar ook hoge bergen, probeer dat gevoel, toen je op die berg stond weer terug te halen. Er waren momenten (nog niet zolang geleden) dat je je een stuk beter voelde, die tijd komt weer. Hier leer je weer veel van, al is het geen leuke les. Je hebt goed gehandeld, straf jezelf niet teveel/wees niet te streng voor jezelf want je kunt hier niets aandoen. Je bent het waard om hier te zijn, die man zal je wel eeuwig dankbaar zijn en wij hier zijn ook trots op je!                                                         

Hoelang blijf je nog bij je vriendje? Zelf moet ik ook erg op mn grenzen letten, merk het nu ook weer dat het wat teveel is gewees terwijl ik eigenlijk niet heel druk ben geweest maar wel energievreters.
 Hoelang blijf je nog bij je vriendje? Zelf moet ik ook erg op mn grenzen letten, merk het nu ook weer dat het wat teveel is gewees terwijl ik eigenlijk niet heel druk ben geweest maar wel energievreters.
 Is altijd lastig weer terug te vallen (of heb je het nog niet zo erg gehad?)
 Is altijd lastig weer terug te vallen (of heb je het nog niet zo erg gehad?) Eens kijken hoe vandaag de dag zal verlopen...
 Eens kijken hoe vandaag de dag zal verlopen...                                                          

Hoe is het nu met je?
 Hoe is het nu met je? Bah stom!
 Bah stom!                                                          

Moet nooit overgeven trouwens, alleen het gevoel. Jij wel begreep ik?! Fijn dat je baas zo mee werkt, wat top! Ik ken het wel, door BO ben je gewoon heel snel super moe.
 Moet nooit overgeven trouwens, alleen het gevoel. Jij wel begreep ik?! Fijn dat je baas zo mee werkt, wat top! Ik ken het wel, door BO ben je gewoon heel snel super moe. 

Ben eigenlijk na 6 maanden thuis 40 uur gaan werken (terwijl mn contract maar 20 uur is) en mn vriend was net weg voor een halfjaar uitzending dus bij liep het iets anders dan bij jou. Als je merkt dat het je toch teveel wordt dan zou ik een stapje terug doen. Zit je nu bijdezelfde werkgever terug? Hoe was de shiatsubehandeling? Wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur behandelingen. Lees dat je al een dag minder gaat werken, goed dat je manager je hier zo in steunt en voor jou, luister naar je lichaam en naar de signalen ervan!
 Ben eigenlijk na 6 maanden thuis 40 uur gaan werken (terwijl mn contract maar 20 uur is) en mn vriend was net weg voor een halfjaar uitzending dus bij liep het iets anders dan bij jou. Als je merkt dat het je toch teveel wordt dan zou ik een stapje terug doen. Zit je nu bijdezelfde werkgever terug? Hoe was de shiatsubehandeling? Wat fijn dat je zoveel baat hebt bij de acupunctuur behandelingen. Lees dat je al een dag minder gaat werken, goed dat je manager je hier zo in steunt en voor jou, luister naar je lichaam en naar de signalen ervan! Denk niet dat als je zo'n instelling hebt, het iets zal worden, helaas.
 Denk niet dat als je zo'n instelling hebt, het iets zal worden, helaas.                                                          . Heb niet gedroomt ofzo, dus die ontspanning zou de reactie van de therapie wel geweest zijn. Ik vind dit heel vaag... maar mijn grootste last is die spanning, als dat echt zoooo goed werkt met die therapie ben ik helemaal blij. Ik ga vandaag gelijk proberen om maar 1 oxazepam te slikken ipv 2 of 3, ik heb de homeophatische druppels besteld en krijg ik morgen binnen denk en ga daar gelijk mee beginnen.
 . Heb niet gedroomt ofzo, dus die ontspanning zou de reactie van de therapie wel geweest zijn. Ik vind dit heel vaag... maar mijn grootste last is die spanning, als dat echt zoooo goed werkt met die therapie ben ik helemaal blij. Ik ga vandaag gelijk proberen om maar 1 oxazepam te slikken ipv 2 of 3, ik heb de homeophatische druppels besteld en krijg ik morgen binnen denk en ga daar gelijk mee beginnen.

das mooi!
 das mooi!
 weet je waar het vandaan komt? Misschien weer wat te druk op je werk? Leg jezelf niet teveel druk op, doe wat je kan doen en klaar, morgen weer een dag. Geeft niks dat je even snel bij de paarden bent geweest, nu had je dan toch de avond voor jezelf. Dat "niks" zien heb ik ook meestal als het teveel is, dat is een van de eerste signalen en dat merk ik dan meestal goed in de auto. Rij in een tunnel en verder zie ik niks. Voor mij is dat een teken dat ik op moet letten en gelukkig ga jij dit nu ook doen. Even een stapje terug maar dat geeft niet.
 weet je waar het vandaan komt? Misschien weer wat te druk op je werk? Leg jezelf niet teveel druk op, doe wat je kan doen en klaar, morgen weer een dag. Geeft niks dat je even snel bij de paarden bent geweest, nu had je dan toch de avond voor jezelf. Dat "niks" zien heb ik ook meestal als het teveel is, dat is een van de eerste signalen en dat merk ik dan meestal goed in de auto. Rij in een tunnel en verder zie ik niks. Voor mij is dat een teken dat ik op moet letten en gelukkig ga jij dit nu ook doen. Even een stapje terug maar dat geeft niet.