[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:11

Jammer Theelichtje, dat je niet tevreden bent :( Misschien nog maar eens op zoek naar een hele goede shop anders... bah!

Bij mij vervelde het ook, maar echt in hele sliertjes kon ik het eraf trekken, hele strepen per keer. De "druppels" zijn het langst blijven zitten, waren het meest vervelend ook met zetten en bleven half wel-niet vervellen.. :?
Maar ik zou het zo nog een keer doen :D
Zal eens zien of ik binnenkort een mooie droog foto kan maken zoals hij nu is, bijna een jaar later..

Ik hield overigens absoluut niet van kleuren tattoo's, van die regenboog dingen, maar ik vond dit mooi en subtiel :) Bijpassend bij de tattoo ook.... en ik hou van blauw :9

Paardenmeis1

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:28

Heb je er een foto van?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:40

mo_van_dijk schreef:
Natje, waar lag dat aan dat je hem niet mooi vond in RL? Dan zou ik denken dat de tattooeerder zijn werk niet goed heeft gedaan!

De tattoo was een stuk minder sierlijk, de lijnen waren eigenlijk te dik dus het lag echt aan de tatooeerder. Heel erg jammer voor dat meisje, het was dan ook nog eens een grote tattoo op haar rug. Het was wel de goede kleur paars :)

Joyce, ik vind het een super mooi begin, zou zeker de rest van zijn lichaam ook in tribel maken zoals zijn hoofd en zijn oog inkleuren. Kan hij ook nog iets rechter? (in het steigeren) denk dat dat de tattoo nog een stuk krachtiger zal maken :)

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 06:36

Hier wel last van jeuk maar absoluut niet van vervellen/korstjes. Moest mn tattoo 3 dagen in de huishoudfolie houden en minimaal 3x per dag insmeren met bepanthen. Super spul!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 06:47

Elaine schreef:
Heb je er een foto van?

paar pagina's terug ;)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:27

Wat jammer theelicht dat je hem niet mooi vind geworden. Is altijd naar als je er zo mee moet gaan leuren :(:)

Wat betreft die van mij: ik weet zeker dat dat goed komt, het is een ontzettend goede shop met fijne mensen, dus dat komt helemaal goed!

Pendrag: ik moest het folie er 2 uur omhouden, 1 à 2 keer per dat wassen met unicura of iets dergelijks, en 2 à 3 keer per dag smeren, dat doe ik met uierzalf. Gaat heel goed hoor, ik smeer alleen wat vaker nu omdat dat gewoon prettiger aanvoelt :)

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:15

@Pluttersput: dat was ook het advies bij mn eerste tattoo. Maar deze geneest veel mooier dan mn eerste. Ik blijf de bepanthen er mooi inhouden! En die 3 dagen folie was wel lastig (ik was alleen thuis dus een heel gepruts om in te smeren en in te pakken) maar heeft mn tattoo wel echt lekker vet gehouden. Hier dus helemaal geen velletjes en korstjes.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:25

Korstjes heb ik ook niet :) Het is echt de bovenste laag die er nu af komt zetten zeg maar. Overigens zijn de zwarte plekjes al bijgetrokken :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:22

3 dagen met die folie?? Dat moest ik juist niet doen, na een uur mocht de folie eraf en daarna idd wassen met unicura en smeren. Uiteindelijk moet het toch aan de lucht genezen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:44

Ik moest de folie er de volgende dag afhalen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:45

Ik ook na 1 uur, en daarna wassen en smeren.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:46

Hebben jullie wel es een muggenbult op je tattoo gehad? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:47

Nee. :')

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:48

Jij wel dan :D Lijkt me erg lastig :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:52

Ja, ik wel. :')
En ik kan mij echt niet inhouden me krabben hoor. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:52

Hmm ik heb momenteel 5 van die gigantische dazenbeten, dus ik krab me ook een ongeluk. Gelukkig zitten ze niet op mijn tat. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:53

Heb met stappen altijd wel van die grapjassen die hem er af gaan proberen te halen met een rietje.
"Die is neeep."
Ja. Wie loopt er tegenwoordig nog rond met plaktattoo?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:56

Haha, heel veel mensen hebben deze zomer voor het eerst mijn tattoo op mijn pols echt goed gezien. In maart was het nog te koud voor t-shirts en dergelijk. Dan was het ook zo van: o issie echt? En ik kwam met mijn paardjes thuis met plasticje eroverheen, en mijn oom was er: ooooh, is dat nou henna :+ Even uit moeten leggen dat het dat niet was maar een echte :P

Guernica: toen ik in noorwegen was ben ik door een bijenvolk aangevallen. Ze waren niet zo blij toen mijn oom (imker) en ik per ongelijk hun nest molden omdat ze het nest onder de nestkast hadden gemaakt zonder dat wij het wisten. Mijn benen zaten ónder, en jeuken dat het deed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:57

Gatver. Lijkt me echt dood eng. :=
Wij hebben hier achter bij de paarden een groep dazen van een stuk of 20 bij elkaar, elke keer als je het land in komt vallen ze aan. Echt vreemd. Wist niet eens dat ze in groepen vlogen. :=

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 14:21

Ik ben wel blij met me tat hoor, alleen de lijnen zijn iets te dun vind ik zelf. Ben nu aan het overwegen om of naar de oude shop te gaan, maarja kans dat ie uitschiet zit er weer bij, of naar een ander die ook erg goed aangeschreven staat en weer extra betalen.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:12

@ theelichtje, beter te dun dan te dik :D

Heb je nog vertrouwen in de oude shop? Anders zou ik naar een ander gaan.... Bijbetalen is natuurlijk zonde, maar dat is minder erg dan te ver uitschieten en dat je tat is verpest!

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:15

Nou ik vind me oude een hele goede shop.Me onderste deel van tattoo is super gezet! Maar wel door iemand anders die daar werkte,deze ging naar andere shop.en voor bovenste gedeelte had ik dus iemand anders, die dus wel aantal keren is uitgeschoten.Als je goed kijkt kan je het zien, vlug niet... maar het idee is dr wel....

En van de dikke en dunne lijntjes, onderste tattoo is dikker als bovenste gedeelte, het past nu niet bij elkaar in verhouding... (voelt me een zeikerd)

Folie heb ik meteen verwijdert na thuiskomst, je tattoo moet drogen in de lucht....

Btw, hoelang mochten jullie er niet mee in de zon?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:17

Natje_Spirit schreef:
http://tattoodesignspictures.com/images ... ttoo-1.jpg
Deze heb ik woensdag in het echt gezien maar toen vond ik hem niet zo mooi, op de foto vind ik hem echt prachtig maar in RL was het echt een stuk minder :n .

Ben ook wel benieuwd waarom je hem irl niet mooi vond?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:23

Dat heeft natje al verteld....

@ Theelichtje, kan je niet naar degene die naar de andere shop is gegaan? Ik denk dat ik het sowieso niet goed gevonden had dat halverwege iemand anders verder gaat aan mijn tattoo!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:29

theelicht: ik mag 3 weken niet zonnen, zwemmen en niet in de sauna, en nog wat van die dingen :)