Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb het idee dat hij nu al minder branderig aanvoelt en dat is een stuk prettiger !
Toch denk ik dat ik er misschien wel verstandig aan doe om de volgende keer als ik naar 4mm ga een taper te gebruiken.
Ik laat hem nu een tijdje met rust en probeer het binnekort nog eens wat verder te draaien.
Ik ben veels te bang dat mn oor scheurt of dat ik littekenweefsel krijg.
mijn oor is nog steeds goed
had 3 mm en toen laten dichtgroeien
in hetzelfde oor terug een gaatje gemaakt op dezelfde plaats en terug naar 3 mm gestretched
Dus ik hoef niet heel bang te zijn dat ik te snel ben gegaan ?
aardbeitje_ schreef:Oke.Dus ik hoef niet heel bang te zijn dat ik te snel ben gegaan ?

Heb je misschien nog tips omdat ik dus blijkbaar toch te snel ben gegaan? Ik vind zulke dingen wel belangrijk, het is immers je lichaam.

aardbeitje_ schreef:
Zo eentje heb ik. Bij mij komt hij bovenaan zeg maar op 3mm. Ik heb hem daar dus nog niet in gehad ivm het branderige gevoel.
Ik hoef niet persé iets ronds, ik ben bij de Ursula geweest, hier vertelden ze mij dat een spiraal een goede manier was omdat, deze dus niet overal even dik is en dikker oploopt en dus op je eigen tempo kon stretchen.

.. heeft zo zijn redenen dat ik dat gedaan en ik heb nu 2 weken een labret piercing.. ik heb er 1 in mijn neus gehad maar deze is er uit..