Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
.
Sterkte ermee, en hopelijk heb je er niet al te veel verdriet van. Het lijkt me echt zo moeilijk! Ik kijk naar mezelf, en ik zou het niet kunnen denk ik. Maar soms kom je helaas voor keuzes te staan waar je niet om heen kunt. Sterkte en hopelijk krijgen ze alle 2 een super huisje!
Ik ben erg veel aangekomen de laatste tijd.
Maar echt fijn dat dat iets is waar je van kan genieten!
Is je UWV geregeld? Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog wrange gevoelens hebt tegenover je werk. Dat heb ik ook, maar ik durf ze ook niet echt uit te spreken, wel tegen mijn arboarts, daar niet van. Heb je wel je hart kunnen luchten bij de psych?
Slik jij nog antidepressiva nu je zwanger bent? Gewoon nieuwsgierig eigenlijk..
Wel ontzettend lief dat hij je zomaar komt ophalen. Volgens mij wilt hij je gewoon niks liever dan happy zien. Het lijkt me ook heel moeilijk om je partner zo te zien strijden..
Sterkte voor jou en je vriend. Als we beter zijn, gaan we ze eens goed verwennen en laten zien hoe tof wij eigenlijk wel niet zijn. Dat ze niet voor niks al die tijd bij ons zijn gebleven. Liefde gaat niet altijd over rozen!
Daarna zijn we naar stal gegaan en daar heb ik taart gegeten.
Ik had worteltjes mee en die heb ik aan de paarden gegeven. Ik was erg blij om Garuna weer te zien, wat een heerlijk paard is het toch! Daarna zijn we naar Duisburg gegaan, naar die dierenwinkel. Daar heb ik een tuigje voor de kat gekregen. Van zwart leer met diamantjes! Loekie (mijn rode je weet wel kater) is al buiten geweest ermee. Uzi haat het om dingen om te hebben, dus voor haar heb ik er nog geen gehaald. Ze heeft wel die van Loekie om gehad en dat is al heel wat voor haar! Ben best trots op mijn kleine poesje! Ze is zo bang!
Daarna heb ik een uurtje geslapen en toen zijn we gaan wokken.
komt omdat de kinderen van de buren buiten spelen. Zal mn katten zo weer uit huis verbannen en haar binnen laten maar ze liggen nog zo lekker

Hoe was je dag?
Slaap lekker dames/digi vriendinnen van me en tot morgen xxx 
Edit, psych. van mn vriend zijn werk benaderd voor contact vandaag want ik zie het even niet zitten en bij mijn psych. kan ik de 24ste pas terecht ivm vakantie.