PW, jammer dat je weer even woorden had met je vriend maar van de andere kant denk ik dat het goed is dat het uitgesproken wordt, die van mij kropt het meestal op en dan is het net of er een bom ontploft. Therapie alleen, dat is niet verkeerd.Heb je nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten?
Flappie, over je exwerk; zelf zou ik het (proberen te) laten rusten, die mensen zijn jou energie niet waard en dat boek is dicht, je kunt je beter op andere richten. Jammer dat deze vrienden toch niet zo vriendschappelijk ingesteld waren maar je kunt ze dan maar beter kwijt dan rijk zijn. Wat zei je psych. ervan? Kaartje is vreemd, wie weet komt er nog een belletje over of verwachten ze dat hij belt om ze te bedanken?
Zelf heb ik vanmiddag op bed gelegen maar kon ook toen weer niet slapen. Vanavond even bij pa gaan eten maar ik had moeite met mn bord leeg te krijgen, de helft is dan ook in de prullenbak verdwenen. Voel me nogsteeds niet lekker en mn temp. was nu 38C dus iets verhoging. Twijfel nog of ik morgen zal gaan werken, meld me niet graag ziek en pa vond dat ik moest gaan? Maar als ik niet slaap dan verwacht ik niet dat ik veel goeds uit zal richten op werkniveau.
Ben weer emotioneel, voel me alleen, had net een rare gedachten die ik met jullie zal delen; dacht als ik nou in het ziekenhuis zou liggen dan ben ik niet alleen? Slaat nergens op want daar wil je niet zijn en zijn ze verder ook niet persoonlijk bij je betrokken, ik schrok wel even van mn gedachten
.
Mn vriend belde ook nog, de verbinding was slecht dus we hoorde elkaar maar heel even. Hij heeft het niet meer naar zijn zin en dat is duidelijk te merken. Morgen gaat hij met iemand praten, dat lijkt me wel verstandig.
Laatst bijgewerkt door koi op 03-08-09 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt