Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zweetvos schreef:Nog 1 ding.. ik dacht zelf aan of huisarts of ziekenhuis.
Ging er vanuit dat ik bij t ziekenhuis automatisch naar de gynaecologie zou worden doorgestuurd maar dat schijnt niet zo te zijn?
3e optie is dus rechtstreeks een afspraak bij een gynaecoloog maken. Wie heeft dat gedaan?
zweetvos schreef:Heb vorige week t ziekenhuis gebeld voor t spiraaltje en die zeiden dat k gewoon op de 1e dag van mn ongesteldheid kon bellen voor n afspraak.
Dacht vanmorgen, bel toch even mn huisarts. Of dat nog via hun ofzo moet lopen maar die willen m dus gewoon zelf zetten..
Geloof dat ze t wel regelmatig doen maar t ziekenhuis voelt 'veiliger' alsof t daar makkelijker is omdat ze t vaker doen ofzo..
Wel even langs de HA geweest vanmiddag om erover te praten. Zij denkt dat n koperspiraal voor mij t beste is omdat ik met de pil ook zo'n last van de hormonen had. Niet meer over t ziekenhuis gehad..
Anna-Jelly schreef:Nou heb ik weer! De touwtjes zijn kwijt wat 2 dingen kan betekenen, of hij is er ooit al eens uitgekomen (wat je dus niet hoeft te merken) of de touwtjes zijn naar binnen getrokken.
Volgende week donderdag moet ik naar de gyn voor een echo, de huisarts gaat er vanuit dat hij er al uit is want dat andere is zeldzaam dat het voorkomt.
Begin iig alvast met het slikken van de pil om veilig te zijn, heb de neiging om een test te kopen maar ze zien eht volgende week ok wel op de echo als ik zwanger zou zijn...
Yessy schreef:In het boekje staat het idd wel, maar daar staat dan weer niet dat van te voren moet worden getest op bacterien in de baarmoedermond en m'n gyn schoot m'n huisarts nog net niet af omdat dat nog niet gebeurd was(misschien is ze idd wat vreemd
)