Er wordt de laatste jaren een steeds jongere grens gesteld voor uitstrijkjes omdat steeds jongere meisjes dit krijgen.
Cijfers van onderzoeken van 2005 gaan alleen over vrouwen van boven de 30 jaar omdat op dat moment enkel voor hen uitstrijkjes waren.
Uitstrijkjes bij jongere vrouwen / meisjes waren zeldzaam en enkel gebruikt als er klachten waren. Aangezien baarmoederhalskanker in een eerste stadium weinig tot geen klachten geeft zijn de cijfers zo te verklaren.
Ik wil gerust luisteren naar andere cijfers. Maar cijfers die gestaafd zijn door medische bronnen, niet door een homeopaat die sowieso alles ivm dokters verfoeit.
Ik weet dat het allemaal om geld draait.
In deze huidige maatschappij waar ziekenhuisbacteries als MRSA, MREA en andere schering en inslag zijn, komt er toch geen extra antibiotica op de markt. Waarom ? Omdat de productie veel kost en de exploitatie niets opbrengt.
Ik sta zelf al een paar jaar in de medische industrie dus ik weet dat mindere medicatie naar 3de wereldlanden gaat
Er is geen geld om onze dure producten naar daar te sturen. Waarom niet? Omdat hun regeringen daar gewoon simpelweg niet om geven. Maar wat kunnen wij daar aan doen?