Alleen als ik rechtop sta dan steekt die echt een stuk uit..
En als ik bun en onderste balletje zit tegen 'gat' aan, dan steekt die er aan de bovenkant echt ver uit.
Maar zou het dan pijn moeten doen als die te krap zit?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat idee had ik ook. Nu na 5 weken eet ik al weer een hele tijd normaal
Is gewoon een beetje idee.
Talisa schreef:Ik wil straks ook plastic balletjes denk ik, beter voor je tanden ook he..
Hebben jullie er in het begin ook een paar keer op gebeten met eten? Heb echt het idee dat ik mijn hele etensstijl moet aanpassen ofzo, iets minder met mn tong moet eten
daarom heb ik ook plastic balletjes.
(ja, die was eigenlijk pas voor maart oid gepland, maar Jordy zei dat het geen enkel probleem zou zijn nu...)
Wilde hem sowieso hoor (misschien zelfs al langer dan mijn navelpiercing), dus het is niet zo van "ikke zien ikke wil" gegaan...
Maar het was nog niet nu gepland
dachtg dat mam niet zo snel toestemming ging geven 
heb wel half uurtje moeten wachten terug voor ik aan de beurt was. 

Ooit, wanneer m'n vader 't goed vind xD
...

maar voelde het echt nauwelijks.
echt zo van "ow nu al?"
Flink veel ook

"
hebben over een hoop gepraat op korte tijd eigenlijk
WiskyBokjes schreef:Op de foto lijkt die ook krap
Alleen als ik rechtop sta dan steekt die echt een stuk uit..
En als ik bun en onderste balletje zit tegen 'gat' aan, dan steekt die er aan de bovenkant echt ver uit.
Maar zou het dan pijn moeten doen als die te krap zit?
Je kan er ook een naald in steken
Dat deed ik in mijn jonge onwetende jaren met mijn eerste helix toen daar een bultje achter zat
Verschrikkelijk hoeveel geluk ik daarmee gehad heb... Want ik toen zonder nadenken deed zou ik nu echt niet meer durven
Maar hij kon sowieso niets in kraakbeen houden... Bleef ontsteken... Toen hij het zei drong het ook meteen tot me door dat hij idd overarl piercings heeft behalve in zijn kraakbeen 
met dat lange staafje...