[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:27

Op de foto lijkt die ook krap Ja
Alleen als ik rechtop sta dan steekt die echt een stuk uit..
En als ik bun en onderste balletje zit tegen 'gat' aan, dan steekt die er aan de bovenkant echt ver uit.
Maar zou het dan pijn moeten doen als die te krap zit?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:34

Ik had wel een week een dikke tong, alleen aan het einde wel minder dik dan in het begin. Gewoon eten, heel voorzichtig en rustig aan. Juist blijven bewegen Knipoog

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 11:40

Ik heb gisteren een korter staafje in mijn tong laten zetten Ja
En wauw !! Wat een verschil, gelijk nieuwe balletjes gekocht ( plastic ), 9!! euro... zie ze vaak voor echt VEEL goedkoper op internet staan.

Nu is mijn tong weer ietsje gaan zwellen, lijkt net of dat bovenste balletje half in mijn tong is gaan zitten..
Het is ook een vrij klein balletje.

Enne... ik had ook zeker wel 1 week een dikke tong, gewoon heel goed spoelen en proberen om gewoon te eten.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:39

Ik wil straks ook plastic balletjes denk ik, beter voor je tanden ook he..
Hebben jullie er in het begin ook een paar keer op gebeten met eten? Heb echt het idee dat ik mijn hele etensstijl moet aanpassen ofzo, iets minder met mn tong moet eten Tong uitsteken

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:43

Dat komt wel goed hoor Knipoog Dat idee had ik ook. Nu na 5 weken eet ik al weer een hele tijd normaal Knipoog Is gewoon een beetje idee.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:56

Zelfs na bijna 6 jaar wit het wel eens gebeuren dat ik er tijdens het eten een keer op bijt Huilen van het lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:23

Talisa schreef:
Ik wil straks ook plastic balletjes denk ik, beter voor je tanden ook he..
Hebben jullie er in het begin ook een paar keer op gebeten met eten? Heb echt het idee dat ik mijn hele etensstijl moet aanpassen ofzo, iets minder met mn tong moet eten Tong uitsteken

Ja ze zeggen dat het beter is voor je tanden Ja daarom heb ik ook plastic balletjes.
Wilde sowieso een kleiner balletje aan de onderkant, werd helemaal gek van dat grote ding.
Ik heb er eergister een keer op gebeten, maar nu ik een kleiner staafje heb, gaat het eten ineens ook weer veel gemakkelijker.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:06

Jordy zei dat het kon, en na dat ik mijn schoonzusje die labret had zien nemen (zien zetten) was het heel hard gaan kriebelen en tja...Ik heb er soort van een labret bij Clown (ja, die was eigenlijk pas voor maart oid gepland, maar Jordy zei dat het geen enkel probleem zou zijn nu...) Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:08

@ Phara : heb je maar meteen je labret laten zetten???

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:09

zo iets ja Bloos Wilde hem sowieso hoor (misschien zelfs al langer dan mijn navelpiercing), dus het is niet zo van "ikke zien ikke wil" gegaan... Lachen Maar het was nog niet nu gepland *LOL* dachtg dat mam niet zo snel toestemming ging geven *LOL*

Echt over zitten praten enz, ook over voor en nadelen ivm tandvlees enz, enneh toen zei'k; "nou, dan ga'k telefoontje plegen"...
En tien minuten later stond ik terug binnen Bloos heb wel half uurtje moeten wachten terug voor ik aan de beurt was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:21

Foto? Haha!
Ik wil ook een labret. Lovers
Nouja. Haha! Ooit, wanneer m'n vader 't goed vind xD

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:24

Heeft er hier iemand ervaring met intiempiercings?
Sorry als het al ergens anders in het topic staat, maar vind 53 blz wel heeeeeeeeeeeel veel werk Haha!...

Ik heb zelf overigens een traguspiercing en een tepelpiercing, maar zit nog heeeel erg te twijfelen over een derde... Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:41

Als vriendje wakker is zal ik vragen of hij eentje wil maken, er zit nu wel een heuuul lang staafje in Haha!

Labret valt echt hardstikke goed mee, mijn navelpiercing deed véél meer pijn. Ik voelde het alsnog wel, (tuurlijk voel je het) maar pijn? Nee dat zou ik het niet noemen. Nu had hij op voorhand wel gezegd dat als ik een gevoelige buik had, ik de "ergste pijn" van piercen wel gehad had nu. Tegen mijn schoonzusje zei hij (na het zetten welliswaar) dan weer wel dat lip meer pijn doet dan tong normaal gesproken. Clown maar voelde het echt nauwelijks.

Alleen schrok ik weer toen de naald er doorheen ging Huilen van het lachen echt zo van "ow nu al?" Huilen van het lachen

lisette_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:47

dat ik dit topic nou niet eerder heb ondekt !!! Bloos

Heel erg handig.. Kunnen jullie mij met mijn dillema's helpen?
Ik heb een tragus navel en Dermadinges in mn pols nou die laatste komt heel vaak in een keer etter uit heel raar .. Beetje bloederig enzo Clown

En nou wil ik eigenlijk ook nog een tongpiercing hebben, maar ben bang dit ik er bijvoorbeeld op bijt. Gebeurt dit snel ??

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:15

Heeft iemand hier ervaring met zo'n inner conch piercing? Ik wil het zooo graag, maar ben bang dat het gigantisch pijn doet Clown

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:24

Inner conch is kraakbeen toch? Dat doet pijn :j Flink veel ook :))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:26

Uhu, auw, heel veel auw, zeker qua genezen maar ik wil 'm wel. Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:31

Berdien, vandaag vroeg mijn piercer welke ik eigenlijk nog wilde (ze piercen daar met twee en we hadden het over het feit dat sommige mensen liever Wim hebben dan hem en andersom) en daarvan kwam het welke ik nog wilde, en ik vernoemde de rook waarop hij; "ai, da's een kreng om te genezen Haha!"

En zo gingen we over op het feit dat hij geen kraakbeenpiercings kon hebben dat die niet genazen enz enz *LOL* hebben over een hoop gepraat op korte tijd eigenlijk Huilen van het lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:40

Zegt ze nou :')
Maar bij een vriendinnetje van me is hij van het moment van zetten totdat hij eruit moest ivm operatie ontstoken geweest.

Ik ging die van mij net een zoutbadje geven, doet hij zo *plop* en kwam er echt viezigheid uit! Iiiieeeewwwwllllll. Maar goed, als dat hem dwars heeft gezeten.. bult is bijna niet meer zichtbaar, hij doet geen pijn meer (maar die jeuk! argh!) en hij ziet niet meer rood. We gaan weer goed.

Ben heel benieuwd naar je labret phara!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:29

WiskyBokjes schreef:
Op de foto lijkt die ook krap Ja
Alleen als ik rechtop sta dan steekt die echt een stuk uit..
En als ik bun en onderste balletje zit tegen 'gat' aan, dan steekt die er aan de bovenkant echt ver uit.
Maar zou het dan pijn moeten doen als die te krap zit?

Nee ik heb het namelijk ook gehad dat hij te krap zat, maar daar kwam ik later pas achter, en dan is het al te laat. Het ging wel pijn doen en kreeg last van het vormen van littekenweefsel en dat is niet prettig.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:03

als die bult open "plopt" is het goed Ja Je kan er ook een naald in steken Bloos Dat deed ik in mijn jonge onwetende jaren met mijn eerste helix toen daar een bultje achter zat Bloos Verschrikkelijk hoeveel geluk ik daarmee gehad heb... Want ik toen zonder nadenken deed zou ik nu echt niet meer durven Bloos Maar hij kon sowieso niets in kraakbeen houden... Bleef ontsteken... Toen hij het zei drong het ook meteen tot me door dat hij idd overarl piercings heeft behalve in zijn kraakbeen Clown

Labret doet geen pijn, is alleen beetje moeilijk met eten. Nagelbijten / Gniffelen met dat lange staafje...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 00:13

ik heb boven in mn kraakbeen een normale oorbel, maar nu wil ik mijn tragus staafje erin, ja je snapt het al die is een stuk dikker, ik krijg hem er ook absoluut niet doorheen, krijg ik dit ooit opgerekt? Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 00:23

DQ hoe lang heb je die al? hoe groot is het gaatje nu en hoe dik is de piercing die je er doorheen wil?
Ik heb mijn helix in twee jaar tijd probleemloos van 0.8 naar 1.6 opgerekt, wel met 1.2 als tussenstap die er ruim 9 maanden ingezeten heeft. Van gewone oorbel naar eerste piercing (de 1.2 dus) was echt een bitch... Bij beide... Maar van 1.2 naar 1.6 voelde ik niet eens.

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 00:37

sinds vandaag nieuw: microdermal + stretcher vergroot >16mm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 00:41

Ik vind stretcher zo'n raar woord. Clown
Waar heb je je md laten zetten?