_Miistral_ schreef:hier nog zo een..
ik baal egt, heb 65/70 .. en een C/D dat verschilt egt heel erg bij mij.. ik ben 1.65 en weeg rond de 60 kg (veel te zwaar ook)
dus heb een buik hangen en borsten.. bikini's is niet aan te beginnen gewoon.. en met me moeder kom ik ook niet verder want
die weet niet hoe het is.. die heeft 70 A, ofzo.. nja heb een sport BH waar ik dood ga van de pijn die knelt me hele ribben af enzo.
alleen een bh voor paardrijden dat zit egt goddelijk, niet gevormd, maar lijkt net of ik een B heb. en alles blijft strak zitten maar de
bh zit gewoon losjes, egt ben daar zo blij mee.. maar het is gewoon niet leuk het te hebben, heb het all ongeveer vanaf mn 14 en wil
er eigenlijk gewoon vanaf.
hoe duur is verkleinen eigenlijk? een operatie, en moet je dan nog iets van niet bewegen ofzo.. dat je bijvoorbeeld een paar dagen
niet op en neer mag bonken (galloperen met paard bijv.)
Een verkleining is een lichamelijke en psychisch zware operatie waar je een hele poos van moet herstellen. Ik heb 3 weken niks kunnen doen, en zat pas na 2 maanden weer heel voorzichtig op het paard. Daarnaast moet je 6 weken op je rug slapen met een sportbh aan, nog afgezien van je littekens en de gevoelloosheid die op kan treden. Zonder vergoeding komen de kosten uit op minstens 5000 euro. Je krijgt het pas vergoed bij aantoonbare lichamelijke fucntiebeperking, en je borsten moeten mindstens de maat DD/E hebben.
Jij geeft al aan dat je jezelf te zwaar vindt met 60 kg bij 1.65 m, wat mijn inziens wel meevalt. Ik denk niet dat je een probleem hebt met je borsten, maar eerder met je lichaam (jezelf?) opzich. Als je bh je ribben afknelt past je BH gewoon niet goed, en je geeft aan dat je een B weer te klein vindt. Wat denk je dat jou borsten zullen worden wanneer je een cup C/D laat verkleinen? Inderdaad een B'tje. Ik vind dat je heel makkelijk praat over een operatie die bij veel mensen een hele hoop emoties te weeg brengt. En ja, dat is in mijn post duidelijk te merken dat ik daar best wel over de zeik van kan geraken.